הונדה nc כל 12 (והם זולים)
היי
האם יש אופנועי כביש בנפח של 650 סמ"ק ומעלה שהתחזוקה השוטפת שלהם היא טיפול כל 10 אלף ק"מ?
האופנוע הקודם שלי היה ויסטרום 650, שהטיפול שם (כמו בכל שאר האופנועים שאני מכיר לפחות) הוא כל 6500 ק"מ.
אני יודע שזה לנסות לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה, אבל אני אנסה את מזלי בכל זאת:
יש כלי באותה קטגוריה (של טיפולים כל 10+) שקצת יותר "מרגש"?
אהבתי את הסטרום שהיה לי, מאוד אפילו, אבל זה הגיע לשלב שכבר רציתי יותר מבחינת כוח ותחושת המיצוי התקרבה בצעדים גדולים.
Xt660z כל 10
דוקאטי, טיפול כל 15 (אבל עולה כמו 2 טיפולים...)
איזה דגם של דוקאטי עושה טיפול כל 15?
ה-cb יכול להיות מעניין. טיפולים כל 10?
יש הרבה חיות כאלה.... ב.מ.וו דוקאטי הונדה וכו
יש עוד פרמטרים שישפיעו על ההחלטה?
גם הכלים הגדולים של יאמהה.
Tracer 900
ב-cb1r זה גם כל 12.
אולי זה רק אני, אבל גם כשהיצרן מצהיר על 12 אני עושה טיפול כל 6.
בסיטרואן c4 למשל, היצרן מצהיר על כל 30 טיפול.
מי שעמד בהנחיה הזו הגיע ל-120,000 ק"מ וקיבל מנוע עם בוץ, לא עם שמן.
אני עושה טיפול בסיטרואן כל 15,000, ואותו הדבר גם עם האופנוע.
SYM SuperPure 50 - כוח מתפרץ במחסן || Honda XR125L - אהבה מהילוך ראשון נמכר ||
Suzuki DR350SE - כמו יין, משתבח עם הזמן נמכר || Suzuki SV650N - מנוע V כלבבי נמכר ||
Honda CB1000R - סכין יפנית נמכר || KTM 125 EXC - הקטום הכתום והשסתום נמכר ||
Yamaha MT09 Tracer - השילוש הקדוש נמכר || Suzuki GSR 750 - משעמם כמו השגרה נמכר ||
Kawasaki Z900 - בקרות זה לחלשים נמכר || BMW S1000R
באפריליה טואנו הטיפולים כל 10, שווה לבדוק אם זה נכון לעוד אפריליות.
Aprilia Tuono APRC 2013
APRILIA
מבחינתי הפרמטר העיקרי זה תכיפות הטיפולים.
אני עושה 220 ק"מ ביום, חמישה ימים בשבוע. עשיתי את זה עם הסטרום והיה נחמד מאוד דווקא, חוץ מהנושא של הטיפולים כל 6000 ק"מ (ועוד טיפולים יקרים בנוסף לכל) והעובדה שהתחלתי להרגיש מיצוי.
מה לגבי אופנועי ליטר? (או שכבר הגזמתי?)
עריכה:
גיא ראיתי את התגובה שלך רק אחרי ששלחתי את הפוסט.
הסי בי 1000 הטיפולים הם כל 12??
דווקא היצרן אמור לקחת מרווח ביטחון לכיוון השני אם כבר, לא?
220 ק"מ ביום, לא קצת. אם יש לך מקום להטעין באמצע, תעבור לחשמלי, יחסוך לך המון כסף.
חבל שהאופנועי זירו לא ירדו במחיר בעקבות הרפורמה.
כבר יש להם הקלה די רצינית במס נכון?