דף הבית / חדשות / חדש בארץ: דוקאטי סטריטפייטר V2 דגם 2025
MY25_Ducati_Streetfighter_V2_S_078_UC770102_High

חדש בארץ: דוקאטי סטריטפייטר V2 דגם 2025

הדוקאטי סטריטפייטר V2 וה־V2 S החדשים של 2025 הגיעו ארצה – עם המנוע החדש, ירידה משמעותית במשקל, עיצובים מעודכנים והרבה אלקטרוניקה; המחירים החל מ־124 אלף ש"ח

ליגל, יבואנית דוקאטי לישראל, מודיעה על הגעתו ארצה של הסטריטפייטר V2 החדש – בגרסת V2 ובגרסת V2 S – כשלשנת 2025 הסטריטפייטר V2 משיל לא פחות מ-18 ק"ג לעומת הדור הקודם ומוסיף עוד הרבה עדכונים; ה־V2 מגיע גם כמוגבל הספק לרישיון נהיגה A1.

לשנת 2025 הדוקאטי סטריטפייטר V2, וכן הפניגאלה V2 היושב על אותה הפלטפורמה, תוכנן מדף חלק מסביב למנוע החדש, ולא בנוי על בסיס הדגם היוצא שבו הושתל המנוע החדש, כשיש השראה רבה מהפניגאלה V4 / סטריטפייטר V4 בהתנהגות ובעיצוב, ויש דגש גדול על ארגונומיה ועל הורדה במשקל.

ההורדה במשקל מתאפשרת גם ובעיקר בזכות המנוע החדש ששתי הגרסאות חולקות, שמוגדר כמנוע הקל ביותר, קומפקטי וצר, כשהוא מפחית 9 ק"ג לעומת קודמו ושם את המאזניים על 54.4 ק"ג. הנפח הכולל של המנוע החדש על שני הצילינדרים המופרדים ב-90° עומד על 890 סמ"ק, יש מערכת תזמון שסתומים משתנה (IVT ר"ת – Intake Variable Timing) עם מוליכים מאלומיניום כאשר הדחיפים הישירים (Finger Followers) מצופים ב־DLC להפחתת החיכוך. השסתומים חלולים להפחתת משקל, והבוכנות קלות משקל. הצילינדרים בתצורת שרוולים רטובים – שיטה שכבר ראינו בדוקאטי בדגמי פניגאלה, והיא אינה אופיינית למנועי אופנועים. יחס הדחיסה גבוה יחסית ועומד על 13.1:1, כאשר ההספק עומד על 120 כ"ס ב-10,750 סל"ד והמומנט על 9.5 קג"מ ב-8,250 סל"ד. 70% מהמומנט מגיע ב-3,000 סל"ד לטובת שימושיות בכביש.

השלדה חדשה, שלדת מונוקוק מאלומיניום, כאשר יש זרוע אחורית דו־צדדית. לסטריטפייטר גרסה רגילה עם מזלג שוואה BPF (ר"ת Big Piston Fork) בקוטר 43 מ"מ ובולם זקס מאחור, וכן מושב כפול, כאשר גרסת ה-'S' מגיעה עם אוהלינס NIX30 מלפנים ואוהלינס TTX36 מאחור, ועם מושב יחיד.

MY25_Ducati_Streetfighter_V2_S_019_UC769963_High

עוד הבדלים בין שתי הגרסאות הם מצבר ליתיום־יון ב־S וחבילת אלקטרוניקה מלאה הכוללת ארבעה מצבי ניהול מנוע, חיישן IMU ב־6 צירים המאפשר בקרות רב־שלביות של בלימה ואחיזה בהטיה, בקרת זינוק, בקרת ווילי, הגבלת מהירות בפיטס, בקרת בלימה והדור החדש של הקוויקשיפטר. את המערכות ניתן לתפעל דרך ג'ויסטיק חדש היושב על הכידון ונשלטות במסך TFT חדש בגודל 5″.

מערכת הבלימה היא של ברמבו עם קליפרים מסוג M50. צמיגי הפירלי דיאבלו רוסו IV מגיעים במידות 120/70 מלפנים ו־200/55 מאחור, ועוטפים חישוקי Marchesini חדשים. המשקל היבש של הסטריטפייטר V2 S עומד על 176 ק"ג כשהגרסה הרגילה על 177 ק"ג.

מחירו של הדוקאטי סטריטפייטר V2, כולל גרסת A1\ עומד על 124,640 ש"ח, כשגרסת ה־V2 S על 143,640 ש"ח.

אודות אסי ארנסון

אסי ארנסון
רוכב שטח וכביש, מאמן כושר ושיקום במקצועו, חולה על ספורט מוטורי מכל הסוגים - בעיקר של דו-גלגלי על כל סוגיו

עשוי לעניין אותך

662255_MY25 KTM 390 ENDURO R R-Action- Cat B_01_ACTION_KTM 125 _ 390 ENDURO R

חדש בארץ: ק.ט.מ 390 אנדורו R

ה־390 אנדורו R – הדו־שימושי החדש של ק.ט.מ עם חישוקי שפיצים במידות שטח, בולמי WP ואלקטרוניקה מתקדמת – מגיע לישראל; מחיר ההשקה: 44 אלף ש"ח

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן