סבבה של-RR יש יותר מומנט. אבל מספרים על הנייר הם לא הכל...אבל שוב, אתה רואה רק נתונים יבשים.
לא בדקתי את המספרים שכתבת כאן לגביי ה-11,000 וה-9,500 סל"ד בו הם מגיעים לשיא המומנט. אבל אם תבדוק לעומק תראה שה-CB מקבל 70% מהמונט כבר ב-5000 סל"ד וה-RR מקבל שם רק 30% בקושי. מה שגורם לדחף מיידי ב-CB בעוד שה-RR ממתין עוד כמה אלפי סל"ד כדי להתפוצץ, וזה ממש לא אלפית שניה אלא רחוק מזה כשאתה צריך לעבוד טוב טוב עם המצמד כדי להוריד את הכח נכון לגלגל מבלי לאבד אחיזה .
עשירית שניה לוקח לסל"ד הזה לעלות כשאתה עומד בניוטרל ונותן מכת גז בשביל הכיף- בטח שלא ברכיבה עם העומס שיש על המנוע.
יכול להיות שזה שיח חרשים... :-) אבל בכל זאת אנחנו מסכימים שבתמורה ל-50K ש"ח הוא יכול לקבל אופנוע יותר מעניין ומרגש מה-CB.



ציטוט ההודעה בתגובה