ה-Z H2, דגם הסופר-נייקד בעל מגדש העל ו-200 כ"ס, מקבל את מערכת הבולמים החשמליים סמי-אקטיביים המגיעים מגרסאות ה-SE של קוואסאקי, וכן בלמים משופרים.

דגם ה-SE הבכיר במשפחת ה-Z H2 מקבל את הדור האחרון של בולמי שוואה, ה-KECS (ר"ת Kawasaki Electronic Control Suspension), הפועלים בשיטת ה-Skyhook. הרעיון מאחורי הבולמים הוא חיישני תאוצה אשר מודדים את התנועות האנכיות של האופנוע ביחס לנקודה בשמיים (מכאן השם SKY). בקוואסאקי רוצים שתחשבו שהאופנוע מחובר לוו (HOOK) אשר תומך במשקל המוקפץ ומחזיק את האופנוע יציב בזמן שהבולמים מגיבים לכל שינוי בקרקע. בקוואסאקי מדגישים ששינוי מצבי הרכיבה – כמו לדוגמה מצב גשם – משפיע גם על כיוונון הבולמים.
בנוסף, הדגם הבכיר מקבל את הקליפרים של ברמבו מדגם Stylema (לעומת ברמבו M4.32 בדגם הרגיל), משאבת בלם רדיאלית חדשה, וצינורות מפלדה שזורה. השינויים מוסיפים עוד קילוגרם אחד למשקל האופנוע, ומביאים אותו ל-240 ק"ג.
ללא שינוי נשאר מנוע ה-4 צילינדרים בשורה בנפח 998 סמ"ק, המגיע עם מגדש-על (סופרצ'רג'ר), ונתונים של 200 כ"ס ב-11,000 סל"ד ו-14 קג"מ ב-8,500 סל"ד. גם האלקטרוניקה המכובדת נשארת וממשיכה לכלול מערכת למדידת אינרציה IMU ב-6 צירים המאפשרת יישום של מערכת ABS להטיה, בקרת אחיזה ובקרת זינוק. יש קוויקשיפטר לשני הכיוונים, בקרת שיוט, פנסי LED היקפיים, ומסך TFT מודרני עם קישורית בלוטות' לטלפון הנייד. יש כמובן גם מצבי ניהול אופנוע, כש-3 מהן מובנים (ספורט, כביש וגשם), ואחד נוסף (Rider) ניתן לבחירה אישית של הרוכב. יש גם 3 מצבי כוח מנוע, כשהחזק ביותר מפיק כאמור 200 כ"ס, והשניים האחרים 150 כ"ס ו-100 כ"ס.
הקוואסאקי Z H2 SE צפוי להגיע גם לישראל במהלך 2021, ונפרסם את המחיר המדויק ברגע שנקבלו.


