דף הבית / חדשות / דוקאטי: מונסטר 1200 חדשים ל-2017
monster-1200-011

דוקאטי: מונסטר 1200 חדשים ל-2017

דוקאטי חושפת במילאנו את המונסטר 1200 המחודש שעבר מתיחת פנים מהותית - בגרסה רגילה ובגרסת S יוקרתית

המונסטר 1200, שנכון להיום הוא אחד הכלים הוותיקים בליין הדגמים של דוקאטי, מקבל מתיחת פנים משמעותית וסדרת שיפורים, כולל חבילת אלקטרוניקה משוכללת שנלקחה מעולם הסופרבייק.

דוקאטי מונסטר 1200S דגם 2017
דוקאטי מונסטר 1200S דגם 2017

המנוע, טסטהסטרטה 11 מעלות, מקבל השנה סדרת שיפורים שהופכים אותו לחלק יותר, וההספק מטפס ל-150 כ"ס. המומנט – 10 קג"מ, מתקבל כבר ב-3,000 סל"ד ועד 9,000 סל"ד, מה שאומר מנוע גמיש במיוחד. ניהול המנוע הוא כמובן עם מצערות חשמליות, ויש 3 מצבי רכיבה – ספורט, תיור ואורבאן. לוח השעונים חדש לחלוטין, מסך TFT צבעוני, ונוספו בו מצב כמות דלק ותצוגת הילוך.

מתיחת הפנים היא משמעותית, ולמעשה היא יותר מזה. ראשית, מיכל הדלק מקבל חבק חדש בחלקו הקדמי, בדומה למונסטרים המקוריים של שנות ה-90, וגם עוצב מחדש. הפנס הקדמי חדש גם הוא, בעל תאורת LED, וכל יחידת המושב והזנב עוצבה מחדש. פרט לכך המונסטר נראה קטן יותר, והוא אכן כזה. הוא קצר יותר וצר יותר מהדגם היוצא, כולל בסיס הגלגלים שהתקצר ב-26 מ"מ, כך שכל הממדים הצטמצמו. בדוקאטי מציינים שרגליות המורכב הן כעת נפרדות.

המונסטר 1200 מצויד במערכת אלקטרוניקה מהמתקדמות בעולם, שנלקחה מאופנועי הסופרבייק של החברה. יש כמובן בקרת החלקה בעלת 8 מצבים, אבל מהשנה יש גם ABS לפניות, ולראשונה באופנועי דוקאטי – יש קוויקשיפטר שמאפשר לא רק להעלות הילוכים אלא גם להוריד. מצוין. פרט לכך יש גם פנסי LED מלפנים ומאחור.

גרסת ה-S מציעה עוד כמה תופינים כמו גלגלים קלים יותר של מרקזיני, וכן בולמי אוהלינס מלפנים ומאחור. הבלמים הקדמיים בשני הדגמים מציעים דיסקים בקוטר 330 מ"מ וקליפרים רדיאליים של ברמבו מדגם M50 – ככל הנראה מערכת הבלימה העוצמתית ביותר שיש בכלים סדרתיים.

אנחנו אהבנו מאוד את מתיחת הפנים, וכעת המונסטר 1200 נראה אפילו טוב מבעבר. בגרסת ה-S הוא יגיע באדום או באפור, ובגרסה הרגילה באדום בלבד.

אודות אביעד אברהמי

אביעד אברהמי
בן 41, רוכב על אופנועים 25 שנה ברציפות, חולה גז מאובחן, ממציא מטבע הלשון 'חזיר גז' ועורך את האתר שבו אתם גולשים כעת.

עשוי לעניין אותך

image063

ימאהה: בקרוב מנוע טווין עם מגדש טורבו

בימאהה עובדים על מנוע טווין בנפח בינוני עם מגדש טורבו שעשוי לשפר את תצרוכת הדלק ואת פליטת המזהמים מבלי לפגוע בביצועים; יורכב באופנוע מסדרת MT

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Single Sign On provided by vBSSO