עמוד 3 מתוך 4 ראשוןראשון 1234 אחרוןאחרון
תוצאות 31 עד 45 מ 50

אשכול: CB1000R- אשמח לחוות דעת מבעלי ניסיון.

  1. #31
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    77
    ציטוט נכתב במקור על ידי Adirt צפיה בהודעה
    סבבה, אני טועה ואתה צודק. אתה לא מסביר את העובדה שלcbr יש ב30% יותר מומנט מהcb שמגיע ב 11 אלף סלד לעומת 9500 של הcb. מבחינתך זה גם לא קשור.. אגב, האופנוע מגיע תוך אלפית השניה לסלד הזה. זה שמדובר במנוע מוחלש של הCBR ואפילו לא אותו מנוע כי זה של גרסה מיושנת מאד של הכלי עדיין לא משכנעת אותך. בקיצור, הדיון הזה הסתיים מבחינתי.. זה שיח חרשים לגמרי.
    לגבי התקציב, אני חושב שב50 אלף אפשר להביא אופנוע הרבה יותר חדשני, הרבה יותר מרגש ועם הרבה יותר שוק. הסיבי הוא כלי שזמנו עבר.

    Sent from my Nexus 6P using Tapatalk
    לא בראש שלך בכלל.
    מי שרוכב על אופנוע ונהנה ממנו - זה הזמן שלו, וזה הזמן של האופנוע שלו. הוא לא עבר לשום מקום, לא משנה איזה אופנוע.
    לפותש - אני רוכב על CB1000 חצי שנה. הוא חתיך, נוח מאוד לרוכב, מאוד לא נוח למורכב. רגוע וצפוי אך יש גם כוח ושלדה מצוינת. צליל לא משהו, וזה בלשון עדינה. אמין (טפו טפו), לדעתי לא מרגש בביצועים, וזה נראה לי מאוד קשור לצליל, כי ממילא כוח יש מספיק לכביש וכוח זה תמיד יחסי... על הורנט הרגשתי יותר התרגשות בהרבה פחות כוח.

  2. #32
    Member הסמל האישי של iec
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בבית של פיסטוק.
    הודעות
    120
    סבבה של-RR יש יותר מומנט. אבל מספרים על הנייר הם לא הכל...אבל שוב, אתה רואה רק נתונים יבשים.

    לא בדקתי את המספרים שכתבת כאן לגביי ה-11,000 וה-9,500 סל"ד בו הם מגיעים לשיא המומנט. אבל אם תבדוק לעומק תראה שה-CB מקבל 70% מהמונט כבר ב-5000 סל"ד וה-RR מקבל שם רק 30% בקושי. מה שגורם לדחף מיידי ב-CB בעוד שה-RR ממתין עוד כמה אלפי סל"ד כדי להתפוצץ, וזה ממש לא אלפית שניה אלא רחוק מזה כשאתה צריך לעבוד טוב טוב עם המצמד כדי להוריד את הכח נכון לגלגל מבלי לאבד אחיזה .
    עשירית שניה לוקח לסל"ד הזה לעלות כשאתה עומד בניוטרל ונותן מכת גז בשביל הכיף- בטח שלא ברכיבה עם העומס שיש על המנוע.

    יכול להיות שזה שיח חרשים... :-) אבל בכל זאת אנחנו מסכימים שבתמורה ל-50K ש"ח הוא יכול לקבל אופנוע יותר מעניין ומרגש מה-CB.

    ציטוט נכתב במקור על ידי Adirt צפיה בהודעה
    סבבה, אני טועה ואתה צודק. אתה לא מסביר את העובדה שלcbr יש ב30% יותר מומנט מהcb שמגיע ב 11 אלף סלד לעומת 9500 של הcb. מבחינתך זה גם לא קשור.. אגב, האופנוע מגיע תוך אלפית השניה לסלד הזה. זה שמדובר במנוע מוחלש של הCBR ואפילו לא אותו מנוע כי זה של גרסה מיושנת מאד של הכלי עדיין לא משכנעת אותך. בקיצור, הדיון הזה הסתיים מבחינתי.. זה שיח חרשים לגמרי.
    לגבי התקציב, אני חושב שב50 אלף אפשר להביא אופנוע הרבה יותר חדשני, הרבה יותר מרגש ועם הרבה יותר שוק. הסיבי הוא כלי שזמנו עבר.

    Sent from my Nexus 6P using Tapatalk
    No Risk No Fun
    No Sun No Tan
    !I Love my italian

  3. #33
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    255
    תודה על התגובות.

    אתמול עשיתי סיבוב על אחד כזה. על פניו בדיוק מה שאמרתם ומה שאני רוצה.

    הבעיה- מגוון הכלים למכירה דיי מצומצם. רובם עם ק"מ גבוהה , אלו שלא רוצים מחיר גבוהה לדעתי.

    לדוגמא אחד שחור 2014 40,000 ק"מ- מחיר נדרש 55 אלף ש"ח.

    ברמת מחיר כזה אני יכול לקנות נניח MT09 שנה על הכביש עם נתונים טובים בהרבה.

    השאלה אם זה בכלל בר השוואה, או שמכלול החלקים בהונדה עדיף על הימאהה?

  4. #34
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    140
    לא בר השוואה היה לי גם את האמטי (2016) וגם את הסיבי (2014) הסיבי הרבה יותר טוב

  5. #35
    מה דעתך על דוקאטי סטריט פייטר? נראה לי אופנוע מעניין יותר מכל מה שהוצע פה.
    יש אחד בקצת פחות מ50 אלף שקל. שנת 2012 למכירה ביד 2, עם 36 אלף ק"מ.

  6. #36
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    568
    אופנוע מעולה, הבעיה העיקרית איתו היא באמת העדר שוק, היה לי חבר שבמשך שנה שלמה לא הצליח למכור, והדבר השני, הוא העלות הבלתי נתפסת של חלקים(תבדוק כמה עולה רק דיסק קדמי בחברה)

  7. #37
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    47
    ב-CB1000R יש בקרות כלשהם? ABS, בקרת ווילי או שהוא מיושן לעומת האחרים בקטגוריה?

  8. #38
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    568
    רק abs

  9. #39
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    47
    החל מאיזה שנה? הבנתי שלא כל השנים הגיעו עם ABS
    עד כמה האופנוע מתאים לבן אדם שרוכב כרגע על דיוק 390 כשנתיים (יחסית חדש בתחום)? תיארתם את האופנוע די רגוע ואף משעמם.

  10. #40
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    255
    ציטוט נכתב במקור על ידי Yuv_Coehn צפיה בהודעה
    מה דעתך על דוקאטי סטריט פייטר? נראה לי אופנוע מעניין יותר מכל מה שהוצע פה.
    יש אחד בקצת פחות מ50 אלף שקל. שנת 2012 למכירה ביד 2, עם 36 אלף ק"מ.
    צודק. עבר לי בראש...איכשהו זכור לי שם רע לאופנוע הזה בארץ. ובאמת איפה ששאלתי אמרו להתרחק. אם לדוקאטי אין עדיין מוניטין אמין, אז הסטריטפייטר
    צועד בראש.

    כמה מזה נכון וכמה לא...קשה לדעת.

    ציטוט נכתב במקור על ידי nitzann84 צפיה בהודעה
    אופנוע מעולה, הבעיה העיקרית איתו היא באמת העדר שוק, היה לי חבר שבמשך שנה שלמה לא הצליח למכור, והדבר השני, הוא העלות הבלתי נתפסת של חלקים(תבדוק כמה עולה רק דיסק קדמי בחברה)
    העדר שוק, ועדיין האופנועים היותר חדשים לא מוכנים להתפשר על המחיר. ויש אפילו אקזמפלר אחד שיושב במטרו טרייד שדורשים עליו 85 אלף. כאשר את הדגמים האחרונים,
    וכנראה גם זה בנייהם מכרו במחיר דומה בזמן שחיסלו מלאי. גם האופנוע היחיד הנורמלי שמצאתי מבקשים עליו מחיר מחירון ולא מוכנים לזוז יותר מדיי.

    ציטוט נכתב במקור על ידי AviDuke צפיה בהודעה
    החל מאיזה שנה? הבנתי שלא כל השנים הגיעו עם ABS
    עד כמה האופנוע מתאים לבן אדם שרוכב כרגע על דיוק 390 כשנתיים (יחסית חדש בתחום)? תיארתם את האופנוע די רגוע ואף משעמם.
    משהו סביב 2011-12 התחיל להגיע עם ABS. מלבד זה אין כלום- אחלה מנוע, מכלולים איכותים יחסית וזהו...מתאים לי בול.

  11. #41
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Feb 2017
    הודעות
    6
    טוב, הרבה זמן שלא הייתי פה בסביבה והנה סוףסוף אני יכול לתרום את ה2 סנט שלי -

    היה לי אחד דגם 2008 במשך כשנתיים בהם עשינו 35 אלף ק"מ והחלפנו 3-4 סטים של צמיגים, דיסקים קדמיים ואחוריים, ביצענו טיפולים כל 6 אלף ק"מ (למרות שהיצרן אומר כל 12), עשינו בדיקת מרווח שסתומים אחרי 24 אלף שייצאה ישרה פלס ולא דרשה שום שימס ועוד שאר הדברים המכניים שרשומים בספר הטיפולים של הונדה.
    התקלה היחידה שהייתה לי מעבר למצבר ששבק חיים הייתה משאבת דלק שיום אחד הפסיקה לעבוד ומסרה את נשמתה לבורא, וממש לפני שמכרתי אותו החלפתי גם את המותחן טיימינג כי התחיל להרעיש ממש.
    בגדול מבחינת כל נושא החלקים/טיפולים וכו' - הייתי מזמין חלקים מpartzilla, בכל מקרה זה היה יוצא זול בכמה רמות מלקנות בארץ.
    את הדיסקים הבאתי מחו"ל במזוודה באחת הפעמים שביקרתי בארה"ב.
    סך הכל האופנוע הפגין אמינות יחסית הונדאית ללא תקלות מיוחדות, כלי מאוד חביב.

    מבחינת רכיבה וסאונד וכל זה, היה מורכב עליו שופר של לאו וינצ'י עם פאוור קומנדר שגרם לצריכת הדלק להיות 1:9-12 תלוי ביד ימין.
    הסאונד היה מושלם.
    האופנוע לא עם מכלולי סוף הדרך שזה אומר בולמים ככה-ככה, ברקסים סבירים אבל השלדה הייתה סבבה יחסית.
    כן, יש לו כח בנמוכים שמאוד מגרה לתת עוד קצת גז, ובפתיחות מהמקום הקדמי היה עולה לאוויר באופן מגוכח שגרם לי תמיד לשאול את עצמי אם אני מגזים או שזה האופנוע ככה.
    האופנוע הוא הונדה קלאסי, עד 4-5 אלף סל"ד הוא כמו חתלתול, ואז נפתח המנוע ומשגר אותה קדימה.
    טיילתי איתו הרבה, לדעתי זה אופנוע הביניים של הכבדים והיה לי איתו אחלה של בית ספר עד שהוא נמכר.
    במאמר מוסגר אני אגיד שהוא לא חזק במיוחד למרות הנפח מנוע, מומנט והכל זה נחמד אבל 125 כ"ס במנוע (ופחות בזה בגלגל) זה לא משהו לרוץ לספר לחבר'ה ואמנם לא גרמתי לאנשים לחכות לי בטיולים, אבל המחסור בכח היה מורגש כשהייתי מטייל עם סופרספורט ליטרים.
    אופנועי שש-מאות הוא היה משמיד.

    מבחינת שוק - שוק של קונים לחלוטין, האופנוע הזה לא מחזיק ערך בכלל, ובמחירון הייתה צלילה של 12 אש"ח בשנה אחת.
    לחלוטין אפשר למצוא אחד בזיל הזול.

    אחרי שנתיים נמאס לי מהאנמיות של המנוע ומהמכלולים שלא בדיוק "שם" ועברתי לטואנו.
    תמיד אזכור חסד נעורים לסיבי, אבל אחרי הV4 בטואנו, קשה לי להגיד שאני מתגעגע.
    אם אתה קונה את הסיבי, נשארו לי כמה חלקים בבית, תרגיש חופשי ליצור קשר.

    עריכה - לגבי הMT09, לא שיקול בכלל .. הMT חביב והכל אבל הסיבי נמצא ברמה אחת (או 2) מעליו בקלות.

  12. #42
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    255
    שוב תודה על התגובות.

    בשעה טובה מכרתי את האופנוע שלי, אז מד הלחץ עולה (אני מתנייד רק על דו גלגלי).

    אין CB אחד נורמלי כרגע בשוק. או שרוצים עליהם המון כסף (יש שניים שנראים שמורים) או שהם נשמעים שחוטים עם ק"מ גבוהה מאוד, ועדיין לא מעט כסף.

    בפזילות ימינה שמלאה מצאתי את עצמי מסתכל על פייזר 1000 שנת 2008 שאני מתכוון לראות היום-מחר. וגם הסתכלות לעבר Z1000ים גם שם לא מבשר טובות,
    כיוון שמדובר בכלים שחוטים, או כלים שמורים בהמון כסף.

    קצת מצחיק אותי שהיום עם הכאסח במחירים, והעבודה שאפשר להוציא ב45 אלף ש"ח מספר נייקידים בינונים מהחברה. לא ניתן למצוא בסכום דומה משהו קצת יותר
    אגרסיבי ורציני.

    *שחוטים מבחינתי זה ק"מ גבוהה, מעל 3 ידיים, "פאוור קומדור-אגזוז כלשהו-ידיות"...

  13. #43
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    568
    במקום להכליל לך תראה בעיינים,
    מה הקשר למספר יידים למידת השחיטת של הכלי?.

  14. #44
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    היית קונה כלי בן 5 שעבר 16 ידיים?

  15. #45
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    568
    כל מקרה לגופו,
    הייתי בודק כפליים כי זה באמת חריג
    אבל כלי בן 5 שהיה בממצוע שנה אצל כל רוכב, זה לא חריג.

אשכולות דומים

  1. תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 10-05-2017, 14:53
  2. מחפש מידע על נינג'ה 650 מבעלי ניסיון
    על ידי Meidado בפורום כללי
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 28-02-2017, 22:02
  3. Z1000R- אשמח לחוות דעת מבעלי ניסיון.
    על ידי matan27 בפורום כללי
    תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 28-09-2016, 16:13
  4. אתר קניות procycle דרוש מידע מבעלי ניסיון
    על ידי the striker בפורום כללי
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 23-02-2016, 18:22
  5. S3 250 חוות דעת מבעלי ניסיון
    על ידי gggg בפורום כללי
    תגובות: 14
    הודעה אחרונה: 20-10-2015, 12:33

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO