דף הבית / גריד / קארדו מציגה קסדה טכנולוגית חדשה
3954_Cardo Beyond Helmet side on

קארדו מציגה קסדה טכנולוגית חדשה

בקארדו מציגים את קסדת ה־Beyond (מעבר) – המשלבת מערכת תקשורת נטענת, מערכת לביטול רעשים, מערכות בטיחות ועוד; העתיד של הקסדות

קארדו נכנסת לתחום הקסדות ומציגה קסדה, שמעבר להגנה הפסיבית הנדרשת, משלבת בתוכה אביזרי נוחות ובטיחות מתקדמים. 

חברת קארדו הישראלית מוכרת בזכות מערכות השמע והתקשורת לקסדות, וכעת החברה משתפת פעולה עם סדנת קיסקה (שמעצבת לק.ט.מ ול־CFMOTO את האופנועים) ומציגה את הקסדה הראשונה שלה, שמגיעה בשני מפרטים: ה־BEYOND GTS וה־BEYOND GT. המשותף לשתיהן הוא השתלת מערכת ה־PACKTALK PRO, שמחליפה את הרמקולים בקוטר 45 מ"מ של JBL בכאלה בקוטר של 53 מ"מ. אלו גם משלבים מערכת לביטול רעשים שלמעשה משדרת תדרי מראה מנוגדים לתדרים שמתקבלים מרעשי הרקע, ובכך מבטלים את התדרים שמציקים באוזן (כמו רוח לדוגמה). חיבור הרוכבים לרשת (MESH) אפשרי לעד 31 רוכבים במקביל.

3964_Aerodynamic Design

הפיצ'רים של הפרו נמצאים גם כאן כמו מערכת לכיבוי והדלקה אוטומטיים וזיהוי התרסקות ושליחת הודעה לאיש קשר. למערכת חיישן תאוצה IMU ורכיב GPS. כשהאלגוריתם של המערכת מזהה שהרוכב מעורב בתאונת דרכים (התרסקות), האפליקציה מקפיצה הודעה בטלפון של הרוכב עם טיימר של 30 שניות. אם הרוכב לא מגיב לטיימר, המערכת תשלח הודעת SMS לאיש קשר שנקבע מראש, תודיע לו שככל הנראה הרוכב היה מעורב בתאונה, ותשלח מיקום GPS. המערכת הזו עובדת במשולש של מכשיר–טלפון–ענן, כשעיבוד הנתונים ושליחת ההודעה מתבצעים בענן ולא על המכשיר או על הטלפון.

הסוללה נטענת בצורה אלחוטית וגם מקבלת עדכונים דרך הבלוטות'. לקסדה, העומדת כמובן בתקן ECE 22.06 לקסדות המחמיר ביותר, יש גם אור בלם בולט בחלק האחורי של הקסדה, שמשפר את הנראות והבטיחות. יש משקף שמש אינטגרלי, פין־לוק, ואפילו חיישן חיים לקסדה, שמתריע מתי מגיע הזמן להחליף אותה.

הקארדו BEYOND בנויה ממעטפת מקרבון קלת משקל ומגיעה ב־6 מידות שונות. ההבדלים בין ה־GT הפשוטה יותר העשויה מפיברגלס ל־GTS (קרבון) מתבטאים בסוג הסוללה ובאביזרים הנלווים שהוזכרו מעלה. הקסדות יגיעו לשווקים במהלך קיץ 2026, כאשר המחירים בארצות הברית ינועו בין 950 דולר ל־GT ל־1,200 דולר ל־GTS, כשהמחיר הישראלי צפוי להיות המחיר האמריקאי מתורגם לשקלים, בתוספת מע"מ – כלומר סביב 3,600 ש"ח ל־GT וסביב 4,500 ש"ח ל־GTS, כשהשיווק יתבצע על־ידי ברקום תקשורת, המפיצה של מוצרי קארדו בישראל.

3980_IMG01089_GTS_Visor_Locked_Sun_visor_down_without_breath_guard_0002

3977_IMG01089_GTS_Visor_Locked_Sun_visor_down_with_breath_guard_0005

3972_IMG01089_GTS_Brake_Light_0001

3994_Speakers_01 (1)

אודות אסי ארנסון

אסי ארנסון
רוכב שטח וכביש, מאמן כושר ושיקום במקצועו, חולה על ספורט מוטורי מכל הסוגים - בעיקר של דו-גלגלי על כל סוגיו

עשוי לעניין אותך

KTM-390-Adventure-R-Tesr-15

רכיבה ראשונה: ק.ט.מ 390 אדוונצ'ר R דגם 2025

הק.ט.מ 390 אדוונצ'ר R החדש והקרבי מרחיב את פלטפורמת ה־390 ומביא לקטגוריה עיצוב ראלי מרשים והבטחה ליכולות שטח גבוהות בזכות המכלולים והאלקטרוניקה; רכבנו עליו בכבישים, ביערות ובמדבר כדי לברר את זה; מבחן דרכים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן