בשורה אחת: 234 כ"ס, 152 ק"ג, 100,000 אירו.
האופנוע הזה ייבנה בטכנולוגיות מסלול הגבוהות ביותר שיש, ויציע מכלולים ומערכות אלקטרוניקה שמגיעות היישר מעולם המרוצים העולמיים. זה למעשה האופנוע הכי קרוב לאופנוע מרוץ-מפעל שכסף (הרבה כסף) יכול לקנות. כך הצגנו את הסופרלג'רה 1299 שהציע 220 כ"ס על 162 ק"ג ותג מחיר של 80,000 אירו.
כעת, על-פי השמועות, אנו מדברים על נתונים מפלצתיים עוד יותר. גרסת הסופרלג'רה (סופר-קל) של הפניגאלה V4 כבר נצפתה במבחנים, וכבר מנינו את רשימת התוספות שמייצגת את הגרסה הכי קרובה לאופנוע ה-MotoGP של דוקאטי – ה-GP19. גרסת הסופרלג'רה תציע חישוקים קלי משקל מקרבון של BST, מעטפת פיירינג קלילה מקרבון, ומערכת פליטה העשויה מטיטניום. מלפנים יורכבו בולמי אוהלינס NPX מכאנו-הידראוליים בעלי מיכל לחץ גז המפחית לחץ שלילי שנוצר במהלך ההחזרה (הריבאונד), והם מצופים תרכובת טיטניום-ניטריד. הבולמים הקדמיים ישתלבו היטב עם המילה האחרונה של אוהלינס ה-TTX36 – סט דומה למורכב על הפניגאלה V4R.
דוקאטי יציעו רק 500 יחידות מפרויקט 1708 בשבילם – פניגאלה V4 סופרלג'רה בשבילנו. הכינו את הארנקים!
FullgaZ אופנועים, קטנועים וכל מה שגז
לא הבנתי. 100,000 אירו או דולר?
זה קריטי לי פשוט…
הכון אם זה הדולרים אז זול ואפשרי לקנות ביורו קצת גבולי….