עמוד 62 מתוך 79 ראשוןראשון ... 1252606162636472 ... אחרוןאחרון
תוצאות 916 עד 930 מ 1175

אשכול: פלסטיקים, שרשרת, ומחשב מנוע - KAWASAKI Versys 1000 TL - חיים משותפים.

  1. #916
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי קידוזו צפיה בהודעה
    לא בקיא כמוך. רק אומר שיש לי כ- 3 חברים עם GS משומשים ולאף אחד לא היו בעיות מיוחדות.
    אם הם סביב ה80000 ק״מ זה או קצת לפני שיפוץ גל הנע או אחרי וזה עניין לא זול בכלל, כמו כן בקילומטרז׳ הזה בדגמים הישנים יותר 2014 ומטה לפי מה שאני זוכר יש קלאץ חד דיסקי שדורש פירוק של חצי אופנוע.
    הGS נהנה מתדמית של חוצה ארצות קשוח ואמין שבתכלס הוא אופנוע מתוסבך מבחינה הנדסית עם אמינות בינונית.

    כל זה מזכיר לי שהיה לי לנדרובר מישהוא כתב בפורום לנדרובר שאיך שאתה קונה את הרכב תתחיל לחסוך לשיפוץ הלדקס, צדק הבחור.

  2. #917
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    "המביא דברים בשם אומרו מביא גאולה לעולם"...(מסכת אבות (פרק ו', משניות ה'-ו')

    ותודה לא'.

    באתי נקי בחיי יתרה מזאת באתי ליהנות ולמצוא סיבות למה להחליף למה לא לקחת עוד ממה שכבר יש, אכן קשה להבין את המרדף אחרי
    אופנוע חדש, אבל...אופנוע חדש נותן ערך מוסף ששווה לי הרבה, אפשר להשקיע בקיים, לפנק אותו באגזוז חדש נחמד, אולי אוהילנס אחורי
    לקחת אותו לטיפול דיטליינג שמישהו מקצועי ינקה אותו היטב, חשבתי גם החלפת מיסבים למייסבי חיכוך מופחת (קחו סייקט בורד סיני זול
    סובבו את הגלגל וקחו אחד מקצועי וסובבו ככה אפשר להבין את המשמעות של מייסב כזה והשפעתו על חווית רכיבה).
    ג€‹
    בשבילי אופנוע לא מסתכם בברזלים פלסטיקים ויכולות, אני מחפש חווית רכיבה רכבתי על וספה 1969 ניהניתי מכל רגע, שיפצתי BMW 1977
    נהניתי מהרפתקה של להגיע עם המפלץ הזקן הזה לכל מקום, נהניתי גם מהוי מקס מאיכויות אחרות, כל אחד ואחד מהכלים שלי היה מהנה, בדרכו
    ונמכר כי לא נתן לי את החבילה הכוללת. הורססיס בדרכו מספק הכל הציון שהוא מקבל ממני ע-ב-ו-ר-י הוא כמעט מושלם הכי טוב שמצאתי עד עכשיו.

    החיפוש שלי מוגבל לא רכבתי על המולטיסטרדה רכבתי על הדגם הנחות של ה-G/S אבל זה פחות רלוונטי עבורי, קיוותי למצוא באפריקה משהו נוסף
    שיצדיק את ההחלפה, אבל ראבק לא נהניתי החזרתי את האופנוע לפני הזמן ורק חיכיתי להגיע חזרה.

    לא חושב עליו לא רוצה לתת לא הזדמנות שנייה כבר לא מעניין אותי, זה לא אופנוע גרוע זה פשוט לא בשבילי, תמיד הרמתי גבה למה אנשים ממליצים
    על רכיבה עם אטמיי אוזניים, עכשיו הבנתי, לא הבנתי מה מדובר על נענועיי ראש רגישות לרוח, תחושת ריחוף, האפריקה לימד אותי בלי רגש.

    וכן בהשוואה בין השניים שנעשתה רק לאחר החוויה (א'!) ההבדלים עצומים אפילו לא משהו שאתה אומר לעצמך סבבה אפשר לוותר על זה ולקבל את
    זה...

    באתי ליהנות לא לסבול בשביל לקבל משהו שאני לא צריך או לא מחפש, לא נהניתי ובשבילי זה הכל!
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  3. #918
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    חולה עליך.
    עכשיו נשאר לך לבדוק את הטרייסר 9.
    מהכרותי איתך וסגנון הרכיבה שלך זה יהיה זיווג מושלם. אולי אתה וענת תשלמו מחיר קל בכיסא אבל בכל מה שקשור לכבישים שאתה כל כך אוהב לרכוב בהם אני מבטיח לך ערך מוסף עצום. ה-9 כל כך שונה מה-900, והדברים ששינו הם בדיוק הדברים שלא אהבת.

    בנוסף הוא נראה נהדר עם מזוודות צד מקוריות (שכל אחת מהן בנפח 30 ליטר). הגיווי טרקר 58 שרצית יושב עליו פיקס (בצבע שחור) כך שתוכל גם לקשור ציוד מלמעלה.



    רגליות המורכב עברו אחורה, שלדת הזנב חוזקה לטובת נשיאת משקל וכל העסק מרגיש מרווח מאד גם ברכיבה זוגית.

    20210430_114349.jpg
    תמונות מצורפות תמונות מצורפות
    נערך לאחרונה על ידי AsafA; 14-07-2021 בשעה 07:44.

  4. #919
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    אני לא חושב שטרייסר מתאים לו.

    אחרי כמה שנים על כלי עם מנוע ארבע בשורה שמספק מומנט גבוהה יהיה לו קשה לעבור לכלי דוגמת הטרייסר.

    לגבי הנוחות אני מאמין שהטרייסר לא יאכזב אותו.

    אני לא מכיר מספיק את הוורסיס אבל אני מאמין שהוא בעל אופי רגוע וללא התזזיתיות של הטרייסר שהוא עם אופי שובב יותר ( FRISKY במקרה של שושנים)

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  5. #920
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    לא חושב שהטרייסר 9 יכול להתחרות עם הורסיס בתיור ונוחות.
    הורסיס עם הגודל והרוחב שלו כבר מתחילים להתחרה בגולדווינג (לא באמת אבל מתחיל) למי שמחפש נוחות ומרחב מחייה על האופנוע לפי דעתי הורסיס הוא מספר אחד בקטגוריה הזאת

  6. #921
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    שושני אוהב כבישים מפותלים וצפופים. אין לו מה לחפש שם עם גולדוינג או עם האח החורג הורסיס.

  7. #922
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי AsafA צפיה בהודעה
    שושני אוהב כבישים מפותלים וצפופים. אין לו מה לחפש שם עם גולדוינג או עם האח החורג הורסיס.
    נראה שהוא מתענג על הנוחות של הורסיס ויהיה קשה לקחת ממנו את זה.

  8. #923
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    ציטוט נכתב במקור על ידי AsafA צפיה בהודעה
    שושני אוהב כבישים מפותלים וצפופים. אין לו מה לחפש שם עם גולדוינג או עם האח החורג הורסיס.
    יאמר לזכותו שגם בגילו המופלג ועל גבי הוורסיס הוא רוקד כמו בלרינה בכבישים המפותלים.

    אני מאמין שהוורסיס בהחלט הכלי הנכון עבורו

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  9. #924
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי AsafA צפיה בהודעה
    שושני אוהב כבישים מפותלים וצפופים. אין לו מה לחפש שם עם גולדוינג או עם האח החורג הורסיס.
    זה בדיוק מה שאתה לא מבין, הורסיס בכבישים מפותלים בזכות המנוע המתלים והצמיגים הוא מכונה שובבה לא פחות מהטרייסר.
    בכבישים ארוכים הוא מכונה מושלמת לשקט מהיר
    באמינות הוא מכונה מושלמת לשקט נפשי
    בתיור הוא מושלם בנוחות, מקום, ויכולת נשיאת ארגזים ציוד ומורכבת בלי לפגום בהנאה והיכולת הדינמית.
    ואין על ארבע בשורה.

    בחייאת קאוואסקי עוד 25-30 כ"ס ככה בשביל השריטה האישית שלי.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  10. #925
    Senior Member הסמל האישי של erani99
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    א.י.
    הודעות
    799
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    אם הם סביב ה80000 ק״מ זה או קצת לפני שיפוץ גל הנע או אחרי וזה עניין לא זול בכלל, כמו כן בקילומטרז׳ הזה בדגמים הישנים יותר 2014 ומטה לפי מה שאני זוכר יש קלאץ חד דיסקי שדורש פירוק של חצי אופנוע.
    הGS נהנה מתדמית של חוצה ארצות קשוח ואמין שבתכלס הוא אופנוע מתוסבך מבחינה הנדסית עם אמינות בינונית.

    כל זה מזכיר לי שהיה לי לנדרובר מישהוא כתב בפורום לנדרובר שאיך שאתה קונה את הרכב תתחיל לחסוך לשיפוץ הלדקס, צדק הבחור.
    קצת הגזמת לדעתי... תלוי גם איך רוכבים וכמה מעמיסים על המכלולים.
    הדרייבשאפט ממש לא הולך ב 100 אלף ק"מ וגם לא ב 200++. דוגמא ל K1200S שהיה לי כשמכרתי אותו היה עליו 167 אלף ק"מ וגם שני הבעלים אחריי נסעו איתו בלי שום בעיה מצד גל ההינע.. וחוץ ממני היד ראשונה לפניי רכב עליו חזק מאוד!! עד 92 אלף ק"מ, וגם זה שאחריי.. אבל זה K, לאידע אם יש כזה הבדל בין גלי ההינע של דגמי הכביש מול הג'יאסים. מכיר גם מלא רוכבים ובעלים של ג'יאסים בארץ שעשו יותר ממאה אלף ואין שום בעיות בגזרת ההינע.
    אכן הקלאץ' היבש של מנועי האויר-שמן מצריך חתחת עבודה להחלפה, אבל יותר זול לרכישה מהרטוב החדש של ה LC לדעתי (החדשים עם הקלאץ' הרטוב כבר שמעתי שהקלאצ'ים הולכים לפעמים גם רק אחרי 30~40 אלף ק"מ, לדעתי היבש דווקא מחזיק יותר)
    לגבי תדמית - ברור שכל כלי קיבל עם השנים את התדמית שלו, אם זה מפרסומות קהל משתמשים שמתחזק את השם (חארלי למשל) או שמועות מכמה מקרים שקרו/ריקולים/תקלות ילדות וכו'. אופנוע זה יקר, לאמשנה אם זה דיאר 650 פשוט או סופרRRRRספורט, לפי השימוש יהיו הוצאות.. ותמיד יהיו בלתמ"ים שהמזל לא שיחק בקדנציה של בעלים זה או אחר
    ........................................ KKK-BITCH
    ......................... We Ride Together, We DIE Together
    ... Respect Your Bike & All Others that Ride the Same Kind of Beast

  11. #926
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    זה בדיוק מה שאתה לא מבין, הורסיס בכבישים מפותלים בזכות המנוע המתלים והצמיגים הוא מכונה שובבה לא פחות מהטרייסר.
    בכבישים ארוכים הוא מכונה מושלמת לשקט מהיר
    באמינות הוא מכונה מושלמת לשקט נפשי
    בתיור הוא מושלם בנוחות, מקום, ויכולת נשיאת ארגזים ציוד ומורכבת בלי לפגום בהנאה והיכולת הדינמית.
    ואין על ארבע בשורה.

    בחייאת קאוואסקי עוד 25-30 כ"ס ככה בשביל השריטה האישית שלי.
    אבל בכניסה לתל אביב מה קורה? כל המדינה הזאת הפכה להיות פקק אחד גדול היום...
    נראה לי קשה מאוד להשתחל עם השליש טון שלך.

  12. #927
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי mudale222 צפיה בהודעה
    אבל בכניסה לתל אביב מה קורה? כל המדינה הזאת הפכה להיות פקק אחד גדול היום...
    נראה לי קשה מאוד להשתחל עם השליש טון שלך.
    כמו לרכוב על אופניים (ככה אומרים) אין שום משמעות למשקל הכלי גם בעזרת הרגלים נע ונד לכל מקום מה שאי אפשר היה להגיד
    על הוי מקס, הישיבה נוחה גם למאותגרי גובה (אני 175) לא צריך לתכנן חנייה וכד'. ללא ארגזי צד אפשר להשתחל כמעט בכל מקום
    שהכתפיים שלך עוברות ולקחת בחשבון את המראות מול רכבים מסחריים גבוהים. ההילוכים לא מאיימים ולא יסבכו אותך במכות כוח
    אם יש לך טיפה רגש ביד בסך הכל כמו שאני תמיד אומר זה אופנוע שמכיל בתוכו כמה אופנועים לכמה סגנונות לפי בחירת הרוכב.

    אולי הוא לא מצטיין בהכל, אבל בכל הוא מצטיין!

    אגב מי שלא רכב עליו לפחות כמה ק"מ חבל שיביע דעה בלי לנסות.
    נערך לאחרונה על ידי השושנים; 14-07-2021 בשעה 13:23.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  13. #928
    Senior Member הסמל האישי של erani99
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    א.י.
    הודעות
    799
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    כמו לרכוב על אופניים (ככה אומרים) אין שום משמעות למשקל הכלי גם בעזרת הרגלים נע ונד לכל מקום מה שאי אפשר היה להגיד
    על הוי מקס, הישיבה נוחה גם למאותגרי גובה (אני 175) לא צריך לתכנן חנייה וכד'. ללא ארגזי צד אפשר להשתחל כמעט בכל מקום
    שהכתפיים שלך עוברות ולקחת בחשבון את המראות מול רכבים מסחריים גבוהים. ההילוכים לא מאיימים ולא יסבכו אותך במכות כוח
    אם יש לך טיפה רגש ביד בסך הכל כמו שאני תמיד אומר זה אופנוע שמכיל בתוכו כמה אופנועים לכמה סגנונות לפי בחירת הרוכב.

    אולי הוא לא מצטיין בהכל, אבל בכל הוא מצטיין!

    אגב מי שלא רכב עליו לפחות כמה ק"מ חבל שיביע דעה בלי לנסות.
    לא הבנתי למה אתה מבקש עוד סוסים לווסיס מחב' Kawasaki Heavy Industries .. עדיין זה לא GS, שהוא יותר חלש/פחות סוסים ב SPEC מהקיים שלך, ועדיין אתה חולם עליו בלילה ונלחם עם עצמך שאתה ממש לא מוכן להוציא עוד כמה לירות לחלום הרטוב שלך מבוואריה
    ........................................ KKK-BITCH
    ......................... We Ride Together, We DIE Together
    ... Respect Your Bike & All Others that Ride the Same Kind of Beast

  14. #929
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    ERANI99

    חלומות לחוד ומציאות לחוד.

    בעולם אוטופי (ישנם כאלו שחיים בו)

    לצד הוורסיס יעמוד גם צ'ארלי וטוזטוז כשבחוץ עומד איזה PICK UP TRUCK עם עגלה שעליה חונה קורבט סטינג ריי משנות ה70 ( או כל אחד והשגעונות שלו) ובחצר האחורית איזה רנגלר רנגייד ישן לרוק קליימינג שערוך להכנס למואב כאשר אתה לא עסוק בהתפלשות בביצות של לואיזיאנה או פלורידה אחרי שביקרת בנודי בר הקרוב לפארק הקרוונים שבו אתה חיי כי יש לך תיק פלילי על יצור והברחת מונשיין.

    או משהו כזה

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  15. #930
    Senior Member הסמל האישי של erani99
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    א.י.
    הודעות
    799
    ציטוט נכתב במקור על ידי lokimonster צפיה בהודעה
    ERANI99

    חלומות לחוד ומציאות לחוד.

    בעולם אוטופי (ישנם כאלו שחיים בו)

    לצד הוורסיס יעמוד גם צ'ארלי וטוזטוז כשבחוץ עומד איזה PICK UP TRUCK עם עגלה שעליה חונה קורבט סטינג ריי משנות ה70 ( או כל אחד והשגעונות שלו) ובחצר האחורית איזה רנגלר רנגייד ישן לרוק קליימינג שערוך להכנס למואב כאשר אתה לא עסוק בהתפלשות בביצות של לואיזיאנה או פלורידה אחרי שביקרת בנודי בר הקרוב לפארק הקרוונים שבו אתה חיי כי יש לך תיק פלילי על יצור והברחת מונשיין.

    או משהו כזה
    אכן משו כזה.. ושים אוטופייה בוויז, בהצלחה לצלוח את הפקקים של כווווווול החולמים להגיע לשם (למה פקקים?, כי עומד מישהו בכניסה ליישוב ואומר שכבר סגרו את ההתנחלות הלא חוקית הזו )
    ........................................ KKK-BITCH
    ......................... We Ride Together, We DIE Together
    ... Respect Your Bike & All Others that Ride the Same Kind of Beast

אשכולות דומים

  1. אורך חיים שרשרת/ גלג"ש
    על ידי Manta בפורום פורום טכני
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 25-07-2017, 17:12
  2. מהו אורך חיים של מנוע 600 ומעל 4 צילינדר ממוצע?
    על ידי EvyatarMusseri בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 18-05-2017, 22:20
  3. תוחלת חיים מנוע גוימקס 250
    על ידי Turhtk39 בפורום כללי
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 10-03-2017, 20:16
  4. מחפש מנוע של Kawasaki KLX 2001 דגם אירופאי הזרקה
    על ידי inSection בפורום פורום קנייה
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 24-06-2016, 12:39
  5. Kawasaki versys 650 2015/6 כיוון גובה מושב (כ"ע)
    על ידי Danny בפורום פורום טכני
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 05-06-2016, 08:35

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO