עמוד 2 מתוך 4 ראשוןראשון 1234 אחרוןאחרון
תוצאות 16 עד 30 מ 50

אשכול: חווית שרות במוסך מיסטר מוטו בירושלים

  1. #16
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    132
    לא דיברתי איתו בזלזול או בחוסר כבוד. אמרתי לו בצורה מנומסת שאני לא מעוניין בטיפול כי יש מוסך אחר שמציע לי מחיר טוב יותר ואני סומך עליו. כמו שכבר ציינתי, אני גם עובד במוסך, ואם הייתי 'זורק' כל לקוח שהיה טוען שהמחיר יקר, הייתי נשאר בלי לקוחות

  2. #17
    Senior Member הסמל האישי של zx2r
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    970
    ציטוט נכתב במקור על ידי kfirsiton צפיה בהודעה
    לא דיברתי איתו בזלזול או בחוסר כבוד. אמרתי לו בצורה מנומסת שאני לא מעוניין בטיפול כי יש מוסך אחר שמציע לי מחיר טוב יותר ואני סומך עליו. כמו שכבר ציינתי, אני גם עובד במוסך, ואם הייתי 'זורק' כל לקוח שהיה טוען שהמחיר יקר, הייתי נשאר בלי לקוחות
    מדוע לא לקחת למוסך שאתה סומך עליו? הוא לא מורשה עופר-אבניר?

  3. #18
    Senior Member הסמל האישי של Shasha127
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    Usa
    הודעות
    1,365
    ציטוט נכתב במקור על ידי Eli777 צפיה בהודעה
    צר לי אבל אני לא מסכים עם שום מילה shasha127.
    זכותנו המלאה כלקוחות משלמים לבחור לא לטפל במוסך מסוים אם לטעמנו הוא יקר.
    בנוסף זה ממש לא לבזבז את זמנו כל עוד זה בחינם, הכלי באחריות וזוהי העסקה שהם עשו.
    אתה לא חייב להסכים, וזו אכן זכותך כלקוח לבחור איפה אתה רוצה לטפל. כמו שאמרתי אני לא חושב שבעל המקום או המכונאי פעל כשורה מול המקרה - נהפוך הוא, ההתנסחות שנקט לא מכבדת איש מהצדדים, אבל הגישה והשפה שהבחור השתמש בהם מולו (וזה היה מה שעורר את התגובה לדעתי, לא הסירוב לטיפול עצמו) לא יותר טובים.
    אישית הכלי הזה לא היה נשאר בעסק שלי עם לקוח שמגיע לעסק הפרטי שלי ובוחר להתנסח כך מולי.

  4. #19
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    132
    ציטוט נכתב במקור על ידי Shasha127 צפיה בהודעה
    אתה לא חייב להסכים, וזו אכן זכותך כלקוח לבחור איפה אתה רוצה לטפל. כמו שאמרתי אני לא חושב שבעל המקום או המכונאי פעל כשורה מול המקרה - נהפוך הוא, ההתנסחות שנקט לא מכבדת איש מהצדדים, אבל הגישה והשפה שהבחור השתמש בהם מולו (וזה היה מה שעורר את התגובה לדעתי, לא הסירוב לטיפול עצמו) לא יותר טובים.
    אישית הכלי הזה לא היה נשאר בעסק שלי עם בעלים שמתנסח ככה מולי כבעל מקצוע ובעל המקום.

    אז טוב שאתה לא בעל העסק. אם היית מעיף כל לקוח ש"לא התנסח לטעמך" היית נשאר בלי לקוחות. ההתנסחות שנקטתי הייתה מאוד מכבדת כלפי בעל המוסך. פניתי אליו בצורה הכי כנה וישירה שאפשר. איך שהוא הגיב לא היה לגיטימי בכלל.

  5. #20
    Member
    תאריך הצטרפות
    Dec 2015
    הודעות
    326
    ציטוט נכתב במקור על ידי kfirsiton צפיה בהודעה
    קניתי לפני כמה חודשים סוזוקי SV שנת 2016 עלייה לכביש חודש 11, במועד הקנייה היה לו כ13 אלף קמ. כרגע עומד על 17600.
    את 2 הטיפולים שלו האופנוע עבר במוסכי החברה בתל אביב, בזמן ובקמ הדרושים.
    לאחרונה התחילו לי רעשים מהמנוע במיוחד בסלד 4-5 אלף.
    הכנסתי את האופנוע למוסך מיסטר מוטו, משווק של עופר אבניר, על מנת לבדוק את מקור הרעש (האופנוע עדין באחריות לכן בחרתי במוסך זה.)
    בעל המוסך הניע ושמע את הרעש, סיכמנו שאשאיר את האופנוע לבדיקה ונהיה בקשר.
    כאשר באתי ללכת בעל המוסך ציין שמועד הטיפול קרוב ושאל אם אני רוצה לבצע טיפול על הדרך.
    עניתי לו שאינני מעוניין לבצע טיפול אצלו, כי ישנם מוסכים אחרים זולים יותר. בתגובה הוא אמר לי "קח את האופנוע, אני לא בודק לך אותו" בצעקות ועצבים.
    למען האמת הייתי קצת בשוק. אין בירושלים מוסכים ישירים של אבניר אלא רק משווקים מורשים. אם לא הוא אמור לתת לי מענה לאחריות גם אם אני לא מטפל אצלו אז מי כן? פשוט חוצפה לשמה.

    כבר התייחסו אלי בצורה מגעילה כאשר התעניינתי לרכוש אופנוע מסוג GSR. אבל הפעם זה באמת עבר את הגבול. במיוחד שמנהל המוסך מתנהג ככה


    הייתי חייב לפרוק ולשתף
    האם יש מוסכים שאתה מכיר בירושלים שכן מומלצים? לא בהכרח של עופר אבניר.

  6. #21
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    ציטוט נכתב במקור על ידי kfirsiton צפיה בהודעה
    ..ההתנסחות שנקטתי הייתה מאוד מכבדת כלפי בעל המוסך. פניתי אליו בצורה הכי כנה וישירה שאפשר. איך שהוא הגיב לא היה לגיטימי בכלל.
    לא הבנתי מה בדיוק היה מכבד בהתנסחות שלך.

  7. #22
    Senior Member הסמל האישי של Shasha127
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    Usa
    הודעות
    1,365
    ציטוט נכתב במקור על ידי kfirsiton צפיה בהודעה
    אז טוב שאתה לא בעל העסק. אם היית מעיף כל לקוח ש"לא התנסח לטעמך" היית נשאר בלי לקוחות. ההתנסחות שנקטתי הייתה מאוד מכבדת כלפי בעל המוסך. פניתי אליו בצורה הכי כנה וישירה שאפשר. איך שהוא הגיב לא היה לגיטימי בכלל.
    כמו שאמרתי בהודעות הקודמות - אני לא חושב שהוא פעל כשורה ובטח לא התנסח בצורה שמכבדת איש מהצדדים, לעומת זאת מצידך היית יכול בקלות לענות תשובה בסיסית ולסיים את זה אבל מסיבותיך שלך בחרת לענות כמו שבחרת לענות וזה עניינך בלבד.
    באשר ל"להעיף לקוח שלא התנסח לטעמך" אתה לא לקוח שלו וגם לא תהיה והוא לא היה צריך לנחש את זה בכלל - הבהרת לו את זה טוב מאוד! ואתה בכל זאת מצפה ליחס של לקוח, כאשר שוב - הבהרת לו מראש שלקוח שלו אתה לא תהיה.
    ושוב אם לא הייתי ברור - הדרך שהוא התנסח בה לא לעניין בכלל, אבל העובדה שהוא לא רצה לתת שירות אחרי הדו שיח הזה... נתון לויכוח כמו שאתה רואה.

  8. #23
    Senior Member הסמל האישי של zx2r
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    970
    ציטוט נכתב במקור על ידי kfirsiton צפיה בהודעה
    אז טוב שאתה לא בעל העסק. אם היית מעיף כל לקוח ש"לא התנסח לטעמך" היית נשאר בלי לקוחות. ההתנסחות שנקטתי הייתה מאוד מכבדת כלפי בעל המוסך. פניתי אליו בצורה הכי כנה וישירה שאפשר. איך שהוא הגיב לא היה לגיטימי בכלל.
    זה שמבחינתך פנית בצורה "כנה וישירה" לא אומר שהוא קיבל את זה בהבנה. מה שנראה שכן קרה זה שהוא הבין שאתה מדבר "כנה וישיר" ופנה אלייך בחזרה בצורה "כנה וישירה" שלו.
    מכיוון שאין לנו וידאו\הקלטה\תגובת-בעל-המוסך אנחנו לא יכולים להיות ב100% בטוחים מה הלך שם מעבר ל"קצר בתקשורת" בין לקוח ומנהל מוסך.

  9. #24
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    132
    ציטוט נכתב במקור על ידי tomy669 צפיה בהודעה
    האם יש מוסכים שאתה מכיר בירושלים שכן מומלצים? לא בהכרח של עופר אבניר.
    כן, יוני אופנועים. מחירים הוגנים ויחס טוב. יש גם את רמזור שחבר תיקן שם את האופנוע שלו אחרי תאונה ויצא מרוצה, ויש את דראג אופנועים ששמעתי עליהם דברים טובים אבל אין לי נסיון איתם.

    ציטוט נכתב במקור על ידי zx2r צפיה בהודעה
    זה שמבחינתך פנית בצורה "כנה וישירה" לא אומר שהוא קיבל את זה בהבנה. מה שנראה שכן קרה זה שהוא הבין שאתה מדבר "כנה וישיר" ופנה אלייך בחזרה בצורה "כנה וישירה" שלו.
    מכיוון שאין לנו וידאו\הקלטה\תגובת-בעל-המוסך אנחנו לא יכולים להיות ב100% בטוחים מה הלך שם מעבר ל"קצר בתקשורת" בין לקוח ומנהל מוסך.
    הסיבה שאני לא רוצה לטפל אצלו לא אמורה לעניין אותו. הוא צריך לתת לי שרות ולבדוק לי את האופנוע באחריות. הרי הוא משווק מורשה ומבחנתי הוא מייצג את היבואן. או שאני טועה? האם אני צריך לסוע עד למוסך ישיר של אבניר (הכי קרוב זה בתל אביב) כדי לממש את זכות האחריות שלי?

  10. #25
    Senior Member הסמל האישי של zx2r
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    970
    ציטוט נכתב במקור על ידי kfirsiton צפיה בהודעה
    הסיבה שאני לא רוצה לטפל אצלו לא אמורה לעניין אותו. הוא צריך לתת לי שרות ולבדוק לי את האופנוע באחריות. הרי הוא משווק מורשה ומבחנתי הוא מייצג את היבואן. או שאני טועה? האם אני צריך לסוע עד למוסך ישיר של אבניר (הכי קרוב זה בתל אביב) כדי לממש את זכות האחריות שלי?
    את זכויות האחריות שלך אתה יכול לממש בהתאם לתנאי האחריות שלך. היבואן יכול להחליט כי שירותים מסויימים הכרוכים באחריות יעשו במקומות מסויימים. ייתכן ש"בדיקה" מכוסה מבחינת הפוליסה גם במוסך שאתה מטפל בו ושלא ציינת באם הוא מורשה יבואן (וסביר להניח שהוא לא מורשה יבואן אחרת היית הולך לבדוק אצלו את הכלי).
    מעבר לזה אל תצפה מנותן שירות לתת לך שירות באם עפ"י דעתו פנית אליו באופן לא ראוי, אסור לו בהחלט להפלות אותך אבל הוא יכול לסרב.
    במידה ואתה מרגיש כי בעל המוסך פעל לא כשורה (וברור מדבריך שאתה מרגיש ככה) והוא חבר באיגוד המוסכים, פנה אליהם ופתח תלונה כנגדו.
    מרגיש שהיבואן אחראי על התנהלותו? פנה ליבואן. עדכן אותנו בתוצאות.

    בסופו של יום הוא נותן שירות מטעם היבואן ואתה לא חייב לבדוק אצלו, יש לך עוד מורשים בירושלים ככה שלממש את זכות האחריות שלך אתה יכול גם אצלהם.

    ולמהן הבהרה: כרגע קשה להחליט באם הוא לא היה מוכן לקבל אותך כי סירבת לעשות אצלו טיפול או כי פנית אליו בצורה לא ראויה מבחינתו. על פניו מהדברים שכתבת משתמע שהיתה לך "רשלנות תורמת" לעיניין אבל מכיוון שאין לנו את תגובת מנהל המוסך אלו סה"כ השערות עפ"י המידע אותו אתה מוסר.
    נערך לאחרונה על ידי zx2r; 07-05-2018 בשעה 18:14.

  11. #26
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    132
    ציטוט נכתב במקור על ידי zx2r צפיה בהודעה
    מרגיש שהיבואן אחראי על התנהלותו? פנה ליבואן. עדכן אותנו בתוצאות.

    ולמהן הבהרה: כרגע קשה להחליט באם הוא לא היה מוכן לקבל אותך כי סירבת לעשות אצלו טיפול או כי פנית אליו בצורה לא ראויה מבחינתו. על פניו מהדברים שכתבת משתמע שהיתה לך "רשלנות תורמת" לעיניין אבל מכיוון שאין לנו את תגובת מנהל המוסך אלו סה"כ השערות עפ"י המידע אותו אתה מוסר.
    לגבי השאלה הראשונה, דברתי עם השירות של היבואן. הם מבחינתם לא נכנסים בין "משווק מורשה" לבין לקוח. ממש מעודד לדעת שאין למי לפנות בעת הצורך.

    לגבי השאלה השנייה, הוא לא היה מוכן לקבל אותי כי הוא לא מבזבז זמן על מי שלא לקוח שלו. ככה הוא אמר, במילים האלה.

  12. #27
    Senior Member הסמל האישי של zx2r
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    970
    ציטוט נכתב במקור על ידי kfirsiton צפיה בהודעה
    לגבי השאלה הראשונה, דברתי עם השירות של היבואן. הם מבחינתם לא נכנסים בין "משווק מורשה" לבין לקוח. ממש מעודד לדעת שאין למי לפנות בעת הצורך.

    לגבי השאלה השנייה, הוא לא היה מוכן לקבל אותי כי הוא לא מבזבז זמן על מי שלא לקוח שלו. ככה הוא אמר, במילים האלה.
    באם הוא חבר באיגוד המוסכים פנה אליהם בנושא, כל השאר זו טחינת מים כי אין לנו את תגובת המנהל למה שהלך.

    ברור שבאם הוא החליט להפלות אותך או להתנות קבלת בדיקה בהיותך "לקוח" - זה לא במקום. (אתה יכול לבדוק באם החוק מגבה אותך או לא ואפילו להרים תקדים בנושא במידה ואין).
    ברור שבאם הוא דיבר באופן לא ראוי - זה לא במקום.
    אבל כל זאת באם יוצאים מתוך הנחה שאתה פעלת כשורה ואת זה, עפ"י דבריך בשרשור, קשה לי לקבל באופן מוחלט.
    לכן אני מקווה שתבין שזה לא אישי, חלקנו מעדיפים לקבל את כל הפרטים בצורה מדוייקת ומכל הצדדים המעורבים לפני ששופטים בנושא.

  13. #28
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2016
    הודעות
    63
    לדעתי אתה מאוד צודק. אמרת לו את האמת ואת מה שאתה חושב. מצד שני אתה לא "חכם" כי בסופו שך דבר לא קיבלת את מה שרצית וזו זכותו. תבחר את הדרך שאתה רוצה להתנהל בה.

  14. #29
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    כנותן שירות בעל המוסך בטוח נתקל באינסוף תגובות מעצבנות והוא אמור לדעת לבלוע רוק ולהמשיך הלאה, אם לקוח היה אומר לי שאני יקרן הייתי שואל אותו כמה מציעים לו במקומות אחרים ומנסה להשוות מחיר.

    למיטב הבנתי שמוסך נותן אחריות למותג מסויים הוא מקבל כסף מהיבואן על העבודה שביצע תחת האחריות ככה שזה לא בחינם והלקוח בעצם הביא לו עבודה שהוא סירב לה .

  15. #30
    מוסך רמזור גם נותן שירות באחריות לסוזוקי, הוא גם מוסך מצויין. אני מדבר מניסיון אישי, ואין לי קשר למוסך פרט לעובדה שאני לקוח מרוצה.

אשכולות דומים

  1. מוסך 'המהיר' - חווית שירות
    על ידי GuyS בפורום כללי
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 25-12-2015, 10:03
  2. חווית השירות שלי מכולבוטקס
    על ידי PRPR בפורום כללי
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 06-12-2015, 02:57
  3. אופנוסנטר - חווית קנייה. מוכר- רון
    על ידי ווילי בפורום כללי
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 13-10-2015, 18:54
  4. חווית שירות - בית קפה. הזורע.
    על ידי קסד בפורום אוף טופיק
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 29-09-2015, 19:02
  5. תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 07-07-2015, 09:42

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO