דף הבית / חדשות / קוואסאקי: גרסת SE מאובזרת ל-Z H2 המוגדש
Kawasaki-Z-H2-SE-2021-003

קוואסאקי: גרסת SE מאובזרת ל-Z H2 המוגדש

קוואסאקי מציגים גרסת SE לסופר נייקד עם מגדש העל, אשר מוסיפה את בולמי ה-Skyhook החשמליים סמי-אקטיבים וכן בלמים משופרים

ה-Z H2, דגם הסופר-נייקד בעל מגדש העל ו-200 כ"ס, מקבל את מערכת הבולמים החשמליים סמי-אקטיביים המגיעים מגרסאות ה-SE של קוואסאקי, וכן בלמים משופרים.

קוואסאקי Z H2 SE דגם 2021
קוואסאקי Z H2 SE דגם 2021

דגם ה-SE הבכיר במשפחת ה-Z H2 מקבל את הדור האחרון של בולמי שוואה, ה-KECS (ר"ת Kawasaki Electronic Control Suspension), הפועלים בשיטת ה-Skyhook. הרעיון מאחורי הבולמים הוא חיישני תאוצה אשר מודדים את התנועות האנכיות של האופנוע ביחס לנקודה בשמיים (מכאן השם SKY). בקוואסאקי רוצים שתחשבו שהאופנוע מחובר לוו (HOOK) אשר תומך במשקל המוקפץ ומחזיק את האופנוע יציב בזמן שהבולמים מגיבים לכל שינוי בקרקע. בקוואסאקי מדגישים ששינוי מצבי הרכיבה – כמו לדוגמה מצב גשם – משפיע גם על כיוונון הבולמים.

בנוסף, הדגם הבכיר מקבל את הקליפרים של ברמבו מדגם Stylema (לעומת ברמבו M4.32 בדגם הרגיל), משאבת בלם רדיאלית חדשה, וצינורות מפלדה שזורה. השינויים מוסיפים עוד קילוגרם אחד למשקל האופנוע, ומביאים אותו ל-240 ק"ג.

ללא שינוי נשאר מנוע ה-4 צילינדרים בשורה בנפח 998 סמ"ק, המגיע עם מגדש-על (סופרצ'רג'ר), ונתונים של 200 כ"ס ב-11,000 סל"ד ו-14 קג"מ ב-8,500 סל"ד. גם האלקטרוניקה המכובדת נשארת וממשיכה לכלול מערכת למדידת אינרציה IMU ב-6 צירים המאפשרת יישום של מערכת ABS להטיה, בקרת אחיזה ובקרת זינוק. יש קוויקשיפטר לשני הכיוונים, בקרת שיוט, פנסי LED היקפיים, ומסך TFT מודרני עם קישורית בלוטות' לטלפון הנייד. יש כמובן גם מצבי ניהול אופנוע, כש-3 מהן מובנים (ספורט, כביש וגשם), ואחד נוסף (Rider) ניתן לבחירה אישית של הרוכב. יש גם 3 מצבי כוח מנוע, כשהחזק ביותר מפיק כאמור 200 כ"ס, והשניים האחרים 150 כ"ס ו-100 כ"ס.

הקוואסאקי Z H2 SE צפוי להגיע גם לישראל במהלך 2021, ונפרסם את המחיר המדויק ברגע שנקבלו.

Kawasaki-Z-H2-SE-2021-010

מערכת בולמי הסקייהוק
מערכת בולמי הסקייהוק
קליפרים של ברמבו מדגם Stylema
קליפרים של ברמבו מדגם Stylema
משאבת בלם רדיאלית של ברמבו
משאבת בלם רדיאלית של ברמבו

Kawasaki-Z-H2-SE-2021-006\Kawasaki-Z-H2-SE-2021-007

Kawasaki-Z-H2-SE-2021-004

Kawasaki-Z-H2-SE-2021-001

אודות אסי ארנסון

אסי ארנסון
רוכב שטח וכביש, מאמן כושר ושיקום במקצועו, חולה על ספורט מוטורי מכל הסוגים - בעיקר של דו-גלגלי על כל סוגיו

עשוי לעניין אותך

2025_YAM_MT07TR_EU_VRSK_ACT_001_03_preview

חדש בארץ: ימאהה טרייסר 7 – דור חדש

הדור החדש של הימאהה טרייסר 7 הגיע לישראל – עם מנוע מעודכן, שלדה חדשה, עוד אלקטרוניקה ועיצוב רענן; גרסת ה־Y-AMT האוטומטית תגיע בהמשך; מחיר ההשקה: 65 אלף ש"ח

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן