בפתיחות המומנט אינו חשוב וכ"ס הוא הנתון. כל כלי עם 200 כ"ס יתן בראש לאופנוע עם 100 כ"ס גם אם המומנט של ה 100 כפול.
אם שניהם יצטרכו לסחוב משאית יתכן ויהיה יתרון לאופוע עם המומנט.
אבל בחיים הרגלים אנחנו לא עושים פתיחות כל הזמן. לא עומדים על 8 אלף טורים ברמזור ומחכים לרוץ ל 14 אלף סל"ד.
אז בשימוש היום יומי עקומת הכ"ס +מומנט נמצאת במקום נמוך יותר על הסקאלה של הסל"ד.
זה אומר שימושיות.
אם נגיד RR מקבל קג"מ נורמאלי רק ב 6 אלף סל"ד הנייקד יקבל את אותו הקג"מ כ"ס בסל"ד של 3000 שימושי.
RR ב 4000 סל"ד יוציא כ 25 כ"ס
1000R יוציא ב 4000 סל"ד 50 כ"ס
RR ב 10 אלף סל"ד יוציא 150 כ"ס
1000R יוציא כ 120 כ"ס.
נאמר שאותו הרוכב יוצא עם RR ויוצא עם R מהמקום ה RR תמיד יהיה יותר מהיר.
אני לא חושב ש MT10 יכול על RR בפתיחות. ברול און בהילוך גבוהה בהחלט יש יתרון ל MT.שיוט על 120 נגיד הילוך 6.