בהוסקוורנה חושפים את דגמי המוטוקרוס של 2026, שמתחדשים בנגיעות קטנות – בדיוק כמו דגמי המוטוקרוס של מותג חברת האם, ק.ט.מ.
בסוף חודש יולי חזרו בק.ט.מ לעבוד על פס הייצור במפעל האם באוסטריה לאחר תקופה ארוכה של השבתה בשל המשבר הגדול שכלל בין היתר חובות עתק, פיטורי עובדים, בעיות עם ספקי החלפים ומאמצים למצוא דרכים לשרוד. זאת לאחר גיוס ההון הנדרש – כ־600 מיליון אירו – משותפיהם בבגאג' ההודית, מה שאפשר לעמוד בתנאי תכנית ההבראה שאושרה על־ידי בית המשפט. זה משפיע באופן ישיר גם על הוסקוורנה (וגם על גאס גאס, שעתידה טרם הוכרז).

ליין המוטוקרוס של הוסקוורנה ל־2026 כולל 7 דגמים: החל מהמיני בנפחים 50, 65 ו-85 סמ"ק דו־פעימתיים, המשך בדגמי 125 ו־250 סמ"ק דו־פעימתיים, ועד דגמי 250, ו־450 FC ארבע פעימות. דגמי ה־TC150 וה־TC300 הדו־פעימתיים וה־FC350 המרובע ירדו מהרשימה.
בעוד שדגמי השנה שעברה התעדכנו בשיפורי שלדה, מתלים ועיצוב, השינויים בדגמי 2026 מינוריים עד ללא קיימים – למעט גרפיקה עדכנית. דגמי המיני מקבלים כיול מחודש לבולמי ה־WP, גומיות חדשות למשולשים, מפלט משופר ורגלית בלם מתכווננת בדגם ה־65 סמ"ק. הדגמים הגדולים יותר מקבלים צמת חשמל חדשה בשתי פעימות ופקקי מיכל דלק ורדיאטור עמידים יותר. כמו אצל הכתומים, לא ציפינו לשינויים, כשהבשורה העיקרית היא הניסיון לחזור לייצור רגיל ולמציאות חדשה שבה בק.ט.מ – כמו גם בהוסקוורנה – זקוקים להוכיח את עצמם לקהל הלקוחות ולמשקיעים.
בשבוע הבא צפויים בהוסקוורנה לחשוף גם את דגמי האנדורו של 2026, כשגם בהם לא צפויים שינויים משמעותיים.

