עמוד 2 מתוך 4 ראשוןראשון 1234 אחרוןאחרון
תוצאות 16 עד 30 מ 56

אשכול: אופנוע עם תכיפות טיפולים של כל 10k ק"מ - יש חיה כזאת?

  1. #16
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    133
    ימאהה mt
    mt-07

  2. #17
    Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    55
    אני חושב שכדאי שאני אמקד קצת יותר את השאלה.

    כיום יש לי רכב מוסב לגז, שעושה אחד ל-10 בצריכת דלק בין עירונית (90 אחוז מהנסיעה שלי היא בכביש 6). יוצא כ-1900 ש"ח בחודש על גז.
    טיפולים יוצא לי לעשות כל חודשיים בערך, וכל טיפול ממוצע הוא באזור ה-700 ש"ח.
    טיפולים למערכת גז (כל 10k, כמו לרכב) זה 400 ש"ח בערך.
    סה"כ הוצאות גז וטיפולים על הרכב בחודש: 2450 ש"ח

    האם תחזוקה ותידלוק של אופנוע כגון ה-cb1000r או ה-mt9 (בשניהם אני מבין שהטיפולים הם כל 10k) כולל הוצאות דלק תהיה יקרה יותר מההוצאות הנ"ל של הרכב?
    (בלי להתייחס כרגע לנושא הביטוחים, רק דלק ותחזוקה)

  3. #18
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    2,465
    סה"כ הוצאות גז וטיפולים על הרכב בחודש: 2450 ש"ח
    עם הוצאות כאלה כבר מזמן הייתי עובר לזירו

  4. #19
    Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    55
    ציטוט נכתב במקור על ידי nihrider צפיה בהודעה
    עם הוצאות כאלה כבר מזמן הייתי עובר לזירו
    הזירו טוב לעיר.
    בנסיעות שלי (220 ק"מ ביום) אני אמצא את עצמי בחצי מהדרך תקוע בצד בלי סוללה.

  5. #20
    Member הסמל האישי של shaig
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    434
    ציטוט נכתב במקור על ידי guyt צפיה בהודעה
    ב-cb1r זה גם כל 12.

    אולי זה רק אני, אבל גם כשהיצרן מצהיר על 12 אני עושה טיפול כל 6.
    רק שמן אני מחליף כפול (כל 6),
    השאר, כולל פילטר שמן, לפי המלצת יצרן.


    פותח שרשור - אם אתה מחפש כלי חסכוני, אני לא בטוח שcb1 עונה על ההגדרה. אבל לדעתי הונדה 500-650 - כן.

  6. #21
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    35
    ציטוט נכתב במקור על ידי shaig צפיה בהודעה
    רק שמן אני מחליף כפול (כל 6),
    השאר, כולל פילטר שמן, לפי המלצת יצרן.
    בול

  7. #22
    Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    55
    אני מחפש כלי שלא יחרוג מגובה ההוצאות הנוכחי שלי על הרכב.
    השאלה אם כלי בסגנון ה cb1 למשל עומד בזה.

    חשובה לי ההנאה מהאופנוע, פחות פרקטיות (אחרת הייתי נשאר עם הרכב)
    אבל הכי חשוב שההוצאות החודשיות על תחזוקת הכלי לא יחרגו מ-2500 שקל.

    את הויסטרום היה לי תקופה יחסית קצרה של כמה חודשים (כ-15 אלף ק"מ)
    הוא יותר חזק מרוב הדגמים שהוצעו פה ובכל זאת הרגשתי שאני מתקרב למיצוי מבחינת הכוח וההנאה, בגלל זה כלים בסגנון הcb1 או הmt9 קורצים לי
    אבל אני לא מצליח להבין כמה יעלה לי בחודש להחזיק את אחד מהכלים האלה (בהשוואה יחסית להוצאות הרכב)

  8. #23
    ימאהה xj600

  9. #24
    Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    55
    ציטוט נכתב במקור על ידי Milk-Inc צפיה בהודעה
    אני מחפש כלי שלא יחרוג מגובה ההוצאות הנוכחי שלי על הרכב.
    השאלה אם כלי בסגנון ה cb1 למשל עומד בזה.

    חשובה לי ההנאה מהאופנוע, פחות פרקטיות (אחרת הייתי נשאר עם הרכב)
    אבל הכי חשוב שההוצאות החודשיות על תחזוקת הכלי לא יחרגו מ-2500 שקל.

    את הויסטרום היה לי תקופה יחסית קצרה של כמה חודשים (כ-15 אלף ק"מ)
    הוא יותר חזק מרוב הדגמים שהוצעו פה ובכל זאת הרגשתי שאני מתקרב למיצוי מבחינת הכוח וההנאה, בגלל זה כלים בסגנון הcb1 או הmt9 קורצים לי

    אבל אני לא מצליח להבין כמה יעלה לי בחודש להחזיק את אחד מהכלים האלה (בהשוואה יחסית להוצאות הרכב)
    ...

  10. #25
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    681
    אני רוכב על פייזר 1000, הטיפולים כל 10 ולמרות שאני עושה אותם בעצמי ההוצאות גבוהות יותר ממה שרשמת.....

    Sent from my LG-D802 using Tapatalk

  11. #26
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מה זה? אופנוען לא יושב במקום אחד
    הודעות
    687
    וורסיס 1000. כל 6000 "בדיקה" (ברקסים וכו') כל 12000 טיפול. בקצב שלך אתה לא צריך את ה-6000. וגם ייתן לך הרבה פאן ונוחיות שלא הרבה אופנועים נותנים.
    מבחינת הוצאות - לא יודע. בדלק ייצרוך פחות אבל מחירי החלפים של אופנועים (בכללי) יקרים בהרבה מאלו של מכוניות. ההוצאות שלך על צמיגים יהיו אסטרונומיות יחסית למכונית. וכמובן הביטוח.

  12. #27
    Senior Member הסמל האישי של ItayK
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    ג'רוזליים
    הודעות
    637
    אני חושב שבשביל לחסוך רק הnc מתאים. אבל מנוע 750 עם 50 כס ו6000 סלד בקצה (??) ממש לא נותן תחליף הולם לוי סטרום. לעומת זאת, 1-28 דלק זה בונבון.
    צריך להתפשר בחיים...


    Sent from my iPhone
    החילזון מהשפן!!
    ג'יימס - GS500E 2002-2015
    ת.נ.צ.ב.ה

    אח"כ "פיצה בית" - לאנטיס 96' Rוצעחת עם מדבקות לחץ אדומות לשיפור כ"ס

    היום V-Strom 650 חתיך, יפה ומושך (בגז!)

  13. #28
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    51
    הרבה BMW עושים טיפול כול 10. הונדה vfr800 בדיקה כול 6 טיפול כול 12

  14. #29
    Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    55
    בעיקרון אני לא מחפש לחסוך בהשוואה להחזקת הרכב, אני פשוט מחפש לחזור לדו"ג מבלי להוציא מעבר לסכומים של תחזוקת הרכב הנוכחי, שהם כאמור - כ-2500 ש"ח בחודש.

    לגבי הפייזר 1000 - אני מבין שהטיפולים בכלי הזה יקרים בלי שום קשר גם ביחס לאופנועים אחרים בקטגוריה.
    האם תחזוקת הורסיס 1000 לא תחרוג מ-2500 ש"ח בחודש? (אני רק מזכיר: ללא חישוב הוצאות ביטוח, אלא נטו חלפים [הטיפולים יעשו בסדנא של חבר קרוב ללא עלות] )

  15. #30
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    681
    אני לא רואה מה מייקר את הטיפולים בפייזר בהשוואה לליטרים אחרים

    Sent from my LG-D802 using Tapatalk

אשכולות דומים

  1. תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 22-05-2016, 08:25
  2. המרת אופנוע דו"ש לאופנוע בסגנון "ראלי"?
    על ידי BassOutcast בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 04-04-2016, 19:11
  3. דו"ש - יותר בלאי? ושאלות כלליות על טיפולים
    על ידי BassOutcast בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 15-12-2015, 10:26
  4. אופנוע ראשון לרוכב גבוהה (אופנוע כביש 250 סמ"ק)
    על ידי BassOutcast בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 19
    הודעה אחרונה: 15-11-2015, 15:17
  5. תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 20-08-2015, 10:05

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO