בכיף... כשהעולל הצעיר יגדל מעט. כרגע כל "פאס" שאני מקבל מהאישה נועד לשטח :L)
ההשוואה היא של כלים בשווי שוק דומה - כאמור, 25-33.תודה חישוב סופר-מעניין. אני חושב שיש בו אבל משהו קצת שגוי.
ההשוואה היא בין 2018 ל2016 ל2008.
אם לדוג' ניקח את הcrf250 ובמקום 18 הוא יהיה 16 (לא נראה לי שיוצר\יובא, אבל תיאורתית. ואפשר למצוא כלים עם ק"מ מאוד נמוך בדר"כ בשנים כאלה אפילו 10-20K.)
ואז הוא יעלה באיזור ה22K. הירידת ערך שלו תצטמצם לכ4-5K בשנה, וכ1500 שקל הוצאה בחודש.
כאילו.. אם כבר תפרן אז תפרן הגיוני אין מצב שתפרן קונה רכב חדש מהניילונים כשכל הירידת ערך הענקית זה השנתיים 3 הראשונים.
אגב, סתם להיכנס לפורפורציות למגרזנים. אני הוצאתי הרבה הרבה יותר על ה250 שלי מאשר ההוצאה של המולטיסטרדה.
אבל זה ברמת התירוץ...
הכלים האלה נבחרו לא במקרה. היו לי לאחרונה מחשבות כפירה בדוקאטי, עקב רצון לנצל טוב יותר את תזרים המזומנים המשפחתי.
בהנחה והייתי מתניע את התהליך - כנראה שלא הייתי נוגע ב-250 עם יותר מיד אחת ויותר מכמה אלפי קילומטרים בודדים (באידיאל - קונה אופנוע עם "יד יבואן" 0 ק"מ). הסיכוי שהבעלים הקודם אנס את האופנוע, טיפל "לפי הספר" (קרי: בתדירות נמוכה מדי לעומס) והספיק לגרום נזק או בלאי שידרוש תיקון - לא שווה לי את החיסכון הקטן בקניה.
עם 500, אני כבר יותר רגוע. מספיק שהבעלים הוא רוכב שפוי, כדי שאניח שלא נגרם נזק.