דף הבית / חדשות / מול הגדולים: CFMOTO V4 SR-RR
CFMOTO-V4-SR-RR-PROTOTYPE-10

מול הגדולים: CFMOTO V4 SR-RR

CFMOTO הסינית מציגה את ה־V4 SR-RR – אבטיפוס של אופנוע ספורט־קצה עם מנוע ליטר המפיק כ־210 כ"ס, עם טכנולוגיית קצה ועם כנפונים חשמליים

אפשר להגדיר את זה כהפתעה, אבל ראינו את זה מגיע: בתערוכת מילאנו הסינים הכריזו תחרות על תחום הסופרבייק פרימיום, שנשלט על־ידי דוקאטי, אפריליה וב.מ.וו.

CFMOTO V4 SR-RR
CFMOTO V4 SR-RR

ה־V4 SR-RR הוצג במילאנו כאבטיפוס כמעט מוכן לייצור, אם כי הפרטים המלאים עדיין מעורפלים. על המנוע כבר דובר – V4 עם 90° בין הצילינדרים ששוקל רק 61.5 ק"ג, בנפח של 997 סמ"ק, הספק שמוערך בכ־210 כ"ס ומומנט של 12.5 קג"מ. גרסת התצוגה הייתה עם צמד מפלטים של אקרפוביץ'. הטענה היא שהמשקל היבש נמדד מתחת ל־200 ק"ג והמהירות המרבית גבוהה מ־300 קמ"ש.

אין מידע על מכלולי השלדה, אך ככל הנראה הבולמים יהיו חשמליים סמי־אקטיביים, וזה מתחבר אל הכנפונים הבולטים, שמעבר לכך שנועדו לספק יותר אחיזה על הצמיג הקדמי במהירויות גבוהות, הם מתכוונים חשמלית. מערכות האלקטרוניקה לא פורסמו, אך אין בכלל ספק שיכללו את כל מה שניתן לספק – מחיישן IMU ב־6 צירים ועד בקרות בקו ישר ובהטיה להאצה, בלימה, זינוק, ווילי ועוד.

ב־CFMOTO הציגו את המנוע בשנה שעברה, וכעת מציגים אבטיפוס כמעט סופי של ה־V4 SR-RR. כלומר, סביר להניח כי במהלך השנה הבאה כבר נראה את הדגם הסדרתי, שיכניס את CFMOTO אל תוך שוק מאוד מסורתי ותחרותי, בטח כשמדובר ביצרניות מאירופה. יהיה מאוד מעניין!

אודות אסי ארנסון

אסי ארנסון
רוכב שטח וכביש, מאמן כושר ושיקום במקצועו, חולה על ספורט מוטורי מכל הסוגים - בעיקר של דו-גלגלי על כל סוגיו

עשוי לעניין אותך

_AP22875_UC874503_Mid

בדוקאטי חוגגים 100 עם הרבה חידושים

בדוקאטי מנצלים את תערוכת מילאנו כדי להציג את גרסאות הכוכבים לפניגאלה V2S, חוזרים לצבע הצהוב האייקוני ונותנים קדימון לדזרט X החדש, לדזמו אנדורו המצופה ולמוטוקרוס 250 סמ"ק

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן