עמוד 4 מתוך 4 ראשוןראשון ... 234
תוצאות 46 עד 56 מ 56

אשכול: אופנוע עם תכיפות טיפולים של כל 10k ק"מ - יש חיה כזאת?

  1. #46
    Senior Member הסמל האישי של Shasha127
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    Usa
    הודעות
    1,365
    למי לst? הst הוא אופנוע כביש עם פיירינג.

  2. #47
    Senior Member הסמל האישי של ItayK
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    ג'רוזליים
    הודעות
    637
    נו ברור. אחי הקטן שאל את השאלה הטפשית הזאת... הוא פשוט ראה תמונות שלו בשטח

    Sent from my ASUS_Z00AD using Tapatalk
    החילזון מהשפן!!
    ג'יימס - GS500E 2002-2015
    ת.נ.צ.ב.ה

    אח"כ "פיצה בית" - לאנטיס 96' Rוצעחת עם מדבקות לחץ אדומות לשיפור כ"ס

    היום V-Strom 650 חתיך, יפה ומושך (בגז!)

  3. #48
    Senior Member הסמל האישי של torquser
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    643
    1200 gs מתאים מאוד למרחקים כמו שלך.

  4. #49
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    תראה בגדול עיניים עלויות החלקים זהה גם ליפנים בארץ . גם בהונדה 250 רצו 360 למסנן אוויר שעולה 9 דולר ביבוא מחול.
    זה לאנשונה מהשאר מה שכן דווקא בולט לטובה מסנן אוויר להונדה 600 עולה 520 ביבואן בבמוו 160.

    עיניים התחזוקה הוא שצריך לבוא בגישה גרמנית. כתוב? עושים!
    רשום מומנט 45 סוגרים 45!
    והאופנועים מגיעים עם מערכת can bus צריך פלאג יעודי לקריאת תקלות או פעם בכמה זמן לקפוץ למוסך שיקרא תקלות ויבצע כיולים.

    אני מחזיק בכלי כבר כמעט 100 אלף קמ לא חוויתי בעיות לא שיגרתיות
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  5. #50
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    21
    יכולות שטח זה f800gs.

  6. #51
    Mt07 ניראלי טיפול כל 10 אלף ק"מ
    Supermoto Rider
    SMC690R 2021
    Instagram & TikTok: Yadin_Tal

  7. #52
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    77
    גם אני עם נקודות הרוכב המתמיד.
    באופנועי הונדה לרוב טיפול כל 12,000 לפי הוראת יצרן, ורק ביקורת באמצע כל 6000. במוסך המרכזי (שהוא בסדר גמור) מתעקשים לקרוא לזה טיפול ולוקחים כסף, אבל במקומות אחרים פחות.

    על ההורנט שלי שקניתי חדש בסוף 2011 יש לי כבר כמעט 140,000 ק"מ. האמינות גבוהה מאוד.

    ההוצאות הכבדות המרגיזות הן דלק וביטוח. אצלי - זו הוצאה מוכרת למס היות והאופנוע משרת אותי כעצמאי. עדיין, שוקל לנסות זירו לאחר ביסוס פתרון טוב לטעינה בשני הצדדים. מתי מחירי זירו ירדו קצת? מתי הטעינה תהיה מהירה יותר?

  8. #53
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    2,465
    בעל זירו כתב פה שאופנוע חשמלי מקבל הנחת מס משמעותית לעצמאים
    בעצם אתה אמור תוך 4-5 שנים (לפי חישוב שלו, כעצמאי שמוריד את זה מהמס) לשלם על האופנוע עם מה שחסכת מהמעבר.

  9. #54
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    אני ב130 אלף קמ על האופנוע שלי
    ה800אסטי של אבא שלי מחר עושה טיפול 110 ועידכון גירסא
    הf650cs של אישתי חצה את ה200 אלף

    ללא בעיות כל שהן למעט נפילה באופנוע של אישתי שגרמה לעיקום מזלג בגיר

    אצלי הדיסקים ברפידות האחרונות שלהן .
    החלפתי מצבר
    פעמיים מייסבי היגוי
    3 פעמים שוםצו בולמים קידמיים. (אני משפץ כל 40 אלף יזום)
    הוחלפו גומיות מאניפולדים
    פעמיים פלאגים , פעם אחת ביישור קו בקניה ב36 אלף
    פעם שניה ב90 אלף.
    3 רפידות קדימה
    6 אחורה.
    רצועה אחת
    כבל קלאצ (המעטפת נסדקה מהזמן וחדר ליכלוך מה שגרם לתנועה קשה אז החלפתי)
    החלפתי נוזל בלם 4 פעמים
    זה בגדול ההוצאות תחזוקה שלי למשך 90 אלף קמ
    אני מטפל לבד
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  10. #55
    Member הסמל האישי של רונן
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    שומרון
    הודעות
    164
    ציטוט נכתב במקור על ידי samt צפיה בהודעה
    גם אני עם נקודות הרוכב המתמיד.
    מתי מחירי זירו ירדו קצת? מתי הטעינה תהיה מהירה יותר?
    אחרי 20 אלף על הזירו, אני רואה שהחזר השקעה יגיע כבר אחרי 3 שנים, בעקרון, כל ק"מ נסיעה חוסך כמעט שקל...
    מחירי הזירו כן ירדו קצת, לדעתי, את ה sr תוכל לקבל ב 100k עם 4 סוללות.
    אפשר לקנות מטען מהיר ב 5000 ש"ח או לבנות לבד ב 1000-2000 ש"ח.
    בכל מקרה חייב נקודות טעינה ב 2 הצדדים וחייב תכנון נסיעה מדוייק.

  11. #56
    Member הסמל האישי של iec
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בבית של פיסטוק.
    הודעות
    120
    דוקאטי מונסטר 1200 עושה טיפול כל 15k ק"מ.
    עלות טיפול 15k ק"מ עלתה לי בדינמיקה 980 ש"ח...יקר? לא יודע....

    הטיפול הבא יהיה יקר יותר כי ב-30k ק"מ מחליפים עוד כמה דברים.
    No Risk No Fun
    No Sun No Tan
    !I Love my italian

אשכולות דומים

  1. תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 22-05-2016, 08:25
  2. המרת אופנוע דו"ש לאופנוע בסגנון "ראלי"?
    על ידי BassOutcast בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 04-04-2016, 19:11
  3. דו"ש - יותר בלאי? ושאלות כלליות על טיפולים
    על ידי BassOutcast בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 15-12-2015, 10:26
  4. אופנוע ראשון לרוכב גבוהה (אופנוע כביש 250 סמ"ק)
    על ידי BassOutcast בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 19
    הודעה אחרונה: 15-11-2015, 15:17
  5. תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 20-08-2015, 10:05

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO