גם ברכבים 200 אלף זה נחשב "סוס מת" מבחינת השוק למרות שטויוטות ושאר יפניות חוצות את החצי מיליון פלוס פלוס.
תבדילו בין כלי מת לבין שוק מת.
השוק בן ימינו מחודד למכור ולא לשמור. גם אם אתה שומר את הכלי טוב-טוב, התרבות שיצרו מוכרים דוחפת את האנשים לקנות את הכי חדש גם אם הוא לא הכי אמין.
סיימתם לקשקש? יופי.
יוני כעוכר דין אשר מרביץ חתימות כל היום מתי בפעם האחרונה גמרת עט פיילוט? (כזה שערפאת חתם בו על הסכם שלום)
שלא לומר השתמשת בריפיל של הפארקר ?
ועל האקסטי שלך אחרי מנוע כמה רכבת לפני שמכרת?
בעבודה הקודמת שלי יונדאי גז אחת עברה את השלושמאות עד שעובד שאל אותה בשביל להשבית אותה בתאונת טוטללוס
היונדאי השניה מתקרבת לשלוש מאות. לא הצלחתי להרוג אותה. התפטרתי לפני.
זה שחזרת מבאן (לצערנו.. ומהר מדי) לא אומר שאתה יכול להצטרף ולקשקש.
........................................ KKK-BITCH
......................... We Ride Together, We DIE Together
... Respect Your Bike & All Others that Ride the Same Kind of Beast
מעולם לא היית העט הכדורי הכי חד בקלמר.
אבל להידחף תמיד ידעת.
נראה כאילו ממש בער לך כל הזמן שהיית שם בפינה. להידחף זה הקטע שלך.
הקטע שלי זה לגרום לך להגיב תגובות טפשיות
ואם כבר - אין יונדאי גז.. אולי מונעת גז?
נערך לאחרונה על ידי erani99; 07-05-2016 בשעה 20:30.
........................................ KKK-BITCH
......................... We Ride Together, We DIE Together
... Respect Your Bike & All Others that Ride the Same Kind of Beast
בוקר.
אני רואה שאני עושה עבודה לא רעה.. בעצם לא חכמה להדליק אותך, בייחוד אחרי זמן ייבוש בפינה.
רגע, אני שומע אותה קוראת לך.
ולך לתפוז הרקוב, תנסה אולי הם יקבלו אותך חזרה.
........................................ KKK-BITCH
......................... We Ride Together, We DIE Together
... Respect Your Bike & All Others that Ride the Same Kind of Beast
חיים קצרים?
לאבא שלי יש ב-מ-וו k1100rs שנת 1993 עם בערך 430,000 קמ על השעון.
ועכשיו תחזיק חזק.... 2 בוכנות אצלו עדיין מקוריות.
Sent from my H60-L12 using Tapatalk
בברכה,
SM26
אופנוע, זה בטח הדבר הנכון. יותר טוב מהכל.
אני רוצה להיות מובטל ומסטול ושיכור וערום ושזוף, עם זיקפה ומילים וקוביות בבטן וגב חלק וחיבוק מאחורה, על אופנוע, בדרך אל הים, בשקיעה, עם זיפים וחיוך.
לא נפגעתי מהעוכר דין...כל הגישה שלך גרועה. יש דרך להעלות טענה, כלפי או כלפי אחרים. אם יש כאן עוכר כל שהוא זה אתה, אתה מעכיר את האווירה ורמת הדיון. תעשה תשובה תשנה את הניק מקסד, לבסד.
ואם כבר להתייחס עניינית לרציונל של התגובה שלך, ההשוואה שלך לא נכונה, יש עטים (וגם שעונים) שמיוצרים היום, ומחזיקים נצח ויש כאלה שהם כל כך זולים שאתה פשוט מאבד אותם. ביסוד השאלה שבפתח השרשור, עמדה ההשוואה בין 2 עולמות מכאניים מקבילים, דו"ג ורכבים, והתהיה מדוע יש חוסר איזון הן ברמת תוחלת החיים והן באמת יחס השוק, לכלים בעלי שנתון גבוה או ק"מ גבוה, כשהכף נוטה בבירור לטובת רכבים. מעטים האנשים שיקנו דוקאטי היפר מוטארד שעולה הון במקור, או אפילו עוד כמה שנים טובות ביחס לאפריקה טווין החדש, עם ק"מ החורג מ 100 אלף (אם בכלל הוא יגיע לשם). מאידך מאזדה 3 פשוטה, שמגיעה ל 150000 ק"מ כוחה עדיין במותניה, והיא עדיין יכולה להציע שירות מעולה במחיר טוב גם ברכישה וגם באחזקה.
על ה XT (הוחלף מנוע, לא עשה מנוע)רכבתי שנה וחצי, ונמכר ללא שום קשר למצבו המכאני, אחד הכלים הכי שימושיים נוחים וורסיטליים עם VALUE FOR MONEY הכי טוב, שהיו לי אי פעם. הוא היה מצוין כשקניתי אותו, ונמכר במצב עוד יותר טוב. נמכר מסיבות אישיות לגמרי, ואני די מצטער שנמכר אין לי אלטרנטיבה הגיונית במחיר הגיוני. הוא יכול להחזיק מכאנית עוד הרבה מאוד, כמעט שלא מכרתי אותו וכבר תכננתי עליו פרויקט קוסמטי, עד שהגיע רוכש עקשן במיוחד שממש רדף אחרי ודחף לי את הכסף ליד.