דף הבית / חדשות / בקרוב: ב.מ.וו G 310 RR ספורטיבי
BMW_KV_V3

בקרוב: ב.מ.וו G 310 RR ספורטיבי

בב.מ.וו מתכוונים להציג בקרוב את ה-G 310 RR - גרסת פיירינג מלא ספורטיבית של ה-G 310 R, המבוססת על ה-TVS אפאצ'י RR310

תמונות טיזר שב.מ.וו-הודו פרסמו חושפות שבחברה מתכוונים להציג בקרוב את ה-G 310 RR – גרסת פול פיירינג ספורטיבית של ה-G 310 R, ואח נוסף ל-G 310 GS.

בב.מ.וו מתכוונים להרחיב את משפחת דגמי ה-310 משתי גרסאות (הנייקד G 310 R והאדוונצ'ר G 310 GS) לשלוש – עם הצגת ה-G 310 RR החדש. גרסת הפיירינג המלא מתבססת על ה-TVS אפאצ'י RR310 – שכבר נמכר בהודו. המנוע צפוי להגיע משני הדגמים הקיימים, כאשר מדובר על נפח של 313 סמ"ק עם 34 כ"ס ב-9,500 סל"ד ו-2.85 קג"מ ב-7,500 סל"ד. המשקל צפוי לעמוד על כ-175 ק"ג, והבולמים יגיעו מקאיאבה. מערכת ניהול המנוע תציע מצערות חשמליות ומערכת אנטי-דימום – העלאה אוטומטית של סל"ד הסרק העוזרת בהתנעה ובמניעת דימום.

ב.מ.וו G 310 RR
ב.מ.וו G 310 RR

סדרת ה-310 של ב.מ.וו מתוכננת מהמסד עד הטפחות במטה ב.מ.וו שבמינכן, גרמניה, אבל מיוצרים בהודו – במפעלי TVS, איתה חתמה ב.מ.וו על שת"פ ארוך טווח לייצור אופנועים קטנים וזולים, בדומה לשת"פ בין ק.ט.מ האוסטרית ובג'אג'. הייצור כולו מתבצע במפעלי TVS בהודו, על שני פסי ייצור ייעודיים לצורך השת"פ הזה – אחד של מנועים והשני של הרכבת האופנועים. החלקים כולם, כולל אלו של ספקי המשנה, מיוצרים בהודו ובמזרח, וכך כאמור גם ההרכבה, אולם בקרת האיכות והייצור היא גרמנית.

אין עדיין פרטים נוספים על הב.מ.וו G 310 RR החדש, והוא צפוי להיחשף ממש בימים הקרובים. נמשיך לעדכן.

הפלטפורמה - TVS אפאצ'י RR310
הפלטפורמה – TVS אפאצ'י RR310

BMW-G310RR-Teaser-006

BMW-G310RR-Teaser-005

BMW-G310RR-Teaser-003

אודות אסי ארנסון

אסי ארנסון
רוכב שטח וכביש, מאמן כושר ושיקום במקצועו, חולה על ספורט מוטורי מכל הסוגים - בעיקר של דו-גלגלי על כל סוגיו

עשוי לעניין אותך

MY26_DIAVELV4_RS_DYNAMIC _12__UC843616_High

דוקאטי מציגה: גרסאות קצה RS לדיאבל ולמולטיסטראדה

בדוקאטי מציגים את הדיאבל V4 RS ואת המולטיסטראדה V4 RS – גרסאות קצה המיועדות לאספנים או אלו שרוצים את הטופ של הטופ עם המכלולים הטובים ביותר והאלקטרוניקה המתקדמת ביותר

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן