לא דיברתי איתו בזלזול או בחוסר כבוד. אמרתי לו בצורה מנומסת שאני לא מעוניין בטיפול כי יש מוסך אחר שמציע לי מחיר טוב יותר ואני סומך עליו. כמו שכבר ציינתי, אני גם עובד במוסך, ואם הייתי 'זורק' כל לקוח שהיה טוען שהמחיר יקר, הייתי נשאר בלי לקוחות
אתה לא חייב להסכים, וזו אכן זכותך כלקוח לבחור איפה אתה רוצה לטפל. כמו שאמרתי אני לא חושב שבעל המקום או המכונאי פעל כשורה מול המקרה - נהפוך הוא, ההתנסחות שנקט לא מכבדת איש מהצדדים, אבל הגישה והשפה שהבחור השתמש בהם מולו (וזה היה מה שעורר את התגובה לדעתי, לא הסירוב לטיפול עצמו) לא יותר טובים.
אישית הכלי הזה לא היה נשאר בעסק שלי עם לקוח שמגיע לעסק הפרטי שלי ובוחר להתנסח כך מולי.
כמו שאמרתי בהודעות הקודמות - אני לא חושב שהוא פעל כשורה ובטח לא התנסח בצורה שמכבדת איש מהצדדים, לעומת זאת מצידך היית יכול בקלות לענות תשובה בסיסית ולסיים את זה אבל מסיבותיך שלך בחרת לענות כמו שבחרת לענות וזה עניינך בלבד.
באשר ל"להעיף לקוח שלא התנסח לטעמך" אתה לא לקוח שלו וגם לא תהיה והוא לא היה צריך לנחש את זה בכלל - הבהרת לו את זה טוב מאוד! ואתה בכל זאת מצפה ליחס של לקוח, כאשר שוב - הבהרת לו מראש שלקוח שלו אתה לא תהיה.
ושוב אם לא הייתי ברור - הדרך שהוא התנסח בה לא לעניין בכלל, אבל העובדה שהוא לא רצה לתת שירות אחרי הדו שיח הזה... נתון לויכוח כמו שאתה רואה.
זה שמבחינתך פנית בצורה "כנה וישירה" לא אומר שהוא קיבל את זה בהבנה. מה שנראה שכן קרה זה שהוא הבין שאתה מדבר "כנה וישיר" ופנה אלייך בחזרה בצורה "כנה וישירה" שלו.
מכיוון שאין לנו וידאו\הקלטה\תגובת-בעל-המוסך אנחנו לא יכולים להיות ב100% בטוחים מה הלך שם מעבר ל"קצר בתקשורת" בין לקוח ומנהל מוסך.
כן, יוני אופנועים. מחירים הוגנים ויחס טוב. יש גם את רמזור שחבר תיקן שם את האופנוע שלו אחרי תאונה ויצא מרוצה, ויש את דראג אופנועים ששמעתי עליהם דברים טובים אבל אין לי נסיון איתם.
הסיבה שאני לא רוצה לטפל אצלו לא אמורה לעניין אותו. הוא צריך לתת לי שרות ולבדוק לי את האופנוע באחריות. הרי הוא משווק מורשה ומבחנתי הוא מייצג את היבואן. או שאני טועה? האם אני צריך לסוע עד למוסך ישיר של אבניר (הכי קרוב זה בתל אביב) כדי לממש את זכות האחריות שלי?
את זכויות האחריות שלך אתה יכול לממש בהתאם לתנאי האחריות שלך. היבואן יכול להחליט כי שירותים מסויימים הכרוכים באחריות יעשו במקומות מסויימים. ייתכן ש"בדיקה" מכוסה מבחינת הפוליסה גם במוסך שאתה מטפל בו ושלא ציינת באם הוא מורשה יבואן (וסביר להניח שהוא לא מורשה יבואן אחרת היית הולך לבדוק אצלו את הכלי).
מעבר לזה אל תצפה מנותן שירות לתת לך שירות באם עפ"י דעתו פנית אליו באופן לא ראוי, אסור לו בהחלט להפלות אותך אבל הוא יכול לסרב.
במידה ואתה מרגיש כי בעל המוסך פעל לא כשורה (וברור מדבריך שאתה מרגיש ככה) והוא חבר באיגוד המוסכים, פנה אליהם ופתח תלונה כנגדו.
מרגיש שהיבואן אחראי על התנהלותו? פנה ליבואן. עדכן אותנו בתוצאות.
בסופו של יום הוא נותן שירות מטעם היבואן ואתה לא חייב לבדוק אצלו, יש לך עוד מורשים בירושלים ככה שלממש את זכות האחריות שלך אתה יכול גם אצלהם.
ולמהן הבהרה: כרגע קשה להחליט באם הוא לא היה מוכן לקבל אותך כי סירבת לעשות אצלו טיפול או כי פנית אליו בצורה לא ראויה מבחינתו. על פניו מהדברים שכתבת משתמע שהיתה לך "רשלנות תורמת" לעיניין אבל מכיוון שאין לנו את תגובת מנהל המוסך אלו סה"כ השערות עפ"י המידע אותו אתה מוסר.
נערך לאחרונה על ידי zx2r; 07-05-2018 בשעה 18:14.
באם הוא חבר באיגוד המוסכים פנה אליהם בנושא, כל השאר זו טחינת מים כי אין לנו את תגובת המנהל למה שהלך.
ברור שבאם הוא החליט להפלות אותך או להתנות קבלת בדיקה בהיותך "לקוח" - זה לא במקום. (אתה יכול לבדוק באם החוק מגבה אותך או לא ואפילו להרים תקדים בנושא במידה ואין).
ברור שבאם הוא דיבר באופן לא ראוי - זה לא במקום.
אבל כל זאת באם יוצאים מתוך הנחה שאתה פעלת כשורה ואת זה, עפ"י דבריך בשרשור, קשה לי לקבל באופן מוחלט.
לכן אני מקווה שתבין שזה לא אישי, חלקנו מעדיפים לקבל את כל הפרטים בצורה מדוייקת ומכל הצדדים המעורבים לפני ששופטים בנושא.
לדעתי אתה מאוד צודק. אמרת לו את האמת ואת מה שאתה חושב. מצד שני אתה לא "חכם" כי בסופו שך דבר לא קיבלת את מה שרצית וזו זכותו. תבחר את הדרך שאתה רוצה להתנהל בה.
כנותן שירות בעל המוסך בטוח נתקל באינסוף תגובות מעצבנות והוא אמור לדעת לבלוע רוק ולהמשיך הלאה, אם לקוח היה אומר לי שאני יקרן הייתי שואל אותו כמה מציעים לו במקומות אחרים ומנסה להשוות מחיר.
למיטב הבנתי שמוסך נותן אחריות למותג מסויים הוא מקבל כסף מהיבואן על העבודה שביצע תחת האחריות ככה שזה לא בחינם והלקוח בעצם הביא לו עבודה שהוא סירב לה .
מוסך רמזור גם נותן שירות באחריות לסוזוקי, הוא גם מוסך מצויין. אני מדבר מניסיון אישי, ואין לי קשר למוסך פרט לעובדה שאני לקוח מרוצה.