עמוד 7 מתוך 10 ראשוןראשון ... 56789 ... אחרוןאחרון
תוצאות 91 עד 105 מ 146

אשכול: Z1000SX התיור של קוואסקי

  1. #91
    Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    228
    כותב פה - כי זה נראה לי אחלה לרכז אינפורמציה לעניין אותו דגם במקום אחד.

    באופן הזוי - אחרי 6000 ק״מ - הצמיג הקידמי שינה את הפרופיל..., והאחורי נשחק לו גם כן...
    לבריגדסטון שהגיעו עם הדגם של 2021 הייתה אחלה אחיזה, אבל נדמה לי שקיבלתי רק חצי צמיג.

    במשך שנים - הקניה הייתה פירלי גי טי - גם במולטיסרדה, ולפני כן בג׳יקסס שהגיע גם הוא עם בריגדסון והוחלפו בהזדמנות הראשונה.


    את הפירלי אנגל מאוד אהבתי, אבל לא ניסיתי צמיגים אחרים..., ואני קורא חוות דעת מעולות על מישלין רואד 5.


    המלצות מניסיון?
    צרכים:
    עבודה על בסיס יומי - צובר המון קילומטרים באופן רגוע.
    טיולים - רגועים, לפעמים בהרכבה, לא מגרד ברכיות במהות.
    מהירות - אמנם לא מעכב את התנועה, זה בהחלט לא הפרמטר המרכזי

    חשוב לי מאוד אורך חיי הצמיג, אבל לא על חשבון בטיחות, תוך כדי הנחה שאני לפחות לא מאתגר את האופנוע...
    נערך לאחרונה על ידי ofir; 17-05-2021 בשעה 21:27. סיבה: שגיאות כתיב

  2. #92
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887

    Z1000SX התיור של קוואסקי

    א' התלונן שהרוד 5 מחליק בחום גבוה, לי היה נסיון על רוד 5 GT שהגיע עם הבמוו F900XR והוא היה מעולה מכל הבחינות, הבחור שמכרתי לו את האופנוע חצה את קו ה10000 ק״מ והם נראים מעולה, אני מעריך שהוא יגיע לקצת פחות מ20000 ק״מ איתם.
    למרות שה900 לא בהמה גדולה במוו בחרו לשים את הצמיג הזה ולא את הרגיל למרות שהוא יקר יותר, כנראה הם יודעים למה.

  3. #93
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    537
    אני עם רואד 5.
    צמיג מעולה !
    גם עם sx.
    לדעתי הצמיג שהכי מחמיא לאופנוע (יחד עם אורך חיים נורמאלי)


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  4. #94
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    היו לי על הזד בריגסטון s16, פירלי אנגל ג'י טי, מישלין רואד 5 ופירלי אנגל גי טי 2.

    במקום האחרון - רואד 5
    הוא לא התאים לאופנוע. החלפתי את הקדמי כשהיה עוד חדש (עם 14,000 ק"מ) כי הוא היה פשוט נורא ואיום (פלסטיק טהור - האי בי אס היה נכנס לפעולה בכל בלימת חירום). האחורי לא התמודד יפה עם הכח של האופנוע והיה בורח תחת תאוצות אגרסיביות.

    האנגל הרגיל היה נהדר.

    לדעתי האנג'ל גי טי 2 היה טוב מכולם. אחיזה כמו באנגל הרגיל ופרופיל עגול שנתן התנהגות עדיפה.

  5. #95
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    מעניין, אופנוע זהה אנשים שונים, חוות דעת הפוכות

  6. #96
    Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    228
    ציטוט נכתב במקור על ידי AsafA צפיה בהודעה
    היו לי על הזד בריגסטון s16, פירלי אנגל ג'י טי, מישלין רואד 5 ופירלי אנגל גי טי 2.

    במקום האחרון - רואד 5
    הוא לא התאים לאופנוע. החלפתי את הקדמי כשהיה עוד חדש (עם 14,000 ק"מ) כי הוא היה פשוט נורא ואיום (פלסטיק טהור - האי בי אס היה נכנס לפעולה בכל בלימת חירום). האחורי לא התמודד יפה עם הכח של האופנוע והיה בורח תחת תאוצות אגרסיביות.

    האנגל הרגיל היה נהדר.

    לדעתי האנג'ל גי טי 2 היה טוב מכולם. אחיזה כמו באנגל הרגיל ופרופיל עגול שנתן התנהגות עדיפה.
    כמה החזיקו הפירלי?
    כי למולטיסראדה יש ״דגם״ שונה, והגיקסס היה חלש באופן יחסי מהנינגה - ככה שאני לא רוצה לגמור את הצמיג ברגע...

    המישלין הוחלף אחרי 14,000? אצלי הקידמי הבריגסטון הקידמי ״נגמר אחרי״ 6000 - אז בריגסטון די נפסלו מבחינתי...

  7. #97
    Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    228
    ציטוט נכתב במקור על ידי ziki צפיה בהודעה
    אני עם רואד 5.
    צמיג מעולה !
    גם עם sx.
    לדעתי הצמיג שהכי מחמיא לאופנוע (יחד עם אורך חיים נורמאלי)




    Sent from my iPhone using Tapatalk
    מה סגנון הרכיבה?
    רוכב כל השנה?

  8. #98
    Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    228
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    מעניין, אופנוע זהה אנשים שונים, חוות דעת הפוכות
    לא מפתיע - לכל אחד חוויה אישית שונה, וצורת רכיבה שונה...

    האמת שטרם בדקתי מחירים - שזה השלב הבא.
    גם פקטור, תלוי בהפרשים...

    אפרסם מה יצא.

  9. #99
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    האנג'לים החזיקו בערך 8 לאחורי ו-14 לקדמי (האנגל 2 נמכר עם האופנוע ואחרי 8 הקדמי היה במצב מעולה והאחורי היה לקראת החלפה).

    הרואד חמש הראשון החזיק 13 (אחורי) והשני החזיק 9 (אחורי). בגלל שהראשון נתן 5 יותר מהאנג'ל התקנתי אותו שוב ובדיעבד זו היתה טעות. הקדמי הוחלף אחרי 14 כשהיה חדש בעוד שהאנג'ל היה גמור לאחר נסועה דומה.

    הבריגסטון החזיקו 8 ו-10 אבל הם עבדו הכי פחות קשה מכולם.

  10. #100
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי ofir צפיה בהודעה
    לא מפתיע - לכל אחד חוויה אישית שונה, וצורת רכיבה שונה...

    האמת שטרם בדקתי מחירים - שזה השלב הבא.
    גם פקטור, תלוי בהפרשים...

    אפרסם מה יצא.
    זה מפתיע שזה ניגוד מוחלט, זה ברור שאחד יותר מחפש יציבות בקו ישר והשני נפילה לפניות אז הציפייה שונה ואיתה גם אכזבה אפשרית אבל זה לא יהיה הבדלים של יום ולילה

  11. #101
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    537
    ציטוט נכתב במקור על ידי ofir צפיה בהודעה
    מה סגנון הרכיבה?
    רוכב כל השנה?
    כן כל השנה. למרות שהתברגנתי ולא אשקר אם אומר שאני לא נכנס לקופסא כש בחוץ סופר רטוב או חם.
    סיגנון רכיבה תל אביב אבן יהודה פקקים פקקים פקקים. בסופשים אני רוכב רגוע אבל כשהכביש מסתדר לי אז לוחץ. (לא שיגעון)
    אחלה אופנוע מתרגל אליו ונהנה.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  12. #102
    Senior Member הסמל האישי של erani99
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    א.י.
    הודעות
    799
    ציטוט נכתב במקור על ידי ofir צפיה בהודעה
    כותב פה - כי זה נראה לי אחלה לרכז אינפורמציה לעניין אותו דגם במקום אחד.

    באופן הזוי - אחרי 6000 ק״מ - הצמיג הקידמי שינה את הפרופיל..., והאחורי נשחק לו גם כן...
    לבריגדסטון שהגיעו עם הדגם של 2021 הייתה אחלה אחיזה, אבל נדמה לי שקיבלתי רק חצי צמיג.

    במשך שנים - הקניה הייתה פירלי גי טי - גם במולטיסרדה, ולפני כן בג׳יקסס שהגיע גם הוא עם בריגדסון והוחלפו בהזדמנות הראשונה.


    את הפירלי אנגל מאוד אהבתי, אבל לא ניסיתי צמיגים אחרים..., ואני קורא חוות דעת מעולות על מישלין רואד 5.


    המלצות מניסיון?
    צרכים:
    עבודה על בסיס יומי - צובר המון קילומטרים באופן רגוע.
    טיולים - רגועים, לפעמים בהרכבה, לא מגרד ברכיות במהות.
    מהירות - אמנם לא מעכב את התנועה, זה בהחלט לא הפרמטר המרכזי

    חשוב לי מאוד אורך חיי הצמיג, אבל לא על חשבון בטיחות, תוך כדי הנחה שאני לפחות לא מאתגר את האופנוע...
    כפי שדרזנר ציין (וד"א הקרדיט במקור מסטרלוק שהמליץ אז לכלים כבדים גם מעל 800 לא רק מעל ליטר) - כדאי לנסות מחוזקים:
    אנג'ל GT-II (הג'יטי המחוזק) - כרגע יש ל K אחורי כזה, אחלה.
    מישלין PR-4/5 מחוזקים
    יש גם את המצלר רואדטק01 מחוזק (צמיג נהדר !!! אם כי יכול להיות שקצת יותר יקר אולי, אבל צריך לבדוק יכול להיות שלא) היו לי שני סטים על ה K, מעולים.
    ולאופי הרכיבה שלך (מזכיר את האופי שלי - רגוע ורוב הזמן ישר.. אני מרבע את הצמיגים האחורי בעיקר) תחפש הכי קשה באמצע (מצד שני היה לי נסיון גרוע עם הבריג'סטון T30 למשל, שאמור להחזיק הרבה אבל לא נתן פידבק משהו, אולי בגלל יותר מדי קשיות)
    ........................................ KKK-BITCH
    ......................... We Ride Together, We DIE Together
    ... Respect Your Bike & All Others that Ride the Same Kind of Beast

  13. #103
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי erani99 צפיה בהודעה
    כפי שדרזנר ציין (וד"א הקרדיט במקור מסטרלוק שהמליץ אז לכלים כבדים גם מעל 800 לא רק מעל ליטר) - כדאי לנסות מחוזקים:
    אנג'ל GT-II (הג'יטי המחוזק) - כרגע יש ל K אחורי כזה, אחלה.
    מישלין PR-4/5 מחוזקים
    יש גם את המצלר רואדטק01 מחוזק (צמיג נהדר !!! אם כי יכול להיות שקצת יותר יקר אולי, אבל צריך לבדוק יכול להיות שלא) היו לי שני סטים על ה K, מעולים.
    ולאופי הרכיבה שלך (מזכיר את האופי שלי - רגוע ורוב הזמן ישר.. אני מרבע את הצמיגים האחורי בעיקר) תחפש הכי קשה באמצע (מצד שני היה לי נסיון גרוע עם הבריג'סטון T30 למשל, שאמור להחזיק הרבה אבל לא נתן פידבק משהו, אולי בגלל יותר מדי קשיות)
    לא מה שאמרתי, סטרלוק התייחס לסיווג של הצמיגים A, B, C, אני מתייחס לדגמים ספציפים, המצלר למשל הוא צמיג ספורט תיור לא מחוזק (אולי יש גירסה מחוזקת טייפ x כל שהיא) כך גם הפירלי.
    המישלין PR5 GT אכן דגם מחוזק לעומת הPR5 הרגיל וכנראה שיצא להם יותר טוב מהרגיל ולכן נמכר עם הxr900.

    עדיין אני לא בעד לקנות צמיג מחוזק שלא לצורך חוץ ממקרים בודדים.

  14. #104
    Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    228
    ניסיון ראשון להשוות מחירים ברשת:

    קידמי 120/70/17
    אחורי 190/50/17

    אתר של טייר דיל - מזעזע- בלי שום התקדמות

    אתר של ספורטי שופ-
    רואד 5 1500 לסט
    אנגל גי טי (רגיל) 1650

    אתר של מוטו ליין-
    רואד 5 1900 לסט
    מצלר אמ 7 1500 לסט
    מצלר אמ 9 2000 לסט

    אתר של הוט פיסטון

    מצלר אמ 7 1750 לסט
    אנגל גי טי 2 860 לקידמי בלבד (לא מצאתי אחורי)
    אנגל גי טי מחוזק 800 לקידמי בלבד (לא מצאתי אחורי)


    כמה תובנות -
    1. יש הבדלי מחירים מטורפים!
    2. אני לא באמת מבין את ההבדלים - וכרגע אשען על ניסיון של אחרים (ההבדל בין גי טי מחוזק לגי טי 2)
    3. הולך לקרוא קצת על המצלר - אבל בעיקרון הרואד 5 והגי טי נראים כמו הדילמה האמיתית.
    4. לחנויות באינטרנט (ריאן פורטנייט ורווזילה) יש השוואות סבבה - אני אראה עוד כמה סרטוני השוואה שלהם...

  15. #105
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    ציטוט נכתב במקור על ידי ofir צפיה בהודעה
    ניסיון ראשון להשוות מחירים ברשת:

    קידמי 120/70/17
    אחורי 190/50/17

    אתר של טייר דיל - מזעזע- בלי שום התקדמות

    אתר של ספורטי שופ-
    רואד 5 1500 לסט
    אנגל גי טי (רגיל) 1650

    אתר של מוטו ליין-
    רואד 5 1900 לסט
    מצלר אמ 7 1500 לסט
    מצלר אמ 9 2000 לסט

    אתר של הוט פיסטון

    מצלר אמ 7 1750 לסט
    אנגל גי טי 2 860 לקידמי בלבד (לא מצאתי אחורי)
    אנגל גי טי מחוזק 800 לקידמי בלבד (לא מצאתי אחורי)


    כמה תובנות -
    1. יש הבדלי מחירים מטורפים!
    2. אני לא באמת מבין את ההבדלים - וכרגע אשען על ניסיון של אחרים (ההבדל בין גי טי מחוזק לגי טי 2)
    3. הולך לקרוא קצת על המצלר - אבל בעיקרון הרואד 5 והגי טי נראים כמו הדילמה האמיתית.
    4. לחנויות באינטרנט (ריאן פורטנייט ורווזילה) יש השוואות סבבה - אני אראה עוד כמה סרטוני השוואה שלהם...
    אחי.. תעשה טלפונים..
    הוטפיסטון, תמיד חצי מהצמיגים (כל אלה עם המחירים בטובים) לא במלאי, וכמובן צריך להוסיף התקנה ואיזון.
    ספורטישופ אותו דבר ואי אפשר לסמוך עליהם בשיט.
    למשל כתבת סט של road5 ב1500, אני מבטיח לך שאין שום סיכוי בעולם שזה לא חרטא.
    לרוב, בסוף שאתה מוסיף את את ההתקנה ואיזון יוצא לך כבר יותר שווה ללכת לרינו\זייתוני מאשר להרוויח אולי עוד איזה 100 שקל ולהיסחב עם צמיגים.

אשכולות דומים

  1. קוואסאקי: הנינג'ה 1000SX יחליף את ה-Z1000SX הוותיק
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 06-11-2019, 14:14
  2. למכירה kawasaki z1000sx 2015
    על ידי kz1000 בפורום פורום מכירה
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 30-12-2017, 10:22
  3. מפלצת התיור החדשה של יאמהה
    על ידי alexsupreme בפורום כללי
    תגובות: 13
    הודעה אחרונה: 08-06-2017, 22:03
  4. קלן: מתיחת פנים ושיפורים לקוואסאקי Z1000SX
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 07-10-2016, 12:20

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO