דף הבית / גריד / טריומף: גרסאות חדשות לסטריט טריפל 765
Triumph_Street_Triple_765_RX_MY26_2502_JP

טריומף: גרסאות חדשות לסטריט טריפל 765

בטריומף מציגים שתי גרסאות מיוחדות של הסטריט טריפל 765 – גרסת RX עם בולמים משופרים וגרסת Moto2 כמהדורה מוגבלת

הסטריט טריפל 765, הטריפל־נייקד הקרבי והמגניב של טריומף, מקבל לשנת 2026 צמד גרסאות מיוחדות: ה־RX שיימכר רק בשנה זו וה־Moto2 שיימכר כמהדורה מוגבלת ב־1,000 יחידות.

טריומף סטריט טריפל RX דגם 2026
טריומף סטריט טריפל RX דגם 2026

הטריומף סטריט טריפל המקורי הוצג בשנת 2007 עם מנוע טריפל בנפח 675 סמ"ק. אז הוא היה למעשה גרסת סטריטפייטר מופשטת פיירינג ועם כידון גבוה של הדייטונה 675. בשנת 2017 הוצג הסטריט טריפל RS הבכיר והחזק עם המנוע בנפח 765 סמ"ק, שלימים הפך להיות הבסיס למנוע בקטגוריית ה־Moto2. בעשור הנוכחי הוא עבר שתי מתיחות פנים, האחרונה ביניהן בשנת 2023, בשלוש גרסאות: RS, R ו־Moto2 כמהדורה מוגבלת.

כעת, לשנת 2026, מציגים בטריומף את גרסת ה־RX המיוחדת (המוכרת מהספיד טריפל 1200RX). לעומת הגרסה הרגילה יש כאן מזלג הפוך של אוהלינס מדגם NIX30 בקוטר 43 מ"מ (לעומת שוואה ב־RS), ובולם אחורי של אוהלינס מדגם STX40 – שניהם עם כיוונים מלאים. שלדת הזנב מגיעה בצבע אדום, כצבע החישוקים, ויש כיתוב 'RX' בכל מיני מקומות. גרסת ה־Moto2 חולקת את הבולמים, מקבלת עיטורים שונים, קרבון אקזוטי בכל מיני מקומות, ותצוגת הפעלה מיוחדת במסך ה־TFT.

טריומף סטריט טריפל Moto2 דגם 2026
טריומף סטריט טריפל Moto2 דגם 2026

מעבר לכך הבסיס המכני והאלקטרוני זהה לשניהם ואינו שונה מהגרסה הרגילה. יש מנוע טריפל בנפח 765 סמ"ק המפיק 130 כ"ס ב־12,000 סל"ד ו־8.15 קג"מ ב־9,500 סל"ד. מערכת הבלימה של ברמבו עם קליפרים מדגם Stylema ועם משאבת MCS מתכווננת. יש חישוקי 17″ עם צמיגי פירלי דיאבלו סופרקורסה SP V3 במידות 120/70 מלפנים ו־180/55 מאחור. מערכות האלקטרוניקה מודרניות כמקובל, עם מסך TFT בגודל 5″ ששולט על בקרות רב־שלביות של אחיזה ובלימה – שניהם גם בהטיה, בקרת ווילי, בקרת שיוט וקוויקשיפטר. יש 4 מצבי ניהול מנוע, ומצב ניהול מנוע חמישי, למסלול. המשקל עומד על 188 ק"ג.

כאמור, ה־RX יימכר רק בשנת 2026 וה־Moto2 יימכר ב־1,000 יחידות בלבד. שתי הגרסאות צפויות להגיע במהלך המחצית הראשונה של שנת 2026, מחירים בישראל טרם נקבעו.

אודות אסי ארנסון

אסי ארנסון
רוכב שטח וכביש, מאמן כושר ושיקום במקצועו, חולה על ספורט מוטורי מכל הסוגים - בעיקר של דו-גלגלי על כל סוגיו

עשוי לעניין אותך

SYM-DUKE125-2026-03

סאן־יאנג: הדיוק 125 עושה קאמבק

בסאן־יאנג מחזירים לייצור את קונספט הדיוק 125 - שייקרא בחו"ל ECHS ויתווסף לתחום השליחים עם מנוע עדכני, עיצוב מודרני ומערכות בטיחות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן