נו ברור. אחי הקטן שאל את השאלה הטפשית הזאת... הוא פשוט ראה תמונות שלו בשטח
Sent from my ASUS_Z00AD using Tapatalk
למי לst? הst הוא אופנוע כביש עם פיירינג.
נו ברור. אחי הקטן שאל את השאלה הטפשית הזאת... הוא פשוט ראה תמונות שלו בשטח
Sent from my ASUS_Z00AD using Tapatalk
החילזון מהשפן!!
ג'יימס - GS500E 2002-2015
ת.נ.צ.ב.ה
אח"כ "פיצה בית" - לאנטיס 96' Rוצעחת עם מדבקות לחץ אדומות לשיפור כ"ס
היום V-Strom 650 חתיך, יפה ומושך (בגז!)
1200 gs מתאים מאוד למרחקים כמו שלך.
תראה בגדול עיניים עלויות החלקים זהה גם ליפנים בארץ . גם בהונדה 250 רצו 360 למסנן אוויר שעולה 9 דולר ביבוא מחול.
זה לאנשונה מהשאר מה שכן דווקא בולט לטובה מסנן אוויר להונדה 600 עולה 520 ביבואן בבמוו 160.
עיניים התחזוקה הוא שצריך לבוא בגישה גרמנית. כתוב? עושים!
רשום מומנט 45 סוגרים 45!
והאופנועים מגיעים עם מערכת can bus צריך פלאג יעודי לקריאת תקלות או פעם בכמה זמן לקפוץ למוסך שיקרא תקלות ויבצע כיולים.
אני מחזיק בכלי כבר כמעט 100 אלף קמ לא חוויתי בעיות לא שיגרתיות
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
יכולות שטח זה f800gs.
Mt07 ניראלי טיפול כל 10 אלף ק"מ
Supermoto Rider
SMC690R 2021
Instagram & TikTok: Yadin_Tal
גם אני עם נקודות הרוכב המתמיד.
באופנועי הונדה לרוב טיפול כל 12,000 לפי הוראת יצרן, ורק ביקורת באמצע כל 6000. במוסך המרכזי (שהוא בסדר גמור) מתעקשים לקרוא לזה טיפול ולוקחים כסף, אבל במקומות אחרים פחות.
על ההורנט שלי שקניתי חדש בסוף 2011 יש לי כבר כמעט 140,000 ק"מ. האמינות גבוהה מאוד.
ההוצאות הכבדות המרגיזות הן דלק וביטוח. אצלי - זו הוצאה מוכרת למס היות והאופנוע משרת אותי כעצמאי. עדיין, שוקל לנסות זירו לאחר ביסוס פתרון טוב לטעינה בשני הצדדים. מתי מחירי זירו ירדו קצת? מתי הטעינה תהיה מהירה יותר?
בעל זירו כתב פה שאופנוע חשמלי מקבל הנחת מס משמעותית לעצמאים
בעצם אתה אמור תוך 4-5 שנים (לפי חישוב שלו, כעצמאי שמוריד את זה מהמס) לשלם על האופנוע עם מה שחסכת מהמעבר.
אני ב130 אלף קמ על האופנוע שלי
ה800אסטי של אבא שלי מחר עושה טיפול 110 ועידכון גירסא
הf650cs של אישתי חצה את ה200 אלף
ללא בעיות כל שהן למעט נפילה באופנוע של אישתי שגרמה לעיקום מזלג בגיר
אצלי הדיסקים ברפידות האחרונות שלהן .
החלפתי מצבר
פעמיים מייסבי היגוי
3 פעמים שוםצו בולמים קידמיים. (אני משפץ כל 40 אלף יזום)
הוחלפו גומיות מאניפולדים
פעמיים פלאגים , פעם אחת ביישור קו בקניה ב36 אלף
פעם שניה ב90 אלף.
3 רפידות קדימה
6 אחורה.
רצועה אחת
כבל קלאצ (המעטפת נסדקה מהזמן וחדר ליכלוך מה שגרם לתנועה קשה אז החלפתי)
החלפתי נוזל בלם 4 פעמים
זה בגדול ההוצאות תחזוקה שלי למשך 90 אלף קמ
אני מטפל לבד
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
אחרי 20 אלף על הזירו, אני רואה שהחזר השקעה יגיע כבר אחרי 3 שנים, בעקרון, כל ק"מ נסיעה חוסך כמעט שקל...
מחירי הזירו כן ירדו קצת, לדעתי, את ה sr תוכל לקבל ב 100k עם 4 סוללות.
אפשר לקנות מטען מהיר ב 5000 ש"ח או לבנות לבד ב 1000-2000 ש"ח.
בכל מקרה חייב נקודות טעינה ב 2 הצדדים וחייב תכנון נסיעה מדוייק.
דוקאטי מונסטר 1200 עושה טיפול כל 15k ק"מ.
עלות טיפול 15k ק"מ עלתה לי בדינמיקה 980 ש"ח...יקר? לא יודע....
הטיפול הבא יהיה יקר יותר כי ב-30k ק"מ מחליפים עוד כמה דברים.
No Risk No Fun
No Sun No Tan
!I Love my italian