עמוד 2 מתוך 4 ראשוןראשון 1234 אחרוןאחרון
תוצאות 16 עד 30 מ 50

אשכול: חווית שרות במוסך מיסטר מוטו בירושלים

צפייה משולבת

  1. #1
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,594
    ציטוט נכתב במקור על ידי kfirsiton צפיה בהודעה
    ..ההתנסחות שנקטתי הייתה מאוד מכבדת כלפי בעל המוסך. פניתי אליו בצורה הכי כנה וישירה שאפשר. איך שהוא הגיב לא היה לגיטימי בכלל.
    לא הבנתי מה בדיוק היה מכבד בהתנסחות שלך.

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של Shasha127
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    Usa
    הודעות
    1,365
    ציטוט נכתב במקור על ידי kfirsiton צפיה בהודעה
    אז טוב שאתה לא בעל העסק. אם היית מעיף כל לקוח ש"לא התנסח לטעמך" היית נשאר בלי לקוחות. ההתנסחות שנקטתי הייתה מאוד מכבדת כלפי בעל המוסך. פניתי אליו בצורה הכי כנה וישירה שאפשר. איך שהוא הגיב לא היה לגיטימי בכלל.
    כמו שאמרתי בהודעות הקודמות - אני לא חושב שהוא פעל כשורה ובטח לא התנסח בצורה שמכבדת איש מהצדדים, לעומת זאת מצידך היית יכול בקלות לענות תשובה בסיסית ולסיים את זה אבל מסיבותיך שלך בחרת לענות כמו שבחרת לענות וזה עניינך בלבד.
    באשר ל"להעיף לקוח שלא התנסח לטעמך" אתה לא לקוח שלו וגם לא תהיה והוא לא היה צריך לנחש את זה בכלל - הבהרת לו את זה טוב מאוד! ואתה בכל זאת מצפה ליחס של לקוח, כאשר שוב - הבהרת לו מראש שלקוח שלו אתה לא תהיה.
    ושוב אם לא הייתי ברור - הדרך שהוא התנסח בה לא לעניין בכלל, אבל העובדה שהוא לא רצה לתת שירות אחרי הדו שיח הזה... נתון לויכוח כמו שאתה רואה.

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של zx2r
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    970
    ציטוט נכתב במקור על ידי kfirsiton צפיה בהודעה
    אז טוב שאתה לא בעל העסק. אם היית מעיף כל לקוח ש"לא התנסח לטעמך" היית נשאר בלי לקוחות. ההתנסחות שנקטתי הייתה מאוד מכבדת כלפי בעל המוסך. פניתי אליו בצורה הכי כנה וישירה שאפשר. איך שהוא הגיב לא היה לגיטימי בכלל.
    זה שמבחינתך פנית בצורה "כנה וישירה" לא אומר שהוא קיבל את זה בהבנה. מה שנראה שכן קרה זה שהוא הבין שאתה מדבר "כנה וישיר" ופנה אלייך בחזרה בצורה "כנה וישירה" שלו.
    מכיוון שאין לנו וידאו\הקלטה\תגובת-בעל-המוסך אנחנו לא יכולים להיות ב100% בטוחים מה הלך שם מעבר ל"קצר בתקשורת" בין לקוח ומנהל מוסך.

  4. #4
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    132
    ציטוט נכתב במקור על ידי tomy669 צפיה בהודעה
    האם יש מוסכים שאתה מכיר בירושלים שכן מומלצים? לא בהכרח של עופר אבניר.
    כן, יוני אופנועים. מחירים הוגנים ויחס טוב. יש גם את רמזור שחבר תיקן שם את האופנוע שלו אחרי תאונה ויצא מרוצה, ויש את דראג אופנועים ששמעתי עליהם דברים טובים אבל אין לי נסיון איתם.

    ציטוט נכתב במקור על ידי zx2r צפיה בהודעה
    זה שמבחינתך פנית בצורה "כנה וישירה" לא אומר שהוא קיבל את זה בהבנה. מה שנראה שכן קרה זה שהוא הבין שאתה מדבר "כנה וישיר" ופנה אלייך בחזרה בצורה "כנה וישירה" שלו.
    מכיוון שאין לנו וידאו\הקלטה\תגובת-בעל-המוסך אנחנו לא יכולים להיות ב100% בטוחים מה הלך שם מעבר ל"קצר בתקשורת" בין לקוח ומנהל מוסך.
    הסיבה שאני לא רוצה לטפל אצלו לא אמורה לעניין אותו. הוא צריך לתת לי שרות ולבדוק לי את האופנוע באחריות. הרי הוא משווק מורשה ומבחנתי הוא מייצג את היבואן. או שאני טועה? האם אני צריך לסוע עד למוסך ישיר של אבניר (הכי קרוב זה בתל אביב) כדי לממש את זכות האחריות שלי?

  5. #5
    חבר מערכת FullgaZ הסמל האישי של uriar
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,850
    ציטוט נכתב במקור על ידי kfirsiton צפיה בהודעה
    ...עניתי לו שאינני מעוניין לבצע טיפול אצלו, כי ישנם מוסכים אחרים זולים יותר. בתגובה הוא אמר לי "קח את האופנוע, אני לא בודק לך אותו" בצעקות ועצבים...
    נראה לי שהייתם יכולים להיות זוג מושלם. שניכם לא יודעים להתבטא. נכון שהוא בעל עסק ויש עליו חובות שאין עליךף ובכל זאת עם כזו תשובה גם אני במקומו הייתי מעיף אותך מהמוסך, גם אם הייתי עושה את זה בצורה יותר דיפלומטית...



  6. #6
    Member הסמל האישי של ofirus
    תאריך הצטרפות
    Oct 2016
    הודעות
    240
    מסכים חלקית עם לפעמים צריך לדעת להיות "פוליטיקאי",
    אך בשום אופן להיות כנה או חסר טאקט יגידו אחרים, אינו מצדיק יחס מחפיר ומזלזל של בעל עסק ללקוח משלם או לא הוא עדיין לקוח.
    בפעם הבאה נסה להיות יותר "נחמד" בתשובות שלך ותגלה אולי שיש גם דרך אחרת.
    בהצלחה

  7. #7
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    132
    לא דיברתי איתו בזלזול או בחוסר כבוד. אמרתי לו בצורה מנומסת שאני לא מעוניין בטיפול כי יש מוסך אחר שמציע לי מחיר טוב יותר ואני סומך עליו. כמו שכבר ציינתי, אני גם עובד במוסך, ואם הייתי 'זורק' כל לקוח שהיה טוען שהמחיר יקר, הייתי נשאר בלי לקוחות

  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של zx2r
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    970
    ציטוט נכתב במקור על ידי kfirsiton צפיה בהודעה
    לא דיברתי איתו בזלזול או בחוסר כבוד. אמרתי לו בצורה מנומסת שאני לא מעוניין בטיפול כי יש מוסך אחר שמציע לי מחיר טוב יותר ואני סומך עליו. כמו שכבר ציינתי, אני גם עובד במוסך, ואם הייתי 'זורק' כל לקוח שהיה טוען שהמחיר יקר, הייתי נשאר בלי לקוחות
    מדוע לא לקחת למוסך שאתה סומך עליו? הוא לא מורשה עופר-אבניר?

  9. #9
    Member
    תאריך הצטרפות
    Dec 2015
    הודעות
    326
    ציטוט נכתב במקור על ידי kfirsiton צפיה בהודעה
    קניתי לפני כמה חודשים סוזוקי SV שנת 2016 עלייה לכביש חודש 11, במועד הקנייה היה לו כ13 אלף קמ. כרגע עומד על 17600.
    את 2 הטיפולים שלו האופנוע עבר במוסכי החברה בתל אביב, בזמן ובקמ הדרושים.
    לאחרונה התחילו לי רעשים מהמנוע במיוחד בסלד 4-5 אלף.
    הכנסתי את האופנוע למוסך מיסטר מוטו, משווק של עופר אבניר, על מנת לבדוק את מקור הרעש (האופנוע עדין באחריות לכן בחרתי במוסך זה.)
    בעל המוסך הניע ושמע את הרעש, סיכמנו שאשאיר את האופנוע לבדיקה ונהיה בקשר.
    כאשר באתי ללכת בעל המוסך ציין שמועד הטיפול קרוב ושאל אם אני רוצה לבצע טיפול על הדרך.
    עניתי לו שאינני מעוניין לבצע טיפול אצלו, כי ישנם מוסכים אחרים זולים יותר. בתגובה הוא אמר לי "קח את האופנוע, אני לא בודק לך אותו" בצעקות ועצבים.
    למען האמת הייתי קצת בשוק. אין בירושלים מוסכים ישירים של אבניר אלא רק משווקים מורשים. אם לא הוא אמור לתת לי מענה לאחריות גם אם אני לא מטפל אצלו אז מי כן? פשוט חוצפה לשמה.

    כבר התייחסו אלי בצורה מגעילה כאשר התעניינתי לרכוש אופנוע מסוג GSR. אבל הפעם זה באמת עבר את הגבול. במיוחד שמנהל המוסך מתנהג ככה


    הייתי חייב לפרוק ולשתף
    האם יש מוסכים שאתה מכיר בירושלים שכן מומלצים? לא בהכרח של עופר אבניר.

  10. #10
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2016
    הודעות
    63
    לדעתי אתה מאוד צודק. אמרת לו את האמת ואת מה שאתה חושב. מצד שני אתה לא "חכם" כי בסופו שך דבר לא קיבלת את מה שרצית וזו זכותו. תבחר את הדרך שאתה רוצה להתנהל בה.

  11. #11
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    כנותן שירות בעל המוסך בטוח נתקל באינסוף תגובות מעצבנות והוא אמור לדעת לבלוע רוק ולהמשיך הלאה, אם לקוח היה אומר לי שאני יקרן הייתי שואל אותו כמה מציעים לו במקומות אחרים ומנסה להשוות מחיר.

    למיטב הבנתי שמוסך נותן אחריות למותג מסויים הוא מקבל כסף מהיבואן על העבודה שביצע תחת האחריות ככה שזה לא בחינם והלקוח בעצם הביא לו עבודה שהוא סירב לה .

  12. #12
    מוסך רמזור גם נותן שירות באחריות לסוזוקי, הוא גם מוסך מצויין. אני מדבר מניסיון אישי, ואין לי קשר למוסך פרט לעובדה שאני לקוח מרוצה.

  13. #13
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,594
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    כנותן שירות בעל המוסך בטוח נתקל באינסוף תגובות מעצבנות והוא אמור לדעת לבלוע רוק ולהמשיך הלאה, אם לקוח היה אומר לי שאני יקרן הייתי שואל אותו כמה מציעים לו במקומות אחרים ומנסה להשוות מחיר.
    למיטב הבנתי שמוסך נותן אחריות למותג מסויים הוא מקבל כסף מהיבואן על העבודה שביצע תחת האחריות ככה שזה לא בחינם והלקוח בעצם הביא לו עבודה שהוא סירב לה .
    נותן שירות זה לא ידית מומנט,גם הוא בנאדם ובני אדם מגיבים.
    הטעות כאן שהוא הגיב כמו בבון.

    טיפול זה לא בגדר אחריות.

  14. #14
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    האמת שהייתי אצלם רק פעם אחת (אחרי שהמליצו לי) וקרה לי משהו די דומה.
    רציתי רק להחליף שרשרת וגגשי"ם (עבודה בלבד) והמחיר היה קצת גבוה ממה שהיה מוכר לי והבחור שם היה אגרסיבי - לקחתי את הרגליים והלכתי למקום אחר.

  15. #15
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    132
    ציטוט נכתב במקור על ידי mudale222 צפיה בהודעה
    האמת שהייתי אצלם רק פעם אחת (אחרי שהמליצו לי) וקרה לי משהו די דומה.
    רציתי רק להחליף שרשרת וגגשי"ם (עבודה בלבד) והמחיר היה קצת גבוה ממה שהיה מוכר לי והבחור שם היה אגרסיבי - לקחתי את הרגליים והלכתי למקום אחר.
    כנראה שאני ואתה לא היחידים

    https://www.d.co.il/80108366/1920/

אשכולות דומים

  1. מוסך 'המהיר' - חווית שירות
    על ידי GuyS בפורום כללי
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 25-12-2015, 11:03
  2. חווית השירות שלי מכולבוטקס
    על ידי PRPR בפורום כללי
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 06-12-2015, 03:57
  3. אופנוסנטר - חווית קנייה. מוכר- רון
    על ידי ווילי בפורום כללי
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 13-10-2015, 19:54
  4. חווית שירות - בית קפה. הזורע.
    על ידי קסד בפורום אוף טופיק
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 29-09-2015, 20:02
  5. תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 07-07-2015, 10:42

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO