על־בסיס הדור השלישי העדכני של ה־Z900 מציגים בקוואסאקי את גרסת הרטרו המבוססת עליו – ה־RS – עם אותם העדכונים, כולל לגרסת ה־SE עם הבולמים האיכותיים יותר.
ה־Z900RS הוצג בשנת 2016 על בסיס ה–Z900 של אותה השנה, עם מנוע 4 צילינדרים מודרני בנפח 948 סמ"ק שמספק 111 כ"ס לעומת 125 כ"ס במקור, כאשר צלעות הקירור הבולטות נותנות לו מראה רטרו מיושן. גם חישוקי השפיצים נותנים לו את המראה הנכון, אולם הם מודרניים לחלוטין ועליהם צמיגי כביש רדיאליים במידות ספורט. הבולמים מודרניים, עם מזלג הפוך מלפנים ומונושוק מאחור, ורק המראה הכללי הוא הומאז' ל־Z1 המיתולוגי מ־1973.

לשנת 2022 התווספה גרסת SE עם בולם אחורי S46 של אוהלינס עם ברז כיוונון הידראולי חיצוני ומעוצב המאפשר כיוון עומס קפיץ. תאים נפרדים של שמן וגז אמורים לשפר את האחיזה וההתנהגות. המזלג ההפוך בקוטר 41 מ"מ מוזהב ומכויל מחדש על־מנת להתאים לבולם החדש. גם הבלמים שודרגו וחישוקי השפיצים הוחלפו ביצוקים.
בשנה שעברה הציגו בקוואסאקי את הדור השלישי של ה־Z900, שלמעט עיצוב מעודכן והתאמת המנוע לתקנות יורו 5+ קיבל חיישן IMU ב־6 צירים אשר מאפשר את התערבות בקרות הבלימה והאחיזה גם במצבי הטיה. המצערות החשמליות מאפשרות להוסיף גם קוויקשיפטר דו־כיווני ובקרת שיוט. יש גם צג TFT חדש בגודל 5″, מעט גדול יותר מהדור הקודם, עם מערכת ניווט 'turn-by-turn' שמאפשרת לנווט לפי החיצים בצג.
גרסת ה־RS שכאן שואבת את אותם עדכוני אלקטרוניקה אל תוך מראה הרטרו. המנוע מקבל עוד קצת כוח עם 114 כ"ס ב־9,300 סל"ד ונגיעונת יותר במומנט. המפלט עצמו חדש ויש שינויים עיצוביים קטנים לעומת הדור הקודם, יחד עם עוד צבעים עדכניים.
FullgaZ אופנועים, קטנועים וכל מה שגז
				
		
		


						
					
						
					
						
					
					
				
השאלה היא, למה לא מייבים אותם לארץ (גם את ה-Z650RS) ?