דף הבית / חדשות / 220 כ"ס על 162 ק"ג לדוקאטי סופרלג'רה
HyperFocal: 0
HyperFocal: 0

220 כ"ס על 162 ק"ג לדוקאטי סופרלג'רה

דוקאטי מציגה את מכונת העל - הסופרלג'רה; אופנוע ספורט במהדורה מוגבלת ובמחיר אסטרונומי של כ-80 אלף יורו, עם טכנולוגיית מרוצים

בלי הרבה דיבורים, קבלו את אופנוע העל של דוקאטי – הסופרלג'רה 1299.

דוקאטי 1299 סופרלג'רה - 80 אלף יורו, 500 יחידות בלבד!
דוקאטי 1299 סופרלג'רה – 80 אלף יורו, 500 יחידות בלבד!

האופנוע הזה נבנה בטכנולוגיות מסלול הגבוהות ביותר שיש, והוא מציע מכלולים ומערכות אלקטרוניקה שמגיעות ישירות מעולם המרוצים העולמיים.זה למעשה האופנוע הכי קרוב לאופנוע מרוץ-מפעל שכסף יכול לקנות.

המנוע, וי-טווין 1,285 סמ"ק (קוטר צילינדרים של 116 מ"מ!), מספק 215 כ"ס ב-11,000 סל"ד ו-14.9 קג"מ בגרסת הבסיס, ו-220 כ"ס עם קיט המרוצים שניתן לרכישה בנפרד. שלדת המונוקוק עשויה מקרבון ושוקלת 2.6 ק"ג בלבד, וגם הזרוע האחורית (4.1 ק"ג) שלדת הזנב (900 גרם), הגלגלים (4 ק"ג) והפיירינגים – עשויים כולם מקרבון וקלים באופן קיצוני. האופנוע כולו שוקל 167 ק"ג בגרסת הבסיס ו-162 ק"ג עם קיט המרוצים, משקל רטוב כולל כל הנוזלים! יחס ההספק למשקל עם קיט המרוצים עומד על 1.36:1. מטורף לחלוטין.

בין גלגלי הקרבון לבין השלדה מחברים בולמים של אוהלינס, מהדגם האיכותי ביותר שאפשר לרכוש – בולם אחורי מדגם TTX36 ומזלג מדגם FL936. דיסקי הבלימה הקדמיים בקוטר 330 מ"מ עם קליפרים של ברמבו M50, רפידות הבלם מיוחדות ונושכות, ומשאבת הבלם של ברמבו גם היא מהטוב שיש לתעשייה להציע – מדגם MCS 19:21.

האלקטרוניקה גם היא ברמה שאנחנו לא מכירים בכלים סדרתיים. יש ABS לפניות, מתוחכם יותר מזה שבכלים הסדרתיים, מותאם למסלול, יש בקרת זינוק, בקרת החלקה מתוחכמת, ויש בקרה שבה ניתן לכוון את כמות הסבסוב של הגלגל האחורי (החלקה), ואת כמות ההחלקה הצידה תחת תאוצה (דריפט). יש גם בקרה לבלימת מנוע, קוויקשיפטר, ויש GPS מובנה על כל אופנוע עם מחשב שאוסף נתונים שאותם ניתן לנתח. כל זה נשלט על ידי מחשב עם חיישן אינרציה ב-6 צירים. טכנולוגיית MotoGP.

הסופרלג'רה המטורף ייוצר במהדורה מוגבלת וממוספרת של 500 יחידות בלבד, וכל רוכש שישכיב כ-80 אלף יורו יקבל במתנה יום רכיבה על מסלול מונזה עם רוכבי הסופרבייק של דוקאטי על אופנועי הסופרבייק של דוקאטי מאליפות העולם בסופרבייק.

במילה אחת – וואו!

https://www.youtube.com/watch?v=gq-1HyJdgq4

HyperFocal: 0
HyperFocal: 0
HyperFocal: 0
HyperFocal: 0

אודות אביעד אברהמי

אביעד אברהמי
בן 46, רוכב על אופנועים 30 שנים ברציפות, חולה גז מאובחן, ממציא מטבע הלשון 'חזיר גז' ועורך את האתר שבו אתם גולשים כעת.

עשוי לעניין אותך

25KB998Rimini_LF

חדש מבימוטה: KB998 רימיני לכביש

בבימוטה מציגים את ה-KB998 רימיני - גרסת ההומולוגציה החוקית לכביש של של ה-KB998 עם שלדה ומכלולים מבימוטה ומנוע שמגיע מהקוואסאקי ZX-10RR

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן