לכבוד תערוכת מילאנו 2025 מציגים ב־MV אגוסטה את הברוטאלה Serie Oro, אשר ייוצר ב־300 יחידות וישלב את מנוע הטריפל מגרסת האדוונצ'ר.

הנייקד היפהפה של MV אגוסטה – הברוטאלה – היצירה של אחד מגדולי מעצבי האופנועים, מאסימו טמבוריני, מקבל גרסה חדשה לגמרי, שתתמקם בין ה־800 ל-1,000 הבכיר. המנוע כאן מגיע מהאנדורו ולוצ'ה (סדרת ה־950 EVO) בגרסה חזקה יותר. מנוע הטריפל בנפח של 931 סמ"ק מעבה את 124 כ"ס ל־146 כ"ס ב־11,200 סל"ד, עם מומנט של 10.9 קג"מ ב־8,400 סל"ד. יש שיפורי קרביים עם מערכת קירור, נשימה ושימון משופרות לטובת הכוח הנוסף. יש כמובן מצערות חשמליות וקלאץ' מחליק מחוזק יותר.
השלדה עשויה משילוב של צינורות פלדה עם זרוע אחורית מאלומיניום, כאן ארוכה יותר ב־30 מ"מ לעומת הברוטאלה 800. תנוחת הרכיבה שונה בזכות כידון רחב יותר ובעל זווית שונה – לטובת העברת המשקל קדימה. מערכת המתלים של אוהלינס עם מזלג קדמי הפוך בקוטר 43 מ"מ מסוג NIX30 מלפנים ו־TTX36 מאחור. הבלמים של ברמבו עם קליפרים קדמיים מסוג Hypure. חישוקי ה־17″ נועלים צמיגי פירלי דיאבלו רוסו IV.
המושב חדש – רחב וגדול יותר – עם כיסוי אלקנטרה מיוחד, ויש פנס מטריקס LED חדש בחזית.
אין מחיר כרגע ל־MV אגוסטה ברוטאלה Serie Oro, אך הוא צפוי להימכר במחיר גבוה ובכמות מוגבלת ל־300 יחידות.
FullgaZ אופנועים, קטנועים וכל מה שגז
