49539 ק"מ
כ-1000 ק"מ בעשרת הימים האחרונים מתוכם ירידה לאילת וחזרה, ופעמים ירושלים הרצליה, לפני הירידה לאילת שמנתי שרשרת בידיעה שבתום
הטיול אצטרך לשמן שוב, דבר שהוכיח את עצמו כנכון, הרכיבה לשם בעונה הזאת של השנה נהדרת ממש לא חם, להפך האוויר צלול והדרך בליווי
המוסיקה הנכונה בקסדה והחברה הנכונה מאחור פשוט הופכים את אותה לחוויה בפני עצמה. כל שהצטרכתי לעשות לפני הרכיבה פרט לשימון הוא
הוספת קליק בקפיץ האחורי לצורך קבלת שני הארגזים הנוספים שהיו די והותר לציוד שלקחנו וזה שהתכוונו לחזור איתו משם.
הורסיס מרגיש נוח נינוח מכיר ויודע את העבודה, השפעת המשקל העודף לא מדגדגת לו, בכל זאת יש לו 120 כ"ס, אין צפיפות מיותרת, ואין שום
השפעה על ההיגוי הצידוד שום דבר לא באמת מעסיק אותך בין אם אתה רוכב סולו או מצרף את הג'ינג'ית ומטען נוסף, רק צריך להזכיר לעצמי כל
זמן להיזהר בהשתחלות בין רכבים בתוך העיר.
מחוץ לעיר הסיפור שונה לחלוטין ומצאתי משחק עם ההילוכים 5-6 סתם בשביל להרוויח תאוצות כייף והורדת מהירות בתור שאחרי משאיות, העקיפות
של תורי מכוניות והקלות שהאופנוע הזה מבצע אותם פשוט השאירו לי חיוך בכל פעם שעקפתי את המוני בני ישראל במדבר.
החשש היחידי שלי היה ממשטרת התנועה שממוקמת בערבה, אבל המלאך השומר שלי האיר לי פנים בעזרת צמד מכוניות שהבהבו לי באור הקדמי
לאזהרה על נוכחות שומרי הסף בכביש. (ולא אני לא רוכב עם וויז בכבישים שאני מכיר זה הורס את השירים).
כעקרון רכיבות ארוכות כאלה הן בעיקר התמודדות מנטלית מול הזמן הארוך של הרכיבה ופחות מול האופנוע שעושה בדיוק מה שמצופה ממנו.
הרכיבות בהמשך השבוע היו מאתגרות במיוחד שם רכבתי סולו, אבל בתנועה צפופה בכבישים שפחות הכרתי ובפקקים של המרכז (סיוט),
בבוקר רוב הדרך חלפה לה במהירות על 443 וכביש-6 שמטעה לחשוב שהוא כביש מהיר כשיש איתך עוד אלפי מכוניות חולקות כיוון, אבל
הוא עדיף בהרבה על האילון הפקוק ומלא המשטרה.
החזרה הייתה סיוט, אחרי תדלוק ב-7 הכוכבים עליתי בטעות על האיילון, מיד עם הכניסה אליו הודיעה לי הגברת באוזניה שזמן השהייה בפקק
הוא 45 דקות...אחותך... לקח לי עד הירידה לכביש 1 כעשרים...אבל.
מלחמה, הכל חוקי הכל מותר ומלחמה כמו במלחמה נופלים חלל, הראשון שליח קמיקזה שעוקף בין בין הרכבים במהירות שהייתה גורמת למרקז
להתמרכז בעצמו. סלאלום מרשים עם מקדם ביטחון 0 וזה נגמר מהר מאד כשהדביל חתך רכב מילימטר לפני האף הנהג לא הספיק להגיב ושלח
את השליח (משחק מילים) לטעום את האספלט. שעור לחיים!
השני שעבר כנראה קורס מבוא לקללות בשלל שפות טס לו מנסה לעקוף אותי מימין כשאני בעצמי בין מכוניות והוא מעניק לי קללה (כנראה ברוסית)
ולנהג בערבית, ודופק לו על הגג כאילו הוא אשם שאין מספיק מקום על הכביש לחמש מכוניות ואופנועים על הכביש, הנהג שלא מסוג פראייר מצוי,
פשוט פתח את הדלת ובדק את חוזק הקסדה אל מול מכת אגרוף מלמעלה למטה דבר ששיבש את האוריינטציה הכללית של הרוכב. שייבב באידיש.
כלל חשוב לחיים 2 " לא יעזור לך לעקוב אחרי שליח, בכדי למצוא את הציר הנכון" אין לך את יצר ההתאבדות שלו, לא את משאלת המוות, ותמונה
הקרב וצירי הרכיבה משתנים תוך מאיות שנייה, מה שהיה קודם מעבר צר הופך למלכודת מוות של שטח נחות!
אגב כל התל אביבים ולוחמי הכביש מהמרכז עקפו אותי כאילו אני ברוורס, אפילו שליחה (קמיקזה ממין נקבה קראתי לה בלב מולאן) השאירה לי עשן
באיילון.
אני עצמי השתדלתי לרכוב בחוכמה וזה עבד לא המשטרה ולא הרכבים מסביב הציקו לי לקח לי עוד כמה דקות אני מניח אבל סיימתי את הסיוט די מהר
משם כבר הגישה למגרש המשחקים הביתי שלי העליות לי-ם כבר עברה מהר מדי, העליות לירושלים שאני נשבע שתוכננו ע"י אותו אדם שתכנן את מסלול
ה-GP העולמי עברו כשאני מנצל כל סוס במנוע כל גרם גומי בצמיגים וכל נקודת אחיזה אפילו מדומה באספלט הטרי. פשוט וואוו מה שאופנוע של זקנים
יודע לעשות.
והורסיס שמתקרב בצעדי ענק ל- 50000 אדיש את פרק הסיכום והכבוד לרגל חצי המאה אשאיר לזמנו אבל פשוט להוריד את הקסדה בכבוד עבורו.
ניראה לי שארחץ אותו השבוע, מגיע לו!
נערך לאחרונה על ידי השושנים; 12-11-2021 בשעה 09:46.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
וייז לא חייב להפריע לשירים - אפשר לכבות את השמע של ניווט ולהשאיר רק את ההתראות.
לגבי הפקקים זה גם עניין של הרגל וגם סוג האופנוע - גולדווינג ובן דודו הצעיר לא מתאימים לשם, למזלך אתה לא צריך לרכוב שם על בסיס קבוע.
תמיד רוכב עם וויז עם התראות וכל פעם שאני שוכח אני עובר מכמונת שידעתי על קיומה במהירות לא טובה בכלל. בכבישים המהירים כמעט ואין הפרעות למוסיקה.
מבחינת פקקים אני מנסה בכוח להישאר בשול עד למהירות 60 קמ"ש ותמיד יגיע מישהו מאחור שאסמן לו לעקוף. מעדיף שתהייה ארנבת לפני. יותר בטוח.
SUZUKI GSX ES 550 E 1986HONDA NC 750 X 2016KTM 1090 Adventure S 2018
2020 Husqvarna 701 Enduro
KTM 790 Adventure S 2021
50187 ק"מ
"למכירה BMW 1250 ראלי מודל 2021"
שיחה עם המוכר, איש לבבי, "בוא לראות בלי התחייבות, מה יש לך להפסיד..."
החזאי מספר שתהייה שבת אביבית א' אמר שיצטרף אבל השעה לא נוחה לו, אז איחרנו אותה בחצי שעה (לא עזר)
לוקי נישאר לשחק עם הנקניק.
הג'ינג'ית ואני עולים על הורסיס, אחרי הרכיבה הרטובה ביום ד' הוא נישאר מנומר בכתמי אבק וגשם, לא מתרגש הגענו בזמן
לתחנה יש לנו אפילו זמן לתדלק, בתוך קורא כרטיסי האשראי אני מוצא כרטיס של מישהו ששכח אותו בפנים...מזל שלו.
הנסיכה מגיעה אבל הורסיס מסרב להניע, מגיע לי...המצבר כבר אותת לי פעם שהוא בסוף, התעלמתי ממנו אז מרפי בא.
דחיפה ראשונה לא עוזרת כיוון שבטעות לחצתי על כפתור המשבת. א' מזהה את הטעות, אני מתקן חצי מטר והוא מניע בשאגה.
בשאר הטיול הוא מתנהג למופת.
היעד קיבוץ כפר רופין עמק אחרי בית שאן, מה שאומר שדרך אלון לכל אורכה שלנו, שמיים כחולים מוזיקת דבש נשפכת לי
בקסדה מהאוזניות לתוך המוח והכבישים ריקים, משפחת יעלים שמנסה להידחף לי מתחת לגלגל מחדדת אותי מהזון שאני
שרוי בו, בלימה חזקה ולכולם שלום, האופנוע מבצע הכל בשקט טבעיות וללא עזרה מהצד שלי.
הק"מ עפים מתחת לגלגלים ובדרך חבורות חבורות של אופנועים ואפילו וספה קלסית אחת בין המוני קסטומים, כבוד.
בקיבוץ מחכה לי המפלצת נראית נהדר, מזוודת ונקייה, "קח סיבוב" מפתיע הבעלים.
רגע של היסוס, בכל זאת להפיל מפלצת לא שלך, של אלפי שקלים לא בא לי, אבל העידוד מסביב משכנע אותי לנסות.
לוקחת לי שנייה וחצי להבין שזה קצת משהו אחר והמפלצת זאת כבר במהירות פלילית, מרעיש, אין את החלקות של
הארבע בשורה, הדחיפה מאחור חזקה ועניינית בגלל מוט הינע, לא יהיה קשה לי להתרגל, ובניגוד לכל מחשבה מוקדמת
המפלצת מגרמניה, קלה לניהוג בצורה מרשימה. כשחזרנו לבעלים מסתבר שרכבתי על תוכנית הדינמיק הספורטיבית יותר.
הבלבול מתגבר....
"ניסע לכינרת?" ככה א' "אם כבר הגענו לפה לא נלך לשם" האמת כבר רציתי לחזור אבל... בסוף הגענו לדרום רמת הגולן
בגלל הכבישים. בדרך לשם המנוע האדיר של הורסיס רק הוכיח לי כמה הוא נכון, כמה הוא מהנה, כמה הוא פוגע לי בול בפוני.
חוזרים ועוצרים בצמח לאכול, איפשהו הכביש 90 א' מחליט שמתאים לו לטוס נמוך ונוטש, שכח שלא משאירים חברים מאחור, שויין
היה ג'ובניק בצבא...It is what it is
עכשיו רק נישאר להשאיר תשובה למוכר, העניין שאני עדיין לא יודע מה היא...
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
........................................ KKK-BITCH
......................... We Ride Together, We DIE Together
... Respect Your Bike & All Others that Ride the Same Kind of Beast
קח את החלום בידיים כי החיים נגמרת והעבודה נשארת.
מקסימום תמכור. לא תפסיד.
SUZUKI GSX ES 550 E 1986HONDA NC 750 X 2016KTM 1090 Adventure S 2018
2020 Husqvarna 701 Enduro
KTM 790 Adventure S 2021
לוקי בחן בקטנה את הטרייסר
* הכין ביף ג'רקי במעשנה שזה בהחלט סוג של נקניק ואפילו טעים יותר
* בחן בתים חדשים למגורים
* לוקי עדיין לא בפנסיה ולכן לא רוכב על וורסיס או במבים למינהם.
* לוקי לועס כעת ביף ג'רקי לצד הקפה לתדהמת חבריו לעבודה שלא מבינים איך אפשר לשלב את זה
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
90000 ש"ח זה הערך המוסף בתמורה ל...מה?
אני אסביר:
נניח ואמכור את הורסיס הנוכחי ב-50 אש"ח ואקנה את הבימר ב-140 זה יהיה הסכום שיצא מהצד שלי.
אקבל- חלום (?), כלי מודל 2021, סוג רכיבה שונה, שותף אידאלי לטיול השחרור, ומקדם וואסח גבוה (תלוי את מי שואלים).
מנגד בצד הנסתר סיפורי אמינות, 16 אק"מ שמישהו אחר עשה על האופנוע. צורך ביישור קו (צמיגים רפידות טיפול).
אבל אם אקנה ורסיס חדש מהניילון נניח ב-110 אש"ח, התוספת תהיה רק 60 אש"ח.
אקבל- כלי 2022 חדש, אמינות מוכרת וידועה, נהדר לצרכים ואופי הרכיבה שלי, כמעט ללא הפתעות.
מנגד כלי שכבר היה לי, חלום אחר אבל... בלי הרבה שטחים נסתרים ולא ידועים כמו בבימר.
מהרכיבה הקצרה למדתי מעט, אני יכול להתחבר לכלי בקלות, הוא נוח וידידותי, חזק, אוכל להגיע איתו לרוב המחוזות
בהם ביקרתי עם הורסיס גם מבחינת מהירות וגם מבחינת ספורטיביות, יידרש פרק הסתגלות שאני עלול להתגעגע לארבע
בשורה.
90000 ש"ח מצדיקים את הקפיצה הזאת?
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!