דף הבית / חדשות / הוסקוורנה חושפת את דגמי האנדורו של 2026
FE 250 2026-1

הוסקוורנה חושפת את דגמי האנדורו של 2026

בהוסקוורנה מציגים את דגמי האנדורו של 2026 עם עדכונים קלים בלבד, אבל כשה־TE125 וה־TE250 הדו־פעימתיים יורדים מליין הדגמים בעלי תקינת כביש; ומה עם גאס גאס?

אחרי ק.ט.מ ובדיוק כמו חברת האם, בהוסקוורנה מציגים את דגמי האנדורו של 2026 עם עדכונים קלים בלבד, וזאת אחרי הדור חדש לחלוטין של 2024 וכן התמורות והקשיים שחוותה חברת האם האוסטרית בתקופה האחרונה. דגמי ה־TE125 וה־TE250 הדו־פעימתיים מגיעים מעתה ברישוי מרוצים בלבד, ללא תקינת כביש – ואילו ה־TE150 נעלם לגמרי מליין הדגמים; וגם – עתיד אופטימי לגאס גאס.

הוסקוורנה FE250 דגם 2026
הוסקוורנה FE250 דגם 2026

בהוסקוורנה, אשר בבעלות ק.ט.מ, מציגים את דגמי האנדורו של 2026. גם פה זה מתבצע באיחור של כחודשיים וחצי ביחס לשנים קודמות בשל הבעיות בחברה. השנה כצפוי אין שינויים משמעותיים בכלים עצמם, אולם השינוי המשמעותי, וכתבנו על־כך לפני מספר שבועות, הוא ההורדה של דגמי ה־125, ה־150 וה־250 סמ"ק מליין דגמי האנדורו שמיועד לשוק האירופאי. הסיבה, כאמור, היא שהכלים בעלי המנועים הדו־פעימתיים לא עומדים יותר בתקנות יורו 5+. למעט גרסת ה־150 סמ"ק שנגרעת לגמרי מליין הדגמים, שני הנפחים – 125 ו-250 – יימכרו ללא תקינת כביש, כלומר ברישוי ספורט מוטורי בלבד (בישראל רישוי אפור).

ברישוי צהוב יימכרו בישראל ובאירופה רק ה־TE300 הדו־פעימתי ודגמי ה־FE ארבע פעימות בנפחים של 250, 350, 450 ו־501 סמ"ק. לשנת 2026 הכלים מקבלים גרפיקת כחול־לבן מעודכנת (כמו בגרסאות המוטוקרוס של 2026), כיול מחודש לבולם ה־WP הקדמי עם קפיצים קצרים וקלים יותר ומנגנון שחרור לחץ שונה. האטמים חדשים ויש גם מכסה חדש למיכל הדלק ולרדיאטור. נזכיר שבעדכון הדגם בשנה שעברה הוחלפו מערכות המצמד והבלמים של ברייקטק (Braktec) שהיו עד אז לאלו של ברמבו, כמו בק.ט.מ.

מותג הוסקוורנה, שקשור בקשר ישיר לתכנית השיקום של פיירר מוביליטי וק.ט.מ, מנסה לשקם את תדמיתו ויצטרך להתמודד בישראל ובאירופה רק עם דגם דו־פעימתי אחד. מה שעוד הוכרז הוא שבק.ט.מ לא גונזים את מותג גאס גאס ומתכננים להציג בקרוב מאוד את דגמי המוטוקרוס והאנדורו המעודכנים ל־2026, אשר צפויים לקבל בדיוק את אותם עדכונים מינוריים כמו שאר האחים בפלטפורמה.

מחירי דגמי האנדורו 2026 של הוסקוורנה יפורסמו בסמוך להגעתם ארצה.

הוסקוורנה TE300 דגם 2025
הוסקוורנה TE300 דגם 2025
הוסקוורנה FE450 דגם 2026
הוסקוורנה FE450 דגם 2026
הוסקוורנה TE125 דגם 2026 – ברישוי אפור בלבד, כמו ה־TE250
הוסקוורנה TE125 דגם 2026 – ברישוי אפור בלבד, כמו ה־TE250

אודות אסי ארנסון

אסי ארנסון
רוכב שטח וכביש, מאמן כושר ושיקום במקצועו, חולה על ספורט מוטורי מכל הסוגים - בעיקר של דו-גלגלי על כל סוגיו

עשוי לעניין אותך

BMW R 12 GS (20)

חדש בארץ: ב.מ.וו R 12 G/S אנדורו

הב.מ.וו R 12 G/S – גרסת הומאז' ל–R80 G/S האייקוני משנות ה־80 – מגיע לישראל, עם מנוע בוקסר גדול, חישוק 21″ מלפנים והמון אלקטרוניקה וטכנולוגיה; המחיר: 145 אלף ש"ח

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן