הטבע (והומו-ספיאנס הוא חלק ממנו) אנלוגי. זו הסיבה שיותר נוח לנו לקבל מידע אנלוגי (המוח שלנו הוא אנלוגי – מדי יום מתים אלפי תאי מוח ואנחנו לא שוכחים, בניגוד למה שקורה במדיום זיכרון דיגיטלי). לכן, לדוגמה, מדי מהירות ו/או סל"ד מוצגים בד"כ בצורה אנלוגית ולא דיגיטלית. לעניין השמע – נכון שתחום התדרים ששומעים הוא עד 20 קילוהרץ, אבל הרמוניות שמעל תדירות זו מגיבות (מתאבכות) עם גלים בתדירות נמוכה יותר ומשנים את הצליל בתחום השמיעה. זו הסיבה שתקליט אנלוגי תמיד יישמע אחרת מדיסק (בלי קשר לדחיסה) בתדירות הדגימה הסטנדרטית אם, כמובן, הוא מחובר למגבר המסוגל להגביר כראוי את הסיגנל (מנורות, שהן אנלוגיות, בדרגת ההגברה האחרונה עוזרות) ולרמקולים (מכשיר אנלוגי בבסיסו) המסוגלים להשמיע את הצלילים הללו. אז נכון, מחיר של מערכת כזו דומה למחיר רכב יוקרתי, אבל מי שיש לו אוזן טובה יכול בהחלט לשמוע את ההבדל. והכי מצחיק – ה-high end של תחום המחשוב – מחשבים קוונטיים – מייצרים סיגנל שנראה כמו סיגנל אנלוגי. אז נראה לי שאולארצ'יק (בחור אנלוגי בעולם דיגיטלי) יפסיק להיות מתוסכל.
לעניין נושא השרשור – מנוע חשמלי הוא עוד דרך להפוך אנרגיה שאינה מכאנית לאנרגיה מכאנית. כמו כל מכשיר דומה, יש לו את היתרונות והחסרונות יחסית למכשירים אחרים (כמו מנוע "פיצוץ פנימי"). הבעיה היא לא המנוע אלא האנרגיה להנעתו. הטענה שחשמל הוא נטול זיהום וזול מגוחכת בהתחשב בדרך שבה מיוצר החשמל, הזיהום מייצור (ומאוחר יותר השמדה או מחזור) של הסוללות ומחיר הבנזין (כ-80% מהמחיר הוא מס) לעומת מחיר החשמל (מכיל רק מע"מ). בעיני, הכרזה שהחל מ-2030 ייובאו רק רכבים חשמליים (לאור הטכנולוגיה הקיימת היום) היא עצובה ומצחיקה כאחד, ומראה על חוסר ההבנה והפופוליזם של המכריז. מעל 40% מהאנרגיה בארץ הולך לכלי רכב. זה אומר שחברת החשמל (או חברות החשמל) תצטרכנה לייצר את האנרגיה הזו. מכיוון שההכרזה לא לוותה בהכרזה על הקמת חוות אנרגיה ירוקה (שמש, רוח) ואמצעים לצבור את האנרגיה הלא רציפה הזו, די ברור שהחשמל הזה ייוצור גם הוא משריפת פוסילים. ומה עם פריסת רשת טעינה ארצית? וציוד של חברת החשמל לטיפול בכמויות החשמל הללו? כל אילו פוגעים בטבע. שלא לדבר על האפקט הסביבתי של הסוללות. בהתאמה לנושא "בא לברך ונמצא מקלל".