עולם השקר, פיחסה
הגעתי למסקנה שגם אני צריך הגבהות כדי לעבור לתנועת ישיבה רכונה יותר כי הכידון רחב והמושב מרוחק. גם לעמידה נוחה יותר בשטח זה בטח יעזור. הכתומים מתמחרים ההגבהות בסכום מכובד למדי.
SUZUKI GSX ES 550 E 1986HONDA NC 750 X 2016KTM 1090 Adventure S 2018
2020 Husqvarna 701 Enduro
KTM 790 Adventure S 2021
מתקרבים ל2000 ק"מ ויש עוד תובנות.
המנוע ממשיך לספק הנאה מרובה, זה לא טיל אבל יש כח בכל הילוך ובכל סל"ד, היום ביליתי קצת בכביש המהיר וב160 קמ"ש המנוע יעמוד על 6500 סל"ד שהקו האדום ב9500, משיכה במצערת במהירות הזאת בהילוך שישי עדיין מניבה משיכה בריאה, אני מאד מרוצה מהאופי של המנוע הזה, יש לו יכולות שמנועי V2 מקנאים.
צריכת הדלק בכל מקום שלא הכביש המהיר עומדת על 22 ק"מ לליטר וזה כולל רכיבות כסח.
בכביש המהיר ברגע שעוברים את ה140 קמ"ש מתחילה שתיה מטורפת, מחשב הדרך שהראה שיש לי עוד 150 ק"מ ירד תוך 15 דקות ל80 ק"מ שנשארו.
המושב שכבר עבר 3 ורסיות נמצא כרגע במצב סביל שזה עדיף מהבלתי נסבל שהיה מקודם, המסקנה שלי היא שהמושב פשוט צר מידי.
בזמן האחרון מתחילה להתפתח בעיה עם הקלאץ שהמנוע קר, הוא משתלב במכה אחת שזה אומר שבהתחלת רכיבה בבוקר הוא משתלח קדימה והמנוע כמעט נכבה לכן אני מחמם את המנוע דקה או שתיים תוך כדי לחיצות על הקלאץ כדי להכניס אותו למוד עבודה, כנראה שאני יחזור למוסך לבדיקה
האופנוע קיבל הגבהת כידון, סבל וארגז
IMG_20200505_180033 (1).jpg
IMG_20200514_173420.jpg
IMG_20200514_174920.jpg
והשטיפה הראשונה
IMG_20200516_183553.jpg
אני בעד ארגז
Nc750 שפוי לא בהכרח רצוי
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
בנוגע לרוחב המושב, זה מה שרמזתי באחת ההודעות הקודמות.
מעבר לזווית המושב שנוטה אחורה (לא מבין איך זה לא מפריע לך), אולי תנסה לעצב מעץ או פיברגלאס מושב רחב ונדיב יותר. לדעתי ספוג בלבד לא יספיק.
בנוגע לנקישה בהילוך בבוקר, נתקלתי במשהו דומה בעבר בשני מקרים שונים.
פעם אחת זה היה קשור לצמיגות השמן ופעם שנייה לסל"ד סרק גבוה מדי. שווה בדיקה.
Sent from my SM-G965F using Tapatalk
המושב לא נוטה קדימה, מה שאתה רואה זה כיס אוויר שרק מוכיח שבמוו קימצנו במושב, אין תפירה לכיסוי זה חתיכה אחת שמולבשת על הספוג ולכן הכיסוי לא מקבל את הצורה של הכיסא.
המשחק עם הכיסא לימד אותי מה לבקש מחברה או רפד כאשר אני ישלח להם את הכיסא לעבודה מקצועית.
המושבים של Corbin נראים כמו משהו בסגנון שדרוש.
כמובן בלי הגזמה כמו בתמונה אבל זה הכיוון
לגבי הבעיה שיש לי זאת לא נקישה זה קלאץ שמתחבר במכה אחת כמו סוויטש שיש לו on וoff ואין באמצע ככה שאם אני נותן קצת גז ומשחרר האופנוע רוצה לעלות לוולי ופעם אחת כמעט נפלתי בגלל זה![]()
דיברנו עלמזה בעבר, אתה מזכיר לי עכבר מעבדה שמתלונן בפני האחראי כי השיער שלו נושר בעקבות השימוש בשמפו החדש.... צחוק בצד, מקווה שזה יפתר בקלות.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
מטורף בעיני שהיצרנים (גם בכלים היקרים) מחפפים בשטויות כמו מושבים מגיני רוח וסבל. ליצרן העלות היא באזור ה-100 שקל בלי דוד שלח אותי והלקוחות צריכים לשלם באפטרמרקט. בכלי שנמכר באזור ה- 20,000 דולר וצפונה זה זלזול בלקוחות.
SUZUKI GSX ES 550 E 1986HONDA NC 750 X 2016KTM 1090 Adventure S 2018
2020 Husqvarna 701 Enduro
KTM 790 Adventure S 2021
בגלל זה הפסקתי לקנות כלים תקציביים. מעדיף לשלם עוד קצת ולקבל אופנוע קצת יותר ישן אבל שלא חסכו עליו מאשר חדש תקציבי.
על פניו התקציביים נראים נהדר מבחוץ, ואז כשאתה בודק לעומק ו"מרים את הסלעים" כדי לראות מה יש מתחת - אתה מבין בידיוק איפה חסכו.
הבנתי את זה אחרי שקניתי בזמנו את ה-MT09: הבולמים הרכים והזולים, כידון שאוהב לרקוד במהירויות גבוהות, בלמים שהם רחוקים בעוצמת הבלימה שלהם בהשוואה לברמבו ששותלים אותך חזק באספלט.
בכלים יקרים הם יחפפו בהנחה ולאחר חישוב התמחור הוא מוגזם ובכל זאת חשוב להם להוציא תג מחיר נמוך כמה שיותר או שעל הכלי היקר (הבסיסי בסדרה) הם הולכים להוציא גירסא יותר מפנקת ששם הם יגידו לך: "רוצה מושב יותר מפנק ומתלים חשמליים של אוהלינס? תוסיף עוד 15 אלף שקל כדי לקבל את גרסאת הRR עם כל חבילת הפינוקים".
בשבילי כלים משומשים שמורים שנחשבים יחסית אמינים בשוק ולא תקציביים (וכמובן מרגשים). בזה עשיתי את שלי.
לא הבנתי, אתה אומר שאופנוע עם מערכת בלימה של ברמבו עם abs לפניה, קוויק שיפטר למעלה למטה, מסך TFT גדול עם קישוריות לנייד כולל ניווט, בקרת משיכה, פנסי לד, בקרת שיוט, מחממי ידיים ושליטה על מצבי מנוע זה תקציבי?
מה שהוא מתכוון שגם באופנועים לא תקציביים יש עיגול פינות כמו המושב בXR, הנוחות זה עניין של העדפה אבל בהחלט מצופה שיהיה מושב עם תפירות ללא כיס אוויר באופנוע כזה.
גם בבולם הקידמי עיגלו פינה ושמו אחד שלא מתכוון
לגבי משקף, הוא מגיע עם משקף גבוה אבל אני החלפתי לקצר כי אני אוהב שהרוח פוגעת בחזה ולא מעל.
הסבל זה החלטה של מרקטינג, הם לא רוצים שיחשבו על האופנוע הזה כטורר למרחקים ארוכים, בשביל זה יש להם דגמים אחרים.
שלך זה כלי תקציבי אבל פחות תקציבי ממה שתראה אצל היפנים למשל. ואנחנו כבר בשנת 2020 כך שהאלקטרוניקה הוזלה משמעותית לאחרונה. האלקטרוניקה שמנית היא גם לא משהו מיוחד ופורץ דרך בתחום כך שהוא לא אמור להיות יקר באופן חריג.
ת'כלס? הF900XR הוא פשוט F850 לכביש עם תוספת אלקטרוניקה רבה (שכבר הוזלה משמעותית כי היא כבר לא חדשה בתחום).
שנית, החיסכון שאתה מפרט עליו פה הוא לא סתם. התמחור אומר הרבה.
אז כנראה מה שקובע אצלך תקציב או לא זה עם יש מערכת שמע אחרת אין הסבר לזה.
עוד שכחתי להזכיר את הקלאץ המחליק ומשכך לכידון.
האלקטרוניקה שיש על הXR הם מהמתקדמות שיש, לא מכיר יותר מזה, האלקטרוניקה לא זולה בכלל כי רובה קשורה לבטיחות והחלקים האלו מיוצרים באירופה וארצות הברית ולא בסין.
באופנוע תקציב בדיוק כמו שציינת על הMT שתלחץ עליו תרגיש איפה קיצצו, בXR כנס לסיבוב באמצע תפתח מצערת מלאה ותראה איך הוא משתגר מהפניה בלי קמצוץ של נידנוד.
עוד דבר שלמדתי זה אתה, הבלמים על הXR הם אותם בלמים שהדוקאטי פנגאלה משתמש Brembo Stylema