אתה בטוח שהיה לך כזה? כי הרבה ממה שרשמת + הניסוח הרווי שינאה ...מרגיש קצת אחרת.
אז היצור של הכלי החל ב-2008 שזה לפני 9 שנים ולא 12... נכון שמאז הוא יוצר ללא שינוי וזה כנראה בגלל שהוא היה מוצלח למי שחיפש אמינות עיצוב לא רע ומנוע סבבה.
לא נוח לרכיבה ממושכת זו תלוי את מי שואלים...הייתי איתו באילת לפחות 5 פעמים והיה אחלה.
לצערך..אף סופרספורט שניסה עם ה-CB תאוצות מעמידה עד 120 לא הצליח לנצח...אח"כ הם משאירים לו אבק. זה הקסם בנייקדים-הכח מתחיל מהתחלה ולא צריך לחכות ל-10,000 סל"ד כדי לקבל את הפצצה . אתה שבוי עדיין,כמו רוב האנשים, בקונספציה של רדיפה אחרי נתון ההספק. אנשים בטוחים ש-200 כ"ס מאיץ יותר טוב מ-145 כ"ס כי 200 גדול מ-145 וזה פשוט לא נכון.
אתה מוזמן להביא כל סופרספורט יפני אמין עם 250 כ"ס ולקבל בראש בתאוצות מאופנוע עם "רק" 145 כ"ס...כמו הרבה אחרים שקיבלו.
מצחיק שאנשים חושבים/קובעים שאופנוע טוב זה אופנוע עם שוק טוב או אופנוע אמין...אופנוע טוב נמדד קודם כל באיך שהוא נוסע ורק אחכ נכנס עניין האמינות (שגם חשובה-אבל לא הכי). אבל ככה זה בארץ-קודם כל בודקים האם האופנוע,שעוד לא נקנה, ימכר בקלות.

(אני מסייג את דבריי במקרה שאדם מחפש אופנוע רק כדי להגיע מנקודה אחת לשניה ביעילות וההנאה מהרכיבה לא חשובה לו כלל-ויש גם כאלה)