דלק מוטורס, יבואנית אופנועי ב.מ.וו לישראל, מודיעה על הגעתו לארץ של ה־R 12 G/S – רטרו־אדוונצ'ר עם מפרט טכני ואלקטרוני שמתאים גם לשטח.
בראשית שנות ה־80 של המאה הקודמת הציגו בב.מ.וו את ה־R 80 G/S, שסימן את המושג Gelände / Straße, שזה אומר בגרמנית – כביש / שטח. ה־GS המקורי הציע מהלך מתלים ארוך, תנוחת רכיבה זקופה וגלגל קדמי בקוטר 21″, שהגדיר את האופנוע כאנדורו־תיור, בהמשך כדו־שימושי וכיום אדוונצ'ר. 45 שנים לאחר מכן הציגו בב.מ.וו הומאז' לאותו R 80 G/S – גרסת רטרו־אדוונצ'ר מודרנית. ה־R 12 G/S החדש מרחיב את משפחת ה־R12, שכוללת את ה־R 12 ואת ה־R 12 nineT – צמד אופנועי רטרו המבוססים על פלטפורמה חדשה שלוקחת את הקונספט עם פרשנות מודרנית ועם אין־סוף אפשרויות התאמה אישית וקאסטומיזציה, כשה־R 12 בסגנון קלאסי וה־R 12 nineT בסגנון רודסטר.

כמוהם, גם ה־G/S החדש משתמש במנוע הבוקסר הישן בנפח 1,170 סמ"ק המקורר אוויר־שמן, אשר מפיק 108 כ"ס ב־7,000 סל"ד ו־11.75 קג"מ ב־6,500 סל"ד, וכמובן שמותאם לתקנות יורו 5+ העדכניות. בשנת 2023 ה־R12 קיבל שלדה חדשה לגמרי, עשויה מצינורות פלדה בתצורת גשר מיחידה אחת, ואליה מתחברת שלדת הזנב על־ידי ברגים – זו כמובן נמצאת כאן, יחד עם הזרוע האחורית החדשה. המתלים זהים עם מזלג ההפוך הבשרני בקוטר 45 מ"מ של מרזוקי המאפשר כיול מלא. מהלכי הגלגלים עומדים על 210 מ"מ מלפנים ו־200 מ"מ מאחור. החישוקים במידות 21″ מלפנים ו־17″ מאחור, כאשר בגרסה הזו המושב השטוח בגובה 860 מ"מ. הבלמים עם דיסקים קדמיים בקוטר 310 מ"מ כשעליהם קליפרים רדיאליים, עוד אחד יחיד בקוטר 265 מ"מ מאחור, ויש מערכת ABS מודרנית להטיה (ABS Pro). מיכל הדלק בנפח 15.5 ליטרים, והמשקל המלא נמדד ב־229 ק"ג.
בכסטנדרט, ב.מ.וו יציעו בישראל את גרסת ה'אנדורו' שמוסיפה חישוק 18″ מאחור, מושב גבוה יותר שעולה ל־875 מ"מ וכן גם מיגונים, מגביהי כידון ורגליות שטח חדות יותר. גרסה זו גם מאפשרת מצב אנדורו פרו בניהול המנוע, אשר מאפשר פחות התערבות של בקרת האחיזה, הבלימה והווילי, כשלהגרסה הישראלית מגיעה עם חבילת קומפורט הכוללת בקרת שיוט, חימום ידיות וקוויקשיפטר דו־כיווני. כסטנדרט יש שלושה מצבי מנוע (כביש, גשם ואנדורו) ובקרת אחיזה רב־שלבית.
מחירו של הב.מ.וו R 12 G/S עומד על 145,348 ש"ח.