תמיד רוכב עם וויז עם התראות וכל פעם שאני שוכח אני עובר מכמונת שידעתי על קיומה במהירות לא טובה בכלל. בכבישים המהירים כמעט ואין הפרעות למוסיקה.
מבחינת פקקים אני מנסה בכוח להישאר בשול עד למהירות 60 קמ"ש ותמיד יגיע מישהו מאחור שאסמן לו לעקוף. מעדיף שתהייה ארנבת לפני. יותר בטוח.
SUZUKI GSX ES 550 E 1986HONDA NC 750 X 2016KTM 1090 Adventure S 2018
2020 Husqvarna 701 Enduro
KTM 790 Adventure S 2021
50187 ק"מ
"למכירה BMW 1250 ראלי מודל 2021"
שיחה עם המוכר, איש לבבי, "בוא לראות בלי התחייבות, מה יש לך להפסיד..."
החזאי מספר שתהייה שבת אביבית א' אמר שיצטרף אבל השעה לא נוחה לו, אז איחרנו אותה בחצי שעה (לא עזר)
לוקי נישאר לשחק עם הנקניק.
הג'ינג'ית ואני עולים על הורסיס, אחרי הרכיבה הרטובה ביום ד' הוא נישאר מנומר בכתמי אבק וגשם, לא מתרגש הגענו בזמן
לתחנה יש לנו אפילו זמן לתדלק, בתוך קורא כרטיסי האשראי אני מוצא כרטיס של מישהו ששכח אותו בפנים...מזל שלו.
הנסיכה מגיעה אבל הורסיס מסרב להניע, מגיע לי...המצבר כבר אותת לי פעם שהוא בסוף, התעלמתי ממנו אז מרפי בא.
דחיפה ראשונה לא עוזרת כיוון שבטעות לחצתי על כפתור המשבת. א' מזהה את הטעות, אני מתקן חצי מטר והוא מניע בשאגה.
בשאר הטיול הוא מתנהג למופת.
היעד קיבוץ כפר רופין עמק אחרי בית שאן, מה שאומר שדרך אלון לכל אורכה שלנו, שמיים כחולים מוזיקת דבש נשפכת לי
בקסדה מהאוזניות לתוך המוח והכבישים ריקים, משפחת יעלים שמנסה להידחף לי מתחת לגלגל מחדדת אותי מהזון שאני
שרוי בו, בלימה חזקה ולכולם שלום, האופנוע מבצע הכל בשקט טבעיות וללא עזרה מהצד שלי.
הק"מ עפים מתחת לגלגלים ובדרך חבורות חבורות של אופנועים ואפילו וספה קלסית אחת בין המוני קסטומים, כבוד.
בקיבוץ מחכה לי המפלצת נראית נהדר, מזוודת ונקייה, "קח סיבוב" מפתיע הבעלים.
רגע של היסוס, בכל זאת להפיל מפלצת לא שלך, של אלפי שקלים לא בא לי, אבל העידוד מסביב משכנע אותי לנסות.
לוקחת לי שנייה וחצי להבין שזה קצת משהו אחר והמפלצת זאת כבר במהירות פלילית, מרעיש, אין את החלקות של
הארבע בשורה, הדחיפה מאחור חזקה ועניינית בגלל מוט הינע, לא יהיה קשה לי להתרגל, ובניגוד לכל מחשבה מוקדמת
המפלצת מגרמניה, קלה לניהוג בצורה מרשימה. כשחזרנו לבעלים מסתבר שרכבתי על תוכנית הדינמיק הספורטיבית יותר.
הבלבול מתגבר....
"ניסע לכינרת?" ככה א' "אם כבר הגענו לפה לא נלך לשם" האמת כבר רציתי לחזור אבל... בסוף הגענו לדרום רמת הגולן
בגלל הכבישים. בדרך לשם המנוע האדיר של הורסיס רק הוכיח לי כמה הוא נכון, כמה הוא מהנה, כמה הוא פוגע לי בול בפוני.
חוזרים ועוצרים בצמח לאכול, איפשהו הכביש 90 א' מחליט שמתאים לו לטוס נמוך ונוטש, שכח שלא משאירים חברים מאחור, שויין
היה ג'ובניק בצבא...It is what it is
עכשיו רק נישאר להשאיר תשובה למוכר, העניין שאני עדיין לא יודע מה היא...
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
קח את החלום בידיים כי החיים נגמרת והעבודה נשארת.
מקסימום תמכור. לא תפסיד.
SUZUKI GSX ES 550 E 1986HONDA NC 750 X 2016KTM 1090 Adventure S 2018
2020 Husqvarna 701 Enduro
KTM 790 Adventure S 2021
לוקי בחן בקטנה את הטרייסר
* הכין ביף ג'רקי במעשנה שזה בהחלט סוג של נקניק ואפילו טעים יותר
* בחן בתים חדשים למגורים
* לוקי עדיין לא בפנסיה ולכן לא רוכב על וורסיס או במבים למינהם.
* לוקי לועס כעת ביף ג'רקי לצד הקפה לתדהמת חבריו לעבודה שלא מבינים איך אפשר לשלב את זה
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
........................................ KKK-BITCH
......................... We Ride Together, We DIE Together
... Respect Your Bike & All Others that Ride the Same Kind of Beast
90000 ש"ח זה הערך המוסף בתמורה ל...מה?
אני אסביר:
נניח ואמכור את הורסיס הנוכחי ב-50 אש"ח ואקנה את הבימר ב-140 זה יהיה הסכום שיצא מהצד שלי.
אקבל- חלום (?), כלי מודל 2021, סוג רכיבה שונה, שותף אידאלי לטיול השחרור, ומקדם וואסח גבוה (תלוי את מי שואלים).
מנגד בצד הנסתר סיפורי אמינות, 16 אק"מ שמישהו אחר עשה על האופנוע. צורך ביישור קו (צמיגים רפידות טיפול).
אבל אם אקנה ורסיס חדש מהניילון נניח ב-110 אש"ח, התוספת תהיה רק 60 אש"ח.
אקבל- כלי 2022 חדש, אמינות מוכרת וידועה, נהדר לצרכים ואופי הרכיבה שלי, כמעט ללא הפתעות.
מנגד כלי שכבר היה לי, חלום אחר אבל... בלי הרבה שטחים נסתרים ולא ידועים כמו בבימר.
מהרכיבה הקצרה למדתי מעט, אני יכול להתחבר לכלי בקלות, הוא נוח וידידותי, חזק, אוכל להגיע איתו לרוב המחוזות
בהם ביקרתי עם הורסיס גם מבחינת מהירות וגם מבחינת ספורטיביות, יידרש פרק הסתגלות שאני עלול להתגעגע לארבע
בשורה.
90000 ש"ח מצדיקים את הקפיצה הזאת?
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
השאלה הנכונה היא אם החלום שווה 30,000 ולא 90,000. הרי 60,000 בכל מקרה תוציא.
בנוסף גם את ה-30 לא באמת תשלם כי תקבל את ההפרש בחזרה כשתמכור את הבימר. כך שזו סה"כ הלוואה עומדת - במקום שהכסף ישכב בבנק הוא יהיה אצלך בחניה. תדאג רק לביטוח כי מהחניה/כביש הכסף יכול להיעלם בעוד שמהבנק פחות סביר שזה יקרה.
לך על הבימר, הכלי הספציפי שמור ויפה.
SUZUKI GSX ES 550 E 1986HONDA NC 750 X 2016KTM 1090 Adventure S 2018
2020 Husqvarna 701 Enduro
KTM 790 Adventure S 2021
אתה מחפש הצדקה לשפוך כל כך הרבה כסף על מכונה שעושה בדיוק אותו דבר אולי טיפה שונה.
אתה שמרת על הוורסיס הנוכחי ובטוח יש בישבנו לתת עוד 50 אלף קמ. ללא תקלה משמעותית.
את ההפסד הניכר בכסף (ירידת ערך) כבר קיבלת באהבה.
במידה ותישאר עם הוורסיס. תוציא 0 שקלים בעבור אותו החמור. ותפסיד הרבה פחות ל 50 אלף קמ הבאים בירידת ערך. נגיד שימכר ב 30
שגעת השידרוגיטיס פוגעת בכולנו.
האם שווה לך 90 אלף שח+ ירידת ערך משמעותית בשנה הראשונה לקניה+ישור קו להכנס למועדון האקסקלוסיבי (נגיד) של הבימרים.(90 הוספה ירידה של 15 במחירון וישור קו 6- עלות של 120 אלף שח בשנה הראשונה). רק אתה יודע.
אני רוכב על ה 1290. להגיד לך שאני יודע להוציא ממנו את מה שהוא יודע לתת זה שטיות.
אותו הדבר אצלך תעבור ל בימר האם תדע להשתמש ביכולות הנוספות? האם תעריך את היכולת הנוספת ב 115אלף? (נגיד ש הוורסיס הפסיד 5 אלף בשנה).
במקרה של ה gs. לפחות על הנייר הוא כבד יותר גדול יותר מהנוכחי שלך. והבדל הכוח סוס הוא זניח. אז ההנחה שלי הביצועים זהים,או הבדלים זניחים.
אבל אופנוע זה לא חישוב מתמטי. אם בא לך. ואתה יכול לאפשר לעצמך בשלב הזה בחיים אז למה לא ?.
למה כלב מלקלק לעצמו את הביצים ?
רכיבות טובות.
Sent from my iPhone using Tapatalk
אם נמשיך ככה אנחנו נגיע למסקנה שאפשר להסתדר בכיף עם NC750.
אין הגיון באופנועים בכלל חוץ מעניין הפקקים לכן זה לא קניה מרציונל כל שהוא, קונים את מה שעושה לנו את זה בכסף שיש לנו.
נערך לאחרונה על ידי Dresdner; 18-12-2021 בשעה 19:53.