באינדיאן חוזרים באופן רשמי לאליפות טיפוס הגבעה בארצות הברית ומציגים FTR750 שינסה לכבוש גם את התואר.
אינדיאן, יצרנית האופנועים הוותיקה בארה"ב, חזרה ב-2017 להתחרות באליפות מרוצי הפלאט-טראק (מסלולי עפר אובאליים) עם ה-FTR750 אחרי היעדרות של 70 שנה מסצנת המרוצים. לאחר הפגנת עליונות מוחלטת זכה באליפויות בשתי עונותיו הראשונות, כשבעונה השנייה ניצח ב-17 מתוך 18 מרוצים.

עכשיו, לאחר 80 שנים של היעדרות כקבוצת מפעל, חוזרים אינדיאן לאליפות טיפוס גבעה וישתתפו בקטגוריית טווין כמובן. ה-FTR750 קיבל זרועה אחורית א-ר-ו-כ-ה, מערכת פליטה של S&S והתאמות נוספות להסתערות האנכית. באינדיאן גייסו למשימה את ג'ון קוסטר, שכבר זכה עשר פעמים בעבר בתואר האליפות.
טיפוס גבעה הוא מרוץ אישי כנגד צלע הר. המנצח הוא זה שכובש את ההר בזמן המהיר ביותר, או לחילופין זה שהגיע רחוק יותר במעלה ההר במידה ואף רוכב לא הצליח להגיע לפסגה. בלא מעט תחרויות הסיטואציה השנייה היא המציאות. מרוצים אלו החלו בשנות ה-20 של המאה הקודמת. הסיפורים מתארים שהענף החל כמסע פרסום של לא פחות מחברת אינדיאן האמריקאית, שערכה השקה לעיתונאים למרגלות צלע הר תלול במסצ'וסטס. רוכב המבחן הדגים את יכולות האופנוע וכוחו, בכך שעלה על גבעה שנראתה בלתי אפשרית. בראייה היסטורית, זאת הייתה החלטה מסחרית גאונית.
דבר הוביל לדבר, ובשנים שלאחר מכן התקבצו רוכבים ברחבי המדינה והחלו לנסות לטפס מעלה עם אופנועיהם. מועדונים נוצרו ותחרויות מסודרות החלו לכבוש את ארה"ב. אירופה לא נשארה מאחור, וגם שם נוצרו אירועים דומים, שחלקם אופיינו במעלות עם מכשולים שנועדו להכניס עוד עניין ושעשוע (לפחות לצופים…). רד-בול החלה במסורת של טיפוס גבעה משודרג: שני רוכבים ראש בראש, על מסלול שמתחיל במכשולי אנדורוקרוס וממשיך למעלה.