הסקרמבלר קפה רייסר!!
כמו בכל שנה, דוקאטי פותחת את תערוכת EICMA ממילאנו.
השנה היא מציגה לא פחות מ-7 דגמים חדשים\שעברו מתיחת פנים:
דוקאטי פאניגלה סופרלג'רה - 500 יחידות, 220 כ"ס, 162 ק"ג, 80 אלף יורו.
מונסטר 797 - שובו של המונסטר מקורר האוויר!
מולטיסטארדה 950 - בייבי מולטיסטראדה חדש לחלוטין על בסיס מנוע ההיפרמוטארד 937 סמ"ק.
קפה רייסר ו-דזרט סלד - משפחת הסקרמבלר מתרחבת עם שני דגמים חדשים!
המונסטר 1200 בגרסה הרגילה וגרסת ה-S מקבלים מתיחת פנים משמעותית.
לחצו על שמות הדגמים לקישור לכתבות - כל הפרטים בפנים. הבאה בתור - הונדה!
הסקרמבלר קפה רייסר!!
Tracer 900
זהו.
המולטי 950 הוא כנראה האופנוע הבא שלי.
בדיוק מה שרציתי - מנוע חזק מספיק אך לא מוגזם, ללא מתלים אקטיביים, טנק גדול, יכולת שבילים. אפשר לסמוך על דוקאטי שהוא יתנהג מושלם בכביש.
אם היה אפשר גם להעיף את ה Ride-by-wire ואת בקרת המשיכה...
נערך לאחרונה על ידי KKatkov; 08-11-2016 בשעה 11:24.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
אחרי שנתיים על הכביש, זה כבר לא 120 אלף. ואני לא מספיק עשיר, כדי לשפוך 10-20K על תוספות במעמד הקניה, ואז לאבד 30K בשנה הראשונה. אני מעדיף שמישהו ייעשה את זה בשבילי.
ולגבי האפריקה - אופנוע מעולה, ללא ספק. מאוד רוצה לרכב עליו. אבל...
1. אני לא אוהב הונדות.
2. אני מאוהב בדוקאטי. בדיוק מאותן סיבות, שבגללן אני לא אוהב הונדות.
3. האופנוע העיקרי שלי לא יהיה עם מנוע טווין מקבילי. לעולם. אלא אם קוראים לו XTZ750 סופר-טנרה, וגם אז הוא לא יהיה העיקרי. וי-טווין, לעומת זאת, זה ה-דיבור, בה' הידיעה.
אני יכול להמשיך, למרות שנראה לי שהנקודה שלי ברורה...
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
תסביר. ממה שאני זוכר היה תחנת כח 1200 4 בשורה.
מה מיום יומיים?
הנה יש לך סופר-טנרה חדש, שבטח יעלה 60% מהדוקאטי.
נערך לאחרונה על ידי דינגו; 08-11-2016 בשעה 17:06.
אותו 4-בשורה סיים את חייו על מעקה בטיחות במעלה אפריים לפני שנה וחצי. והוא לא היה הונדה, כן? אחריו היה VFR750 (לשבוע), שנמכר כי הוא הונדה. ואז, ביום בהיר אחד, קמתי אדם אחר. דוקאטיסט ואליטסט.
לגבי הטנרה - הוא כנראה יהיה אחלה אופנוע, אבל לא מתאים בשיט לשימושים שלי. ליכולת שטח של ממש יש מחיר בכביש שאני לא מעוניין לשלם, כי כבר יש האסקה WR125 בבית. לסופר-טנרה הישן יש לי חיבה בלתי מוסברת. כמו גם לקאג'יבה אלפנט 900, אבל לך תשיג אחד כזה.
ראשית - הדוקאטי בנוי כ-L טווין, משמע - 90 מעלות בין הצילנדרים, כשהקדמי שוכב לכיוון הגלגל הקדמי והאחורי עומד במאונך אליו. זה די מעלים את בעיית ההתחממות של הצילינדר האחורי. שנית - באופנוע מקורר נוזל הבעיה הזאת פחות משמעותית. וכמובן, שרכיבה מתחשבת, ללא עומסים קיצוניים, מטיבה עם כל מנוע.מבחינת מראה וצליל V טווין אבל השאלה האם יש פתרון לקירור הצילנדר האחורי הקבור היטב מאחור, איכשהו נראה שבטווין מקבילי הקירור עדיף.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
חגיגה של דגמים!!
המונסטר S החדש עם המפרט המטורף - פצצה לגמרי.
והוא נראה לא פחות ממדהים בגוון החדש הזה.
![]()
Aprilia Tuono V4 1100 Factory
be a racer club
מעולם לא ראית דוקאטי 4 בשורה????Mon4inl.jpg
No Risk No Fun
No Sun No Tan
!I Love my italian