ציטוט נכתב במקור על ידי yonatan.s. צפיה בהודעה
קצת קשה לי להבין מה יש לא להסכים...אנחנו מדברים על מכונות יציר כפיו של אדם, עם אמצעים טכנולוגיים ותעשייתיים לייצר מכונות שיחזיקו למשך זמן ואפילו לא בעלויות גבוהות. אמת, ישנה בחירה לגרימת התיישנות מתוכננת של המכונה ומרכיביה מטעמים כלכליים, עם זאת, המציאות מוכיחה שרכבים מחזיקים הרבה יותר זמן מעמד מאשר אופנועים ובעלויות יותר נמוכות, גם מבחינת שווי שוק והיחס שלו כלפיהם. שוב..אני לא ארתע לקנות רכב עם 150000 ק"מ שטופל כראוי, לא כך לגבי אופנוע...מרווח טיפולים קצר יותר, עלויות גבוהות יותר, בלאי גדול יותר, והמציאות מוכיחה שכבר ב 80-90 אלף ק"מ האופנוע מתחיל להריח את הדשא מלמטה. מי שיקנה אותו מקבל נבלה שתחפור לו בור בכיס, היחידים שחריגים בהיבט הזה הם לרוב אופנועי ב.מ.וו.
הזכרת את ה DL. אני, שרוכב על המתחרה הישיר שלו מבית הונדה, הטרנסאלפ, לא מסכים עם הגישה שלך. דווקא בסגמנט הזה של אופנועים שמתאים לרוכבים מסוג מסויים. הטרנסאלפ שלי אוטוטו בן 5 ועשה נכון להיום 109000 ק"מ ועוד ידו נטויה. את רוב ההזדקנות המרגיזה בחלקים לא קריטיים האופנוע עשה כבר בשנה הראשונה שלו. מאז הוא רק מתבגר היטב ולא מזדקן.
אני לא הקפדן הכי גדול וגם לא הקמצן הכי גדול. מטפל בזמן אצל מכונאים טובים, שמן סינטטי מלא, בודק שמן ומשתדל לא להגיע לתחזוקת שבר. אבל שמן טלסקופים החלפתי בטיפול האחרון לאחר שפרץ מחזיר שמן. אולי בטיפול הבא אחליף שמן לבולם האחורי.

איללכא...קשה לי לומר כמה יעשה עוד הטרנסאלפ אצלי אבל אני מבטיח לחלוק. את הק"מ המצטבר עד לתקלה המשמעותית הראשונה או עד שאחליף אותו