בק.ט.מ מציגים גרסאות מעודכנות מאוד לצמד האופנועים מסדרת ה־690 – ה־690 אנדורו R ואחיו הסופרמוטו ה־690 SMC R – עם מנוע חזק יותר המותאם לתקנות, הרבה יותר אלקטרוניקה ועיצוב עדכני.
בק.ט.מ ממשיכים במומנטום ומעדכנים לשנת 2026 את צמד האופנועים מסדרת ה־LC4 690. הפלטפורמה המשותפת לצמד הכלים נשארת זהה – שלדת מסבך משולשי פלדה, מנוע סינגל בנפח 690 סמ"ק המפיק 79 כ"ס במקום 75 כ"ס בדגם היוצא, ומערכות בולמים של WP המותאמות לאנדורו ולסופרמוטו בהתאמה. אגב, הספק המנוע המעודכן נוטל מהדוקאטי היפרמוטארד 698 את התואר 'הסינגל החזק בייצור סדרתי'.

דגם האנדורו מגיע עם חישוקי "21 ו־"18, צמיגים דו־שימושיים, ובולמים עם מהלך גלגל של 265 מ"מ מלפנים (עלה מ־250 בדגם היוצא) ו־250 מ"מ מאחור, על משקל של 152 ק"ג. ה־SMC-R מגיע עם עוד 1.5 ק"ג, חישוקי טיובלס בקוטר "17 וצמיגים ספורטיביים לכביש. בנוסף, ל־SMC-R מערכת בלימה קדמית הכוללת דיסק בקוטר 320 מ"מ וקליפר רדיאלי של ברמבו מדגם M4.32 מונובלוק.
לשנת 2026 מנוע הסינגל החזק מקבל התאמה מחויבת לתקנות זיהום האוויר יורו 5+. על הדרך מחליפים בק.ט.מ את בית גל הארכובה שמכיל את גל הארכובה והשמן שבתוכו, מצמד, מכסה מערכת הטעינה (סטטור ורוטור), וכן מעדכנים את מערכת השימון.
מבחינת אלקטרוניקה יש צג TFT חדש בגודל 4.2″, שקע USB-C ופנסי LED היקפיים. ל־ABS בהטיה משנת 2023 מצטרפת מערכת בקרת אחיזה בהטיה בעלת כמה מצבים, כולל מצב ראלי אופציונלי באנדורו.

ל־690 אנדורו R יש כמובן מצב שטח ל־ABS, אשר מפחית את התערבות המערכת למניעת נעילת גלגל בחלקו הקדמי ומבטל אותה לגמרי על הגלגל האחורי. זה דומה ל־690 SMC R, רק ששם זה מוגדר כמצב סופרמוטו. שתי הגרסאות מקבלות גרפיקה עדכנית לשנת 2026 עם עדכוני פלסטיקה, וכן כיול מחודש לבולמים.
הק.ט.מ 690 אנדורו R וה־690 SMC-R המעודכנים לשנת 2026 צפויים להגיע ארצה, כאשר מועד הגעה ומחירים עדכניים טרם פורסמו.