לאחר אחת משנות המכירה הטובות ביותר של הבריטים, בטריומף יציגו בתקופה הקרובה לא פחות מ־29 דגמים חדשים או עדכונים לדגמים קיימים.
העדכון המסיבי הראשון יהיה לסקרמבלר 900, שמאז שנת 2021 נשאר כמו שהוא. הסקרמבלר עם מנוע הטווין בנפח 900 סמ"ק מחליף את המזלג הקונבנציונאלי באחד הפוך של שוואה בקוטר 43 מ"מ עם מהלך גלגל של 120 מ"מ. מאחור, שני הבולמים מקבלים כיול מעודכן – גם עם מהלך גלגל של 120 מ"מ. יש זרוע אחורית חדשה מאלומיניום וחישוקי אלומיניום חדשים. הדיסק הקדמי מקבל קליפר קדמי רדיאלי עם 4 בוכנות.

מערכות האלקטרוניקה מקבלות שדרוג גדול עם מערכת IMU ב־6 צירים, שמאפשרת בקרת בלימה ואחיזה בהטיה. יש גם שקע USB-C חדש, צג משולב LCD ו־TFT ופנס LED חדש. יש גם מיכל דלק חדש ופלסטיקה מעודכנת.
גם הסקרמבלר 1200 מתעדכן עם בולמי שוואה מלפנים ואוהלינס מאחור – בעלי מהלך גלגל של 250 מ"מ בשני הצדדים – שמחליפים את המרזוקי שיש כיום. ניתן לבחור גם בין צבעים חדשים.
הטריומף בונוויל בובר ובונוויל ספידמאסטר מקבלים גם את חיישן ה־IMU ב-6 צירים, שמאפשר בקרת בלימה ואחיזה בהטיה. בנוסף, מיכל דלק חדש בנפח של 14 ליטר, עבודת גוף מעודכנת ומושב חדש ורחב יותר. שני הדגמים מקבלים במשותף גם חישוקי אלומיניום קלים וחדשים, שקע USB-C חדש, בקרת שיוט ופנס LED חדש. בנוסף, שניהם מאפשרים הגבלת נפח ל־47 כ"ס המתאים לבעלי רישיון מוגבל.
דגמי הטריומף המעודכנים צפויים להגיע לישראל במהלך השנה הבאה.




FullgaZ אופנועים, קטנועים וכל מה שגז
