ציטוט נכתב במקור על ידי דינגו צפיה בהודעה
תסביר. ממה שאני זוכר היה תחנת כח 1200 4 בשורה.
מה מיום יומיים?

הנה יש לך סופר-טנרה חדש, שבטח יעלה 60% מהדוקאטי.
אותו 4-בשורה סיים את חייו על מעקה בטיחות במעלה אפריים לפני שנה וחצי. והוא לא היה הונדה, כן? אחריו היה VFR750 (לשבוע), שנמכר כי הוא הונדה. ואז, ביום בהיר אחד, קמתי אדם אחר. דוקאטיסט ואליטסט.
לגבי הטנרה - הוא כנראה יהיה אחלה אופנוע, אבל לא מתאים בשיט לשימושים שלי. ליכולת שטח של ממש יש מחיר בכביש שאני לא מעוניין לשלם, כי כבר יש האסקה WR125 בבית. לסופר-טנרה הישן יש לי חיבה בלתי מוסברת. כמו גם לקאג'יבה אלפנט 900, אבל לך תשיג אחד כזה.
מבחינת מראה וצליל V טווין אבל השאלה האם יש פתרון לקירור הצילנדר האחורי הקבור היטב מאחור, איכשהו נראה שבטווין מקבילי הקירור עדיף.
ראשית - הדוקאטי בנוי כ-L טווין, משמע - 90 מעלות בין הצילנדרים, כשהקדמי שוכב לכיוון הגלגל הקדמי והאחורי עומד במאונך אליו. זה די מעלים את בעיית ההתחממות של הצילינדר האחורי. שנית - באופנוע מקורר נוזל הבעיה הזאת פחות משמעותית. וכמובן, שרכיבה מתחשבת, ללא עומסים קיצוניים, מטיבה עם כל מנוע.