
נכתב במקור על ידי
השושנים
כל התפיסה שלך בטעות יסודה, הכוונה היא לא לאפשר שימוש בכלל רכבים, היינו תצא מי-ם בתחבורה ציבורית מתואמת דרך רכבת לת"א 35 דקות ובתוך ת"א
תסתובב עם התחבורה הפנימית ותחנות חופפות עד היעד. תושב הרצליה יגיע ללא רכב לת"א ככה בעצם תופחת כמות הרכבים על הכביש.
חניונים חנה וסע הם הטעות הכי גדולה של השנים האחרונות כי הם יוצרים פקקים ביציאות מערי הלינה עד לחניון ובחזרה.
למעלה כתבתי:
כדי להגיע בתחבורה ציבורית לתחנת הרכבת הציבורית יצרכו להקצות נתיבים ולתקוע את הציבור בפקקים אינסופיים. אף ראש עיר לא יתנדב להחמיר את המצב הקיים ולשלם בראשו על קדנציה או 3 קדנציות של פקק חמור מהמצב כיום.
אם הבנתי אותך, התכנית שתושבי הערים (רוב הציבור) יוותרו על שימוש ברכב פרטי כדי להגיע לערים אחרות. הם יחזיקו את הרכב רק לטיולים בטבע והספר ולשם לא תהייה רכבת. אני מקווה. ואתה רואה היתכנות לתסריט הזה?