אתה מחפש הצדקה לשפוך כל כך הרבה כסף על מכונה שעושה בדיוק אותו דבר אולי טיפה שונה.
אתה שמרת על הוורסיס הנוכחי ובטוח יש בישבנו לתת עוד 50 אלף קמ. ללא תקלה משמעותית.
את ההפסד הניכר בכסף (ירידת ערך) כבר קיבלת באהבה.
במידה ותישאר עם הוורסיס. תוציא 0 שקלים בעבור אותו החמור. ותפסיד הרבה פחות ל 50 אלף קמ הבאים בירידת ערך. נגיד שימכר ב 30
שגעת השידרוגיטיס פוגעת בכולנו.
האם שווה לך 90 אלף שח+ ירידת ערך משמעותית בשנה הראשונה לקניה+ישור קו להכנס למועדון האקסקלוסיבי (נגיד) של הבימרים.(90 הוספה ירידה של 15 במחירון וישור קו 6- עלות של 120 אלף שח בשנה הראשונה). רק אתה יודע.
אני רוכב על ה 1290. להגיד לך שאני יודע להוציא ממנו את מה שהוא יודע לתת זה שטיות.
אותו הדבר אצלך תעבור ל בימר האם תדע להשתמש ביכולות הנוספות? האם תעריך את היכולת הנוספת ב 115אלף? (נגיד ש הוורסיס הפסיד 5 אלף בשנה).
במקרה של ה gs. לפחות על הנייר הוא כבד יותר גדול יותר מהנוכחי שלך. והבדל הכוח סוס הוא זניח. אז ההנחה שלי הביצועים זהים,או הבדלים זניחים.
אבל אופנוע זה לא חישוב מתמטי. אם בא לך. ואתה יכול לאפשר לעצמך בשלב הזה בחיים אז למה לא ?.
למה כלב מלקלק לעצמו את הביצים ?
רכיבות טובות.


Sent from my iPhone using Tapatalk