איבדתי אותך בשורה החמישית בערך אז קבל https://www.youtube.com/watch?v=vjFeC7g6_40
בפתיחות המומנט אינו חשוב וכ"ס הוא הנתון. כל כלי עם 200 כ"ס יתן בראש לאופנוע עם 100 כ"ס גם אם המומנט של ה 100 כפול.
אם שניהם יצטרכו לסחוב משאית יתכן ויהיה יתרון לאופוע עם המומנט.
אבל בחיים הרגלים אנחנו לא עושים פתיחות כל הזמן. לא עומדים על 8 אלף טורים ברמזור ומחכים לרוץ ל 14 אלף סל"ד.
אז בשימוש היום יומי עקומת הכ"ס +מומנט נמצאת במקום נמוך יותר על הסקאלה של הסל"ד.
זה אומר שימושיות.
אם נגיד RR מקבל קג"מ נורמאלי רק ב 6 אלף סל"ד הנייקד יקבל את אותו הקג"מ כ"ס בסל"ד של 3000 שימושי.
RR ב 4000 סל"ד יוציא כ 25 כ"ס
1000R יוציא ב 4000 סל"ד 50 כ"ס
RR ב 10 אלף סל"ד יוציא 150 כ"ס
1000R יוציא כ 120 כ"ס.
נאמר שאותו הרוכב יוצא עם RR ויוצא עם R מהמקום ה RR תמיד יהיה יותר מהיר.
אני לא חושב ש MT10 יכול על RR בפתיחות. ברול און בהילוך גבוהה בהחלט יש יתרון ל MT.שיוט על 120 נגיד הילוך 6.
איבדתי אותך בשורה החמישית בערך אז קבל https://www.youtube.com/watch?v=vjFeC7g6_40
AMI
יצא לי קצת בלאגן... אבל שורה תחתונה כ"ס = מהירות
זה שהבאת איזה רוכב משוגע על הארלי מטורף שעוקץ איזה לפלף בפתיחות זו לא האמת.
יש נציג אחד של הארלי שמצליח לצאת בפחות מ 3.5 שניות למאה.Harley-Davidson VRSCR 2006 3.4
https://en.wikipedia.org/wiki/List_o..._note-testr-26
מעניין למה אין נייקדים ברשימה ? הם הרי נותנים לכל סופרספורט בראש.
בנוסף מאוד מרשים שאופנוע משנת 1984 עשה ל 100 בפחות מ 3.3 שניות זה אומר לא התקדמנו הרבה ב 33 שנים האחרונות.
צודק
כ"ס=מהירות
מומנט=תאוצה
https://www.youtube.com/watch?v=t3p6xJz1RoQ (דקה 10:30)
לא אתייחס לכל מה שכתבת, מכיוון שאני מכירה, בוא נגיד את זה ככה, ניתוחים שונים לחלוטין מהניתוח שלך, אבל כן אתייחס למשפט האחרון שמופיע בציטוט כאן למעלה - "בשימוש היומיומי עקומת הכ"ס+מומנט. . ....זה אומר שימושיות"
בויכוח ארוך השנים, האינפנטילי והנפלא לגבי מה אנחנו רוצים שהאופנוע יהיה עבורנו, ואנחנו מכניסים מילים כמו הספק ומומנט וסל"ד - אף אחד מהם לא באמת מתקשר לשימושיות.
ההבדל בין אופנוע נייקד לסופרספורט הוא בחווית השימוש, או במילים פחות מכובסות: איפה אתה רוצה להרגיש את האטרף.
הסופרספורט נותן לך חוויה שתכליתה מהירות. כל הסקאלה מ-0 עד 200 היא מנהלתית עד החוויה. משם מתחיל האטרף.
אופנוע נייקד, כן, זה עם המומנט, לא אוהב 200. ואם האופנוע אוהב 200 הצווארשל הרוכב לא אוהב.
האטרף באופנוע הזה זה הכוח הזמין. תגובות המנוע מ-0 עד 180. אפילו עד 160. שם הוא חי ושם כייף איתו.
בבחירה שלנו עם עצמנו בין שתי האופציות האלו, בהכרעה של הויכוח העתיק הזה, אין מקום למונחים כמו שימושיות. מי שרוצה שימושיות קונה קטנוע. התשובה לשאלה "איפה נמצא האטרף שלי? " היא בדיוק התשובה לשאלה "איזה אופנוען אני".
מה זאת אותה ההאצה שאתם מדברים עליה? אם אתם מדברים מרמזור לרמזור אז סליחה אבל זה בולשיט. כשמשווים האצה של אופנועים/רכבים/קורקינטים משווים 0-100 ו 0-200 קמ"ש. אז לכל ה"מומחים" כאן שרכבו על אלף כלים, בואו ותראו לי איפה יש מדידה רשמית של מישהו שמראה תאוצה מ0 עד 100 קמ"ש שבה הCB לוקח סופרספורט ברמה של הCBR...עד אז, קשקשו על תאוצות וקג"מ וכ"ס עד מחר.. זה לא יעשה את זה נכון.
לגבי הצמיגים, היו לי בכלי צמיגים מקוריים מהחברה. הם נאכלו אחרי 6000 ק"מ עד להשטחה של הצמיג. עם הMT10 אני רוכב ללא בקרת החלקה ואחרי 2000 ק"מ הצמיג בהתנהגות דומה לסיבי.
Sent from my Nexus 6P using Tapatalk
Capture.JPGזה אולי אינו נכון במקרה של ה CB, אבל ישנם אופנועים עירומים המסוגלים לזמנים קרובים מאוד...
לא אמרתי שזה לא אפשרי.. אמרתי שאין סיכוי שהCB לוקח בהאצה CBR. אגב, קרוב מאד זה לא נצחון.. קרוב מאד זה עדיין מקום שני. בתור אחד שרוכב על אחד מהנייקדים הכי מטורפים שיש בעולם היום אני מודה שסופר ספורט לוקח.. אולי בעשרים מטרים הראשונים יהיה לי יתרון אבל אחר כך.. אין סיכוי.
Sent from my Nexus 6P using Tapatalk
מאיפה הבאת את המידע הזה שלך? המומנט בסיביאר גדול משמעותית מהסיבי, כך גם כח הסוס וכל פרמטר אחר שתבדוק. עובדתית זה לא אפשרי שסיבי יקח סיביאר אלא אם אתה מדבר על שני רוכבים עם יכולות שונות אחד מהשני. לגבי האיטלקים יש בהחלט אופנוע כזה..
http://www.zeroto60times.com/body-style/motorcycle/
תחפש את הCBR1000RR SP..
Sent from my Nexus 6P using Tapatalk
רשום
שם ש2013 BMW K1600GT
עושה מ0-100 ב2.6 שניות... ככה לפי האתר הטנק הזה נותן לכולם בראש ברמזור
והדיון פה הוא לא על CB מול אחרים, אלה בכללי.
בטווח מחירי היד שניה של עד 50000 אלף שקל, לא תמצא אופנוע טוב יותר היום לפי דעתי.
יש לך מרגשים יותר כמו הסטריט 848 שהם יהיו יקרים יותר לאחזקה. ובעלי שוק באמת מת.
על הזה היה הדיון ממהתחלה, אף אחד לא בא להשוות אותו לדגמים החדשים שעולים פי 2 ממנו, אלה להתמקד בנישת המחירים הזאת ובאיזה היצע יש לשוק להציע.
יש לך טעות בסיסית אחת שמובילה אותך להרבה מסקנות שגויות.
יכול להיות שלאופנוע אחד יהיה מומנט גדול יותר מאופנוע אחר. אבל לצורך האצה יעילה וטובה חשוב לראות מתי מתקבל המומנט,כלומר באיזה סל"ד. מה שווה המומנט בסופרספורט אם הוא מתקבל לדוגמא ב 9000 סל"ד אם בנייקד הוא מתקבל נגיד ב 5000? עד שהסופרספורט יגיע לתחום שבו תתקבל הבעיטה של המומנט הנייקד כבר יהיה קדימה כי הוא יקבל אותה הרבבבבבבה יותר מהר.
No Risk No Fun
No Sun No Tan
!I Love my italian
תגדיר אופנוע טוב ...
שוב, כל אחד חושב אחרת. יש כאלה שחושבים שהאוםנוע הכי אמין הוא האופנוע הכי טוב. יש כאלה שחושבים שהאופנוע עם השוק הכי טוב הוא בעצם האופנוע הכי טוב...ויש כאלה שמשוכנעים שהאופנוע הכי זול לאחזקה הוא האופנוע הכי טוב בעולם. :-)
אני חושב שבגלל שאופנוע הוא לא רק כלי תחבורה אלא גם כלי שגורם להנאה מרובה מעצם הרכיבה עליו, האיטלקי שכתבת הוא האופנוע הכי טוב שכסף יכול לקנות בסכום הזה. אז נכון שהאחזקה תהיה יותר יקרה מהונדה, אבל מקדם ההנאה כזה גדול ששוכחים את המגרעות.
אתה יודע כמה עולה טיפול קטן בפרארי/פורשה/מזרטי?
זה אומר שזה חרא מכוניות? אי אפשר כלי רכב מהנה לרכיבה ולשלם זול על האחזקה... ומניסיון שלי, היא אכן יקרה אבל במעט.
בקיצור, שכל אחד יעשה מה שעושה לו את זה. :-)
No Risk No Fun
No Sun No Tan
!I Love my italian
סבבה, אני טועה ואתה צודק. אתה לא מסביר את העובדה שלcbr יש ב30% יותר מומנט מהcb שמגיע ב 11 אלף סלד לעומת 9500 של הcb. מבחינתך זה גם לא קשור.. אגב, האופנוע מגיע תוך אלפית השניה לסלד הזה. זה שמדובר במנוע מוחלש של הCBR ואפילו לא אותו מנוע כי זה של גרסה מיושנת מאד של הכלי עדיין לא משכנעת אותך. בקיצור, הדיון הזה הסתיים מבחינתי.. זה שיח חרשים לגמרי.
לגבי התקציב, אני חושב שב50 אלף אפשר להביא אופנוע הרבה יותר חדשני, הרבה יותר מרגש ועם הרבה יותר שוק. הסיבי הוא כלי שזמנו עבר.
Sent from my Nexus 6P using Tapatalk