לא התכוונתי לענות כי יש לי נטייה להיות עוקצני ולפעמים לא נחמד, אבל אם כבר זה נפתח, אז... אם מתירים פעילות ספורטיבית, ורכיבת אופנים בקבוצות אני לא רואה סיבה אמיתית לא לרכוב במסגרת הכללים וההגינה, עבדתי בערב יום העצמאות וראיתי את כל מפרי ההנחיות חוגגים ואני עובד לשמור על כולם מעצמם, אז בבקשה כל מי שחושב להטיף לי שיחשוב שוב.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
קצת סדר:
יעידו א' ושושנים שהיה צריך לכוון אלי אקדח על מנת שאצא.
אבל אם להיות ריאלים ( וללא קשר כרגע לחוק והתקנות) כל עוד חולה קורונה החליט לירוק איזו שמכטה ירוקה שתדבק לרוכב על השפתיים אין סיבה להדבק בייחוד אם מקפידים על כללי הזהירות כגון כפפות מסיכה ומרחק ביטחון.
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
בריאות נפשית זה גם דבר חשוב. כמה אפשר לשבת בבית ולאונן.
מי שרוצה לשמור על כל חוק וחוק בספר רק בגלל שהוא כתוב, שיהיה לו בהצלחה.
לא רואה שום בעיה לטייל ברגוע כל עוד שומרים על ריחוק חברתי וסטריליות.
32132 ק"מ
14000 ק"מ החזיק הצמיג האחורי של הפירלי GT שהורכבו אחרי הבריג'סטונים המקוריים אם נוסיף עליהם את ה-18000 והגענו בדיוק ל 32000 מועד
ההחלפה, למען ההגינות האחורי סובל אצלי חיים לא קלים, רכיבות בזוג, משקלים, כבישים חמים מהיריות מספיק היה להסתכל עליו אחרי הפירוק בכדי להבין
כמה דק המשטח שהחזיק אותנו בין הכביש לחלק הפנימי של הצמיג, מפחיד!
על החישוקים הולבשו צמיגי הפירלי GT2 שאמורים להיות טובים יותר והעלי אורך חיים טוב יותר, ימים יגידו, את הקדמי יכולתי למשוך עוד קצת אבל החלטתי
להחליף אותם כסט.
![]()
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
כמובן שלא נשארתי במוסך ויחד עם א' ירדנו לבקר בשנות ה-80 בק' גת, הק"מ הראשונים היו עדינים ונתתי לצמיגים להבין בעצם שהם מתחילים לעבוד אחרי כמה
חודשי רביצה במקום, התחושות נהדרות היגוי קליל, יכולת ההפלקה של האופנוע מצד לצד השתפרה, ולא הגעתי לגבול האחיזה, עוד לא...
החזרה כללה כמה וכמה כבישים מהסוג המאתגר וככל שנצברו הק"מ הביטחון שלי בצמיגים עלה מדרגה וכך השתפרה גם המהירות ולקיחת הפניות והסיבובים,
הצמיגים משדרים ביטחון עוקבים במדויק אחרי הקו שנבחר ואין שום איתותים של חוסר נוחות או נדנודים, תענוג.
אחרי 132 ק"מ של הסתגלות אפשר להגיד שאני מאד מרוצה, עכשיו נבחן כמה ק"מ נוכל לקבל מהם.
עלו 1700 ש"מ בספורט שופ נשלחו חינם עד למוסך, לגבי הרכבה טרם יודע מחיר ביום א' נחליף את המחרשה ואז נעשה סיכום כללי!
![]()
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
32150 ק"מ
אז היום השלמתי את סיפור הטיפול, למי שעקב הזמנתי מחרשה חדשה אחרי שהישנה נחתכה בגלל חוט ברזל סורר שהסתבך לי בגלגל האחורי.
ניסיתי להחליף לבד, אבל ברגע של מצוקה חשבתי שיש לחתוך את חוטי החשמל המובלים לאתתים ואז להלחים אותם שוב למרות שכל נורות
ההזהרה שלי צעקו לו, למזלי למדתי להקשיב, והיום חוברה המחרשה המקורית החדשה שוב לגוף האופנוע, מסתבר שצדקתי צריך רק להכיר ויש
דרך פחות אגרסיבית לעשות את הדברים, בכל מקרה המוסך (רמזור-י-ם) שהתחיל את העבודה על הצמיגים לקח על עצמו את העבודה והיום
הכל כבר מאחורינו המוסך לקח גם מחיר הוגן ביותר עבור העבודה וההחלפה והעבודה נעשתה על הצד הכי מקצועי שאפשר, פשוט תענוג.
אז מגיעה לכם גם תמונה של הנסיך:
![]()
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!