עד כמה שאני יודע במשומש יש בעיה לקבל החזר על המע"מ ולכן בדרך כלל קונים חדש או משומש מהשכרה או חברה שמוציאה חשבונית. אבל אף פעם לא בדקתי את זה לעומק ולא בטוח שזה מדויק.
חוצמזה שאני נורא מקנא לא הבנתי אם אתה קונה אופנוע כאן ומוכר שם או קונה שם ומביא לכאן.
לגבי דגם לטיול כל אופנוע ובטח שאדוונצ'רים או טוררים יעשו את העבודה מבחינת "צורך מבצעי". 50 כ"ס ומעלה מספיקים עבור 2 אנשים עם ציוד.
מעבר למחיר ולגורם הפאן הייתי מסתכל על בטיחות, נוחות, אמינות ואחסון.
אני יודע שזה לא בכיוון שלך אבל עבורי, הייתי שוקל שוב את ה NC בעיקר בגלל התמורה למחיר. נהנינו איתו מאוד. אמנם כשעמוס לעייפה הבלמים בסדר עד גבוליים אבל באחסון האמינות והנוחות הוא נותן המון. עד 140-130 קמ"ש לשיוט בזוג זה כל מה שאני צריך. תא האחסון מקדימה- פרייסלס. בטיול זוגי ארוך פקטור האמינות מתעצם גם מבחינת שקט נפשי. אתה יודע שהוא תמיד יניע ויגיע. אז נשארנו עם מרכיב הסקס אפיל והפאן. והמטרה של הטיול היא פאן.
ואתם חולם על ה GS כבר שנים.
והחיים נגמרת והעבודה נשארת.
וחיים רק פעם אחת.
וצריך להגשים ולהיפטר מפנטזיות כדי לא להפוך לזקן ממורמר נטול סיפורים וזכרונות בבית אבות.
וגם ממרומי גילנו, רואים כבר את המישור הגדול והמתסכל שבו לא נוכל לעשות דברים מסויימים באופן ובדרך שתמיד רצינו.
אז קח לך GS חדש או משומש, תעשה ביטוח מקיף כדי לצמצם נזק ותוכל למכור תמיד אם תרצה.
במקום לחכות שיגיע זמן "מתאים"- תתאים את הזמן לחלום. קח לך גרמני וצאו לטיול של הלייף. זה מה שהייתי עושה אם הייתי שושני.
SUZUKI GSX ES 550 E 1986HONDA NC 750 X 2016KTM 1090 Adventure S 2018
2020 Husqvarna 701 Enduro
KTM 790 Adventure S 2021
זהו, שאתה לא.
בגלל זה לך מתאים NC.
ולדעתי זה יהיה כגודל הציפייה כך גודל האכזבה... יותר מדי זמן פינטוזים שושני יצפה לג'יעז על-חלל !!! בסוף ירכוש ויתאכזב קשות.
למרות שתייר על אחד (דור קודם/טרום-LC ??) בספרד בזמנו, הוא ישווה אותו לחלקות של ה 4 בשורה של הוורסיס והדינמיות היפנית (מרכז כובד גבוה מול הבוקסר הנמוך ששומר קו כקטר).
איחלתי לשושנה בהצלחה בבחירתו לעת פנסיה![]()
........................................ KKK-BITCH
......................... We Ride Together, We DIE Together
... Respect Your Bike & All Others that Ride the Same Kind of Beast
לא! ברכיבה בזוג עם ציוד באלפים יהיה קשה מאד לצאת לעקיפות של קארוונים עם אופנוע חלש,
בגבהים של האלפים האופנוע מאבד כח בגלל האוויר הדליל, המוטו גוצי V85TT עם 80 כח סוס סחב אותי מעולה רוב הזמן אבל באלפים בפסגות היה לו מאד קשה ככה שעם עוד בן אדם ועוד ציוד זה אומר לרכב אחרי הקארוונים עד לפיסגה.
לזוג עם ציוד אין מה לחפש מתחת ל100 כח סוס אם רוצים גם להנות מהטיול.
להבנתי, שושני חושב לטייל עם האופנוע שלו (ורסיס 2017/ורסיס 2021 /GS1250) כך שבכל מקרה יהיו לאופנוע מעל 120 סוסים צוהלים.
גם אני חששתי שה NC יהיה חלש אבל עלינו ירדנו עקפנו ומאוד נהנינו ולא היתה שום בעיה באגף הכוח- לא במומנט ולא במהירות. הקרוואנים סובלים בעליה ובגובה (יחסית) יותר מאופנוע ובכל מקרה רוב התנועה זוחלת במהירות חוקית. זה חתיכת קטע מוזר אבל זו האמת. בשביל מה צריך GS או אדונצ'ר יותר חזק כשאתה מקסימום על 100 ורוב הזמן על 80 קמ"ש? ראינו מאות זוגות רכובים ואף אחד לא זלזל בחוק- גם לא במקומות המרוחקים. מאוטוסטרדות שושני ורבים אחרים כולל אנוכי בכל מקרה מעדיפים להימנע.
בטיול סולו כשהקוף משוחרר אני רואה טעם להוסיף כוח אבל בזוג?
זה שכמעט לא רואים זוגות שמטיילים עם NC לא מעידה שהחוכמה או ההגיון נמצאים אצל הרוב. יש לשושני חבר עם NC. בעליה של מצוקי דרגות אפשר לבדוק אם יש בעיית כוח לזוג וציוד.
SUZUKI GSX ES 550 E 1986HONDA NC 750 X 2016KTM 1090 Adventure S 2018
2020 Husqvarna 701 Enduro
KTM 790 Adventure S 2021
אז הוא מייצא ומייבא את האופנוע דרך יוון?
נראה לי שיהיו להם אורחים![]()
SUZUKI GSX ES 550 E 1986HONDA NC 750 X 2016KTM 1090 Adventure S 2018
2020 Husqvarna 701 Enduro
KTM 790 Adventure S 2021
קידוזו
יש לו חבר עם nc
ובהחלט הוא מוזמן לבדוק.
מסכים איתך בהרבה למעט דבר אחד.
למי שבדיוק ירד ממנוע 4 בשורה יפני גדול לא ימצא את מרכיב ההנאה בnc.
לטיול באלפים אני מאמין שהייתי מחפש משהו אחר.
Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
נכון להיום מסלול הרכיבה יהיה קרוב ל- 10K ק"מ בתכנון הראשוני על זמן של חודשיים. הוסף על כך משתנים יומיים כי בניגוד לעבר, לא יהיה תכנון מלא
אלה רכיבה "לארצות" בכבישים משניים וכיסוי שטח, היינו אם מצאנו מקום שנרצה להישאר בו יותר מיום אחד, או לצאת ממנו לטיול כוכב, אז נישאר
ולא נרכוב מבית מלון לבית מלון דבר שנוח בטיול קצר אבל מבחינת הספונטניות פחות טוב. לכן המשמעות לאופנוע דוגמת ה-1250 היא מכרעת, נסה לחשוב
ג'יפ מזווד היטב לתכלית מול רכב סטיישן, שניהם יעשו את העבודה אבל בדרך אחרת הבימר מפסיק לנשום במקום בו הורסיס פורח, אבל היות ואתה רוכב
בעיקר במהירויות החוקיות, במקומות בהם הזריזות והיכולות התכניות של הורסיס פחות באות לידי ביטוי, אבל לכוח המומנט והמקום לציוד מקבל משמעות רבה,
הוסף על כך ציוד לחודשיים שיכלול גם אולי אוהל וציוד קמפינג. הבימר יתאים יותר. הסיפור באמת הוא אם תהיה יציאה מינכן עם אופנוע חדש או שילוח אופנוע
לאיטליה ומשם ההתחלה והסיום. בינתיים יש לי עוד זמן לחשוב לחשב ולנסות להבין.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
מבין שיש חלום על הבימר, שצריך להגשים.
הייתי במצב דומה, החלטתי להגשים את החלום, לפני ההזמנה, רכיבת מבחן קצרה אכזבה אותי לחלוטין.
מציע בחום רכיבה ארוכה על הדגם החדש, אני ממש לא בטוח שזה יישאר החלום.
ואני עוד מגיע מאיזור הטרקטורים (אפריקה) ולא כמוך מוורסיס חלקלק.
נסה לקבל את האופנוע לאובר-נייט, הנציגים לא מוסמכים אבל אם תגיע לאולם בתל אביב, שיחה עם מנהל מכירות/אולם שיתרשם שאתה רציני יוכל לאשר.
אתה צודק לחלוטין, הניסיון האחרון שלי על בימר היה בפירנאים לפני כ-5 שנים על ה-1200LC שהיה נהדר אבל מאז זרמו הרבה מים
בירקון והרבה ק"מ של אספלט.
יש לי איש קשר חזק במוסך המרכזי בת"א וכבר שלחתי בקשה לרכיבת מבחן של סופ"ש עדיין לא קיבלתי תשובה חזרה.
במידה ויתאפשר כמובן שאפרסם כאן חוויות רכיבה ומבחן אישי.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
כמו שכתבתי, לי היה בעיה עם 80 כח סוס בעליות, זה עושה את זה אבל בתכלס ההתעסקות עם ההילוכים והנסיון להוציא כל סוסון לכביש היה מעייף ולא כיף גדול.
בגלל זה טיול זוגי תראה רק אופנועים מעל 100 כח סוס אבל תמיד יש את אלו שמתעקשים או בעלי ציפיות נמוכות שיעשו את זה על אופנוע חלש.
אגב דווקא אם תרצה להשתולל באלפים סופר מוטו יותר מתאים, בלי מורכב, בלי ציוד, יחס משקל כח סוס נותן לך חופש להשתולל.
לדעתי העליה הכי תלולה שלנו היתה בדרך לזיפילד מדרום. שום בעיה, נשבע. אני זוכר אותה היטב בגלל התנועה הכבדה. לא אופנוע מירוצים אבל גם לא ג'ילרה.
אני בטוח שעצם הידיעה שאתה רוכב על הבימר יעשה לך חם בלב ושמח בבטן.
מבחינת התאמה מבצעית תבדוק עם הג'ינג'ית על NC של לוקי. היה מורכב עם" הילד" שלו בעליה של מצוקי דרגות ורכב בדיוק בקצב שלי. מטפס בלי למצמץ בשני שלישי, כמו בכל אופנוע גדול אחר. במקומך הייתי בודק עוד אפשרות- קניה של אופנוע חדש\משומש ומכירה באירופה בסוף הטיול. גם אם תקבל אלף דולר פחות, זה יותר משתלם מהשכרה או שילוח מהארץ למיקום מרוחק שלא לדבר על אילוץ למסלול מעגלי. חצי מחיר בערך ממחירי הארץ. אולי בכלל אפשר להביא חזרה. אין לי מושג.
SUZUKI GSX ES 550 E 1986HONDA NC 750 X 2016KTM 1090 Adventure S 2018
2020 Husqvarna 701 Enduro
KTM 790 Adventure S 2021