עמוד 2 מתוך 4 ראשוןראשון 1234 אחרוןאחרון
תוצאות 16 עד 30 מ 50

אשכול: CB1000R- אשמח לחוות דעת מבעלי ניסיון.

  1. #16
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    537
    בפתיחות המומנט אינו חשוב וכ"ס הוא הנתון. כל כלי עם 200 כ"ס יתן בראש לאופנוע עם 100 כ"ס גם אם המומנט של ה 100 כפול.
    אם שניהם יצטרכו לסחוב משאית יתכן ויהיה יתרון לאופוע עם המומנט.
    אבל בחיים הרגלים אנחנו לא עושים פתיחות כל הזמן. לא עומדים על 8 אלף טורים ברמזור ומחכים לרוץ ל 14 אלף סל"ד.
    אז בשימוש היום יומי עקומת הכ"ס +מומנט נמצאת במקום נמוך יותר על הסקאלה של הסל"ד.
    זה אומר שימושיות.
    אם נגיד RR מקבל קג"מ נורמאלי רק ב 6 אלף סל"ד הנייקד יקבל את אותו הקג"מ כ"ס בסל"ד של 3000 שימושי.
    RR ב 4000 סל"ד יוציא כ 25 כ"ס
    1000R יוציא ב 4000 סל"ד 50 כ"ס
    RR ב 10 אלף סל"ד יוציא 150 כ"ס
    1000R יוציא כ 120 כ"ס.
    נאמר שאותו הרוכב יוצא עם RR ויוצא עם R מהמקום ה RR תמיד יהיה יותר מהיר.
    אני לא חושב ש MT10 יכול על RR בפתיחות. ברול און בהילוך גבוהה בהחלט יש יתרון ל MT.שיוט על 120 נגיד הילוך 6.

  2. #17
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,054
    ציטוט נכתב במקור על ידי ziki צפיה בהודעה
    בפתיחות המומנט אינו חשוב וכ"ס הוא הנתון. כל כלי עם 200 כ"ס יתן בראש לאופנוע עם 100 כ"ס גם אם המומנט של ה 100 כפול.
    אם שניהם יצטרכו לסחוב משאית יתכן ויהיה יתרון לאופוע עם המומנט.
    אבל בחיים הרגלים אנחנו לא עושים פתיחות כל הזמן. לא עומדים על 8 אלף טורים ברמזור ומחכים לרוץ ל 14 אלף סל"ד.
    אז בשימוש היום יומי עקומת הכ"ס +מומנט נמצאת במקום נמוך יותר על הסקאלה של הסל"ד.
    זה אומר שימושיות.
    אם נגיד RR מקבל קג"מ נורמאלי רק ב 6 אלף סל"ד הנייקד יקבל את אותו הקג"מ כ"ס בסל"ד של 3000 שימושי.
    RR ב 4000 סל"ד יוציא כ 25 כ"ס
    1000R יוציא ב 4000 סל"ד 50 כ"ס
    RR ב 10 אלף סל"ד יוציא 150 כ"ס
    1000R יוציא כ 120 כ"ס.
    נאמר שאותו הרוכב יוצא עם RR ויוצא עם R מהמקום ה RR תמיד יהיה יותר מהיר.
    אני לא חושב ש MT10 יכול על RR בפתיחות. ברול און בהילוך גבוהה בהחלט יש יתרון ל MT.שיוט על 120 נגיד הילוך 6.
    איבדתי אותך בשורה החמישית בערך אז קבל https://www.youtube.com/watch?v=vjFeC7g6_40

  3. #18
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    537
    AMI
    יצא לי קצת בלאגן... אבל שורה תחתונה כ"ס = מהירות
    זה שהבאת איזה רוכב משוגע על הארלי מטורף שעוקץ איזה לפלף בפתיחות זו לא האמת.
    יש נציג אחד של הארלי שמצליח לצאת בפחות מ 3.5 שניות למאה.Harley-Davidson VRSCR 2006 3.4
    https://en.wikipedia.org/wiki/List_o..._note-testr-26
    מעניין למה אין נייקדים ברשימה ? הם הרי נותנים לכל סופרספורט בראש.
    בנוסף מאוד מרשים שאופנוע משנת 1984 עשה ל 100 בפחות מ 3.3 שניות זה אומר לא התקדמנו הרבה ב 33 שנים האחרונות.

  4. #19
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,054
    צודק
    כ"ס=מהירות
    מומנט=תאוצה
    https://www.youtube.com/watch?v=t3p6xJz1RoQ (דקה 10:30)

  5. #20
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    80
    ציטוט נכתב במקור על ידי ziki צפיה בהודעה
    בפתיחות המומנט אינו חשוב וכ"ס הוא הנתון. כל כלי עם 200 כ"ס יתן בראש לאופנוע עם 100 כ"ס גם אם המומנט של ה 100 כפול.
    אם שניהם יצטרכו לסחוב משאית יתכן ויהיה יתרון לאופוע עם המומנט.
    אבל בחיים הרגלים אנחנו לא עושים פתיחות כל הזמן. לא עומדים על 8 אלף טורים ברמזור ומחכים לרוץ ל 14 אלף סל"ד.
    אז בשימוש היום יומי עקומת הכ"ס +מומנט נמצאת במקום נמוך יותר על הסקאלה של הסל"ד.
    זה אומר שימושיות.
    .
    לא אתייחס לכל מה שכתבת, מכיוון שאני מכירה, בוא נגיד את זה ככה, ניתוחים שונים לחלוטין מהניתוח שלך, אבל כן אתייחס למשפט האחרון שמופיע בציטוט כאן למעלה - "בשימוש היומיומי עקומת הכ"ס+מומנט. . ....זה אומר שימושיות"

    בויכוח ארוך השנים, האינפנטילי והנפלא לגבי מה אנחנו רוצים שהאופנוע יהיה עבורנו, ואנחנו מכניסים מילים כמו הספק ומומנט וסל"ד - אף אחד מהם לא באמת מתקשר לשימושיות.
    ההבדל בין אופנוע נייקד לסופרספורט הוא בחווית השימוש, או במילים פחות מכובסות: איפה אתה רוצה להרגיש את האטרף.
    הסופרספורט נותן לך חוויה שתכליתה מהירות. כל הסקאלה מ-0 עד 200 היא מנהלתית עד החוויה. משם מתחיל האטרף.
    אופנוע נייקד, כן, זה עם המומנט, לא אוהב 200. ואם האופנוע אוהב 200 הצווארשל הרוכב לא אוהב.
    האטרף באופנוע הזה זה הכוח הזמין. תגובות המנוע מ-0 עד 180. אפילו עד 160. שם הוא חי ושם כייף איתו.
    בבחירה שלנו עם עצמנו בין שתי האופציות האלו, בהכרעה של הויכוח העתיק הזה, אין מקום למונחים כמו שימושיות. מי שרוצה שימושיות קונה קטנוע. התשובה לשאלה "איפה נמצא האטרף שלי? " היא בדיוק התשובה לשאלה "איזה אופנוען אני".

  6. #21
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Feb 2016
    הודעות
    45
    מה זאת אותה ההאצה שאתם מדברים עליה? אם אתם מדברים מרמזור לרמזור אז סליחה אבל זה בולשיט. כשמשווים האצה של אופנועים/רכבים/קורקינטים משווים 0-100 ו 0-200 קמ"ש. אז לכל ה"מומחים" כאן שרכבו על אלף כלים, בואו ותראו לי איפה יש מדידה רשמית של מישהו שמראה תאוצה מ0 עד 100 קמ"ש שבה הCB לוקח סופרספורט ברמה של הCBR...עד אז, קשקשו על תאוצות וקג"מ וכ"ס עד מחר.. זה לא יעשה את זה נכון.
    לגבי הצמיגים, היו לי בכלי צמיגים מקוריים מהחברה. הם נאכלו אחרי 6000 ק"מ עד להשטחה של הצמיג. עם הMT10 אני רוכב ללא בקרת החלקה ואחרי 2000 ק"מ הצמיג בהתנהגות דומה לסיבי.

    Sent from my Nexus 6P using Tapatalk

  7. #22
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    128
    Capture.JPG
    ציטוט נכתב במקור על ידי Adirt צפיה בהודעה
    מה זאת אותה ההאצה שאתם מדברים עליה? אם אתם מדברים מרמזור לרמזור אז סליחה אבל זה בולשיט. כשמשווים האצה של אופנועים/רכבים/קורקינטים משווים 0-100 ו 0-200 קמ"ש. אז לכל ה"מומחים" כאן שרכבו על אלף כלים, בואו ותראו לי איפה יש מדידה רשמית של מישהו שמראה תאוצה מ0 עד 100 קמ"ש שבה הCB לוקח סופרספורט ברמה של הCBR...עד אז, קשקשו על תאוצות וקג"מ וכ"ס עד מחר.. זה לא יעשה את זה נכון.
    לגבי הצמיגים, היו לי בכלי צמיגים מקוריים מהחברה. הם נאכלו אחרי 6000 ק"מ עד להשטחה של הצמיג. עם הMT10 אני רוכב ללא בקרת החלקה ואחרי 2000 ק"מ הצמיג בהתנהגות דומה לסיבי.

    Sent from my Nexus 6P using Tapatalk
    זה אולי אינו נכון במקרה של ה CB, אבל ישנם אופנועים עירומים המסוגלים לזמנים קרובים מאוד...

  8. #23
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Feb 2016
    הודעות
    45
    ציטוט נכתב במקור על ידי Max צפיה בהודעה
    Capture.JPG

    זה אולי אינו נכון במקרה של ה CB, אבל ישנם אופנועים עירומים המסוגלים לזמנים קרובים מאוד...
    לא אמרתי שזה לא אפשרי.. אמרתי שאין סיכוי שהCB לוקח בהאצה CBR. אגב, קרוב מאד זה לא נצחון.. קרוב מאד זה עדיין מקום שני. בתור אחד שרוכב על אחד מהנייקדים הכי מטורפים שיש בעולם היום אני מודה שסופר ספורט לוקח.. אולי בעשרים מטרים הראשונים יהיה לי יתרון אבל אחר כך.. אין סיכוי.

    Sent from my Nexus 6P using Tapatalk

  9. #24
    Member הסמל האישי של iec
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בבית של פיסטוק.
    הודעות
    120
    רישמית לא מעניין... מעניין מה בעולם האמיתי.
    ובעולם האמיתי, לא היה CBR שהצליח לנצח CB.

    ויותר מזה...כנראה שעדיין אין סופר ספורט שיאיץ מ-0-100 מהר יותר מנייקד עם מנוע V איטלקי. 8-)



    ציטוט נכתב במקור על ידי Adirt צפיה בהודעה
    מה זאת אותה ההאצה שאתם מדברים עליה? אם אתם מדברים מרמזור לרמזור אז סליחה אבל זה בולשיט. כשמשווים האצה של אופנועים/רכבים/קורקינטים משווים 0-100 ו 0-200 קמ"ש. אז לכל ה"מומחים" כאן שרכבו על אלף כלים, בואו ותראו לי איפה יש מדידה רשמית של מישהו שמראה תאוצה מ0 עד 100 קמ"ש שבה הCB לוקח סופרספורט ברמה של הCBR...עד אז, קשקשו על תאוצות וקג"מ וכ"ס עד מחר.. זה לא יעשה את זה נכון.
    לגבי הצמיגים, היו לי בכלי צמיגים מקוריים מהחברה. הם נאכלו אחרי 6000 ק"מ עד להשטחה של הצמיג. עם הMT10 אני רוכב ללא בקרת החלקה ואחרי 2000 ק"מ הצמיג בהתנהגות דומה לסיבי.

    Sent from my Nexus 6P using Tapatalk
    No Risk No Fun
    No Sun No Tan
    !I Love my italian

  10. #25
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Feb 2016
    הודעות
    45
    ציטוט נכתב במקור על ידי iec צפיה בהודעה
    רישמית לא מעניין... מעניין מה בעולם האמיתי.
    ובעולם האמיתי, לא היה CBR שהצליח לנצח CB.

    ויותר מזה...כנראה שעדיין אין סופר ספורט שיאיץ מ-0-100 מהר יותר מנייקד עם מנוע V איטלקי. 8-)
    מאיפה הבאת את המידע הזה שלך? המומנט בסיביאר גדול משמעותית מהסיבי, כך גם כח הסוס וכל פרמטר אחר שתבדוק. עובדתית זה לא אפשרי שסיבי יקח סיביאר אלא אם אתה מדבר על שני רוכבים עם יכולות שונות אחד מהשני. לגבי האיטלקים יש בהחלט אופנוע כזה..
    http://www.zeroto60times.com/body-style/motorcycle/
    תחפש את הCBR1000RR SP..

    Sent from my Nexus 6P using Tapatalk

  11. #26
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    568
    רשום
    שם ש2013 BMW K1600GT
    עושה מ0-100 ב2.6 שניות... ככה לפי האתר הטנק הזה נותן לכולם בראש ברמזור

  12. #27
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    568
    והדיון פה הוא לא על CB מול אחרים, אלה בכללי.
    בטווח מחירי היד שניה של עד 50000 אלף שקל, לא תמצא אופנוע טוב יותר היום לפי דעתי.
    יש לך מרגשים יותר כמו הסטריט 848 שהם יהיו יקרים יותר לאחזקה. ובעלי שוק באמת מת.
    על הזה היה הדיון ממהתחלה, אף אחד לא בא להשוות אותו לדגמים החדשים שעולים פי 2 ממנו, אלה להתמקד בנישת המחירים הזאת ובאיזה היצע יש לשוק להציע.

  13. #28
    Member הסמל האישי של iec
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בבית של פיסטוק.
    הודעות
    120
    יש לך טעות בסיסית אחת שמובילה אותך להרבה מסקנות שגויות.

    יכול להיות שלאופנוע אחד יהיה מומנט גדול יותר מאופנוע אחר. אבל לצורך האצה יעילה וטובה חשוב לראות מתי מתקבל המומנט,כלומר באיזה סל"ד. מה שווה המומנט בסופרספורט אם הוא מתקבל לדוגמא ב 9000 סל"ד אם בנייקד הוא מתקבל נגיד ב 5000? עד שהסופרספורט יגיע לתחום שבו תתקבל הבעיטה של המומנט הנייקד כבר יהיה קדימה כי הוא יקבל אותה הרבבבבבבה יותר מהר.





    ציטוט נכתב במקור על ידי Adirt צפיה בהודעה
    מאיפה הבאת את המידע הזה שלך? המומנט בסיביאר גדול משמעותית מהסיבי, כך גם כח הסוס וכל פרמטר אחר שתבדוק. עובדתית זה לא אפשרי שסיבי יקח סיביאר אלא אם אתה מדבר על שני רוכבים עם יכולות שונות אחד מהשני. לגבי האיטלקים יש בהחלט אופנוע כזה..
    http://www.zeroto60times.com/body-style/motorcycle/
    תחפש את הCBR1000RR SP..

    Sent from my Nexus 6P using Tapatalk
    No Risk No Fun
    No Sun No Tan
    !I Love my italian

  14. #29
    Member הסמל האישי של iec
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בבית של פיסטוק.
    הודעות
    120
    תגדיר אופנוע טוב ...
    שוב, כל אחד חושב אחרת. יש כאלה שחושבים שהאוםנוע הכי אמין הוא האופנוע הכי טוב. יש כאלה שחושבים שהאופנוע עם השוק הכי טוב הוא בעצם האופנוע הכי טוב...ויש כאלה שמשוכנעים שהאופנוע הכי זול לאחזקה הוא האופנוע הכי טוב בעולם. :-)

    אני חושב שבגלל שאופנוע הוא לא רק כלי תחבורה אלא גם כלי שגורם להנאה מרובה מעצם הרכיבה עליו, האיטלקי שכתבת הוא האופנוע הכי טוב שכסף יכול לקנות בסכום הזה. אז נכון שהאחזקה תהיה יותר יקרה מהונדה, אבל מקדם ההנאה כזה גדול ששוכחים את המגרעות.

    אתה יודע כמה עולה טיפול קטן בפרארי/פורשה/מזרטי?
    זה אומר שזה חרא מכוניות? אי אפשר כלי רכב מהנה לרכיבה ולשלם זול על האחזקה... ומניסיון שלי, היא אכן יקרה אבל במעט.

    בקיצור, שכל אחד יעשה מה שעושה לו את זה. :-)

    ציטוט נכתב במקור על ידי nitzann84 צפיה בהודעה
    והדיון פה הוא לא על CB מול אחרים, אלה בכללי.
    בטווח מחירי היד שניה של עד 50000 אלף שקל, לא תמצא אופנוע טוב יותר היום לפי דעתי.
    יש לך מרגשים יותר כמו הסטריט 848 שהם יהיו יקרים יותר לאחזקה. ובעלי שוק באמת מת.
    על הזה היה הדיון ממהתחלה, אף אחד לא בא להשוות אותו לדגמים החדשים שעולים פי 2 ממנו, אלה להתמקד בנישת המחירים הזאת ובאיזה היצע יש לשוק להציע.
    No Risk No Fun
    No Sun No Tan
    !I Love my italian

  15. #30
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Feb 2016
    הודעות
    45
    ציטוט נכתב במקור על ידי iec צפיה בהודעה
    יש לך טעות בסיסית אחת שמובילה אותך להרבה מסקנות שגויות.

    יכול להיות שלאופנוע אחד יהיה מומנט גדול יותר מאופנוע אחר. אבל לצורך האצה יעילה וטובה חשוב לראות מתי מתקבל המומנט,כלומר באיזה סל"ד. מה שווה המומנט בסופרספורט אם הוא מתקבל לדוגמא ב 9000 סל"ד אם בנייקד הוא מתקבל נגיד ב 5000? עד שהסופרספורט יגיע לתחום שבו תתקבל הבעיטה של המומנט הנייקד כבר יהיה קדימה כי הוא יקבל אותה הרבבבבבבה יותר מהר.
    סבבה, אני טועה ואתה צודק. אתה לא מסביר את העובדה שלcbr יש ב30% יותר מומנט מהcb שמגיע ב 11 אלף סלד לעומת 9500 של הcb. מבחינתך זה גם לא קשור.. אגב, האופנוע מגיע תוך אלפית השניה לסלד הזה. זה שמדובר במנוע מוחלש של הCBR ואפילו לא אותו מנוע כי זה של גרסה מיושנת מאד של הכלי עדיין לא משכנעת אותך. בקיצור, הדיון הזה הסתיים מבחינתי.. זה שיח חרשים לגמרי.
    לגבי התקציב, אני חושב שב50 אלף אפשר להביא אופנוע הרבה יותר חדשני, הרבה יותר מרגש ועם הרבה יותר שוק. הסיבי הוא כלי שזמנו עבר.

    Sent from my Nexus 6P using Tapatalk

אשכולות דומים

  1. תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 10-05-2017, 13:53
  2. מחפש מידע על נינג'ה 650 מבעלי ניסיון
    על ידי Meidado בפורום כללי
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 28-02-2017, 21:02
  3. Z1000R- אשמח לחוות דעת מבעלי ניסיון.
    על ידי matan27 בפורום כללי
    תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 28-09-2016, 15:13
  4. אתר קניות procycle דרוש מידע מבעלי ניסיון
    על ידי the striker בפורום כללי
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 23-02-2016, 17:22
  5. S3 250 חוות דעת מבעלי ניסיון
    על ידי gggg בפורום כללי
    תגובות: 14
    הודעה אחרונה: 20-10-2015, 11:33

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO