עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12
תוצאות 16 עד 28 מ 28

אשכול: שבעה חודשים עם לונסין lx250gy - צריכת דלק

  1. #16
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    ובכל זאת ישנם כלים שעוברים ביקורת איכות גובהה יותר ויש כאלו שפחות וכפועל יוצא הסבירות לתקלות מנסיוני תהיה נמוכה יותר בכלי מתוצרת יפן ( לצורך העניין) מאשר יאווה.

  2. #17
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    2,465
    כן, אבל אתה משלם יותר מפי 2 על כלי דומה יפני.

  3. #18
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    במדבר על יד הגמל.
    הודעות
    2,337
    ציטוט נכתב במקור על ידי nihrider צפיה בהודעה
    כן, אבל אתה משלם יותר מפי 2 על כלי דומה יפני.
    זה יוצא אותו הדבר בטווח הארוך. במכירה חוזרת לך תהיה ירידת ערך איומה בעוד cbr250ים מודל 2011 נמכרים בפועל באותו המחיר כבר שנתיים. איזור ה18 לצורך העניין. נקנים ונמכרים באותו המחיר.
    אתה יכול להגיד דבר כזה על כל כלי סיני? אתה אפילו יכול למצוא יוסאנג 2014, 250 מתחת ל18 אלף.
    אז שילוב של חברה חדשה יחד עם איכות בניה לא השמיים ככל הנראה - אתה תפסיד עליו יותר ממה שהיית מוציא על יפני.

  4. #19
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    אני לא יודע מה שווה כל המלל הזה אם אין תמונה.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  5. #20
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    568
    ציטוט נכתב במקור על ידי אברי צפיה בהודעה
    זה יוצא אותו הדבר בטווח הארוך. במכירה חוזרת לך תהיה ירידת ערך איומה בעוד cbr250ים מודל 2011 נמכרים בפועל באותו המחיר כבר שנתיים. איזור ה18 לצורך העניין. נקנים ונמכרים באותו המחיר.
    אתה יכול להגיד דבר כזה על כל כלי סיני? אתה אפילו יכול למצוא יוסאנג 2014, 250 מתחת ל18 אלף.
    אז שילוב של חברה חדשה יחד עם איכות בניה לא השמיים ככל הנראה - אתה תפסיד עליו יותר ממה שהיית מוציא על יפני.
    ממש לא.
    תראה את הסיביארים באיזה מחירים לא מצליחים למכור,לצורך העניין במחיר שאמרת אתה מוצא 2013.

  6. #21
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    במדבר על יד הגמל.
    הודעות
    2,337
    וגם 2011.
    אין יותר מהכלי בשוק, ואין אלטרנטיבה אמיתית, אז השוק כולו קפא.
    אפילו ציינתי את המצב עם היוסאנגים.

    אותו הדבר קורה עם די אר זדים, kle, טי די אמים, ושאר אופנועים שהפסיקו לשווק/ לייצר, מבלי לייצר אלטרנטיבה.

  7. #22
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    2,465
    Cbr 250 2011 לא דורש יישור קו כשקונים אותו?
    לכל הפחות זה מצריך בדיקה שכבר עולה חצי אלפייה.
    צמיגים, שרשרת, גלגל"שים.
    טסט לאופנוע שבטח יש לו עוד פחות מחצי שנה.
    גם יותר גניב כי יש שוק חלפים בשבילו.
    טיפולים של לונסין מאוד זולים. פילטרים רב פעמיים, אין אלקטרוניקה, מעט פלסטיקה.
    Cbr חד משמעית יותר אופנוע, אבל בואו לא נשחק בכאילו אפשר לקנות אותו ביותר זול מהלונסין.
    אני מאוד נהנה מהתנוחת ישיבה של הסופר מוטו. כלי חליפי כנראה יהיה דומה אם אני עדיין אצטרך לנסוע בפקקים כל יום, וזה כנראה המצב.
    לדעתי למחיר של הלונסין כן מקבלים תמורה, בטח שיד 2. ועוד איך כשזה יד 2 עם אחריות.

  8. #23
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    במדבר על יד הגמל.
    הודעות
    2,337
    לא כל אופנוע דורש יישור קו.
    תלוי ברמת האחזקה והתחזוקה שלו.
    בשביל חוויית סופרמוטו עם 14כ''ס למה לא wr125?

  9. #24
    אברי,
    אני לא כל כך מבין את הקטע.
    הבחור מרוצה מהאופנוע שלו ועושה רושם שהוא מודע לכל החסרונות, שיקלל אותם במחיר הקנייה, בדק מול הצרכים שלו והגיע להחלטה מושכלת.
    לנסות עכשיו לבאס אותו? מה זה תורם, ולמי?

  10. #25
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    2,465
    ציטוט נכתב במקור על ידי אברי צפיה בהודעה
    לא כל אופנוע דורש יישור קו.
    תלוי ברמת האחזקה והתחזוקה שלו.
    בשביל חוויית סופרמוטו עם 14כ''ס למה לא wr125?
    אתה שואל למה לא אופנוע חדש עם מנוע חלש יותר שעולה יותר מ150% ממה שהאופנוע שלי עלה חדש?
    שעלויות האחזקה שלו יותר גבוהות והוא גניב בטירוף?
    עם מיכל דלק קטן יותר?
    והוא לא סופר מוטו... ( wr125x סופרמוטו, לא מוצא חדש)
    עם שירות לקוחות של מטרו?
    שוב, אין לי ספק שב30000 שקל (לא כולל אגרות) מקבלים יותר אופנוע (מכלולים וכו'). באמת שאין לי ספק.
    אבל אפשר גם לשלם פחות ולקבל שירות לקוחות יותר טוב.
    נערך לאחרונה על ידי nihrider; 02-02-2016 בשעה 21:30.

  11. #26
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    במדבר על יד הגמל.
    הודעות
    2,337
    הפוך גוטה הפוך,
    אני אין לי מחנה משל עצמי. אני לא יאיר לפיד.

    מבחינתי כל מי שקונה כלי חדש מהחברה - כל חברה, מבורך.
    ככל שיהיו יותר בשוק, את המשומשים שלי אני אקנה בזול יותר.

  12. #27
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    במדבר על יד הגמל.
    הודעות
    2,337
    ציטוט נכתב במקור על ידי קשיש עם טוסטוס ושפם צפיה בהודעה
    אברי,
    אני לא כל כך מבין את הקטע.
    הבחור מרוצה מהאופנוע שלו ועושה רושם שהוא מודע לכל החסרונות, שיקלל אותם במחיר הקנייה, בדק מול הצרכים שלו והגיע להחלטה מושכלת.
    לנסות עכשיו לבאס אותו? מה זה תורם, ולמי?
    תגובתי לך בפרטי,
    מעבר לכך, אני מאוד בעד הפרוייקט של לונסין בארץ, ( הם אגב, מרכיבים מנועי רוטאקס לבימרים כאלה ואחרים ) ואני חושב שזה מאוד חשוב שיכנסו שחקנים נוספים לשוק הישראלי.
    ככה ורק ככה, מנגישים את השוק לעוד אנשים שפעם לא חשבו לרכב כי זה ' תחביב יקר '.

  13. #28
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    במדבר על יד הגמל.
    הודעות
    2,337
    ראיתי ופיניתי את כל הודעות ההזהרה שצברתי...אפשר לשלוח לי הודעות שוב

אשכולות דומים

  1. תגובות: 27
    הודעה אחרונה: 17-05-2016, 20:43
  2. צריכת שמן מוגזמת (?) ב xevo
    על ידי Infifi בפורום פורום טכני
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 23-01-2016, 15:43
  3. לונסין lx250gy לרוכב חדש עם תקציב מוגבל
    על ידי nihrider בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 55
    הודעה אחרונה: 11-11-2015, 15:04
  4. איפסון אופנוע לתקופה של 3 חודשים
    על ידי snirw בפורום כללי
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 12-08-2015, 17:57
  5. צריכת דלק משתנה ?
    על ידי refael בפורום כללי
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 13-06-2015, 20:53

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO