דף הבית / חדשות / סוזוקי GSX-S950: לרישיון A1 מוגבל הספק
suzuki-40-2

סוזוקי GSX-S950: לרישיון A1 מוגבל הספק

בסוזוקי מציגים את ה-GSX-S950 - גרסה מוקטנת הספק של ה-GSX-S1000 החדש, עם מכלולים פשוטים יותר, לרוכבים עם רישיון נהיגה A1

הסוזוקי GSX-S950 הוא למעשה ה-GSX-S1000 החדש אבל עם מנוע מוגבל הספק ל-95 כ"ס, המאפשרים להגבילו ל-47.6 כ"ס עבור רוכבים בעלי רישיון A1.

סוזוקי GSX-S950 - לרישיון A1
סוזוקי GSX-S950 – לרישיון A1

למעשה מדובר על ה-GSX-S1000 החדש שרק הוצג, אבל בגרסה מוגבלת הספק ל-47.6 כ"ס עבור רוכבים בעלי רישיון נהיגה A1 (באירופה A2). למרות ה-950 בשמו, מדובר על אותו המנוע בנפח 999 סמ"ק של הג'יקסס 1000, אשר מספק במקור 152 כ"ס, שכאן ירדו ל-95 כ"ס (70 קילוואט) – כדי לאפשר להגביל את המנוע ל-47.6 כ"ס (35 קילוואט) לבעלי רישיון נהיגה A1. המומנט יורד ל-9.4 קג"מ ב-6,500 סל"ד (או 7.6 קג"מ ב-3,250 סל"ד בגרסת ה-47.6 כ"ס) לעומת 10.8 קג"מ ב-9,250 סל"ד בגרסה הלא מוגבלת. בנוסף, יחס ההעברה של ההילוך השישי קצר במעט.

מבחינת מכלולים, הגרסה המוגבלת מקבלת מזלג קדמי הפוך של קאיאבה לא מתכוונן, כאשר הבולם האחורי מאפשר רק כיוון עומס קפיץ, ואת בלמי הברמבו בגרסת ה-1000 מחליפים בלמים של טוקיקו. האלקטרוניקה זהה עם מערכת ה-SIRS (ר"ת Suzuki Intelligent Ride System), כשיש שלושה מצבי רכיבה ובקרת אחיזה בחמישה שלבים. הקוויקשיפטר נגרע בגרסה הזאת.

העיצוב האגרסיבי יותר, עם פנס LED קדמי כפול וחדש וכנפונים מובנים בפלסטיקת הצד, נשאר גם כאן, כאשר הדגם המוגבל מגיע גם בצביעת אדום-לבן. המכלולים הזולים יותר אמורים להשפיע על מחירו הסופי של ה-GSX-S950. קרוב לוודאי שהדגם החדש יגיע גם לישראל, כאשר מחירים ומועד הגעה טרם נמסרו.

gsx-s950-ysf-diagonal

gsx-s950-ykv-diagonal

headlight_on

decal

suzuki-30

אודות אסי ארנסון

אסי ארנסון
רוכב שטח וכביש, מאמן כושר ושיקום במקצועו, חולה על ספורט מוטורי מכל הסוגים - בעיקר של דו-גלגלי על כל סוגיו

עשוי לעניין אותך

MY26_DESMO450_MX_DYNAMICS _5__UC775584_High

חדש בארץ: דוקאטי דזמו 450 MX

אופנוע המוטוקרוס הראשון אי־פעם של דוקאטי – הדזמו MX 450 – הגיע לישראל, עם מנוע דזמודרומיק בנפח 450 סמ"ק, 63.5 כ"ס, 105 ק"ג והרבה אלקטרוניקה; המחיר כ־70 אלף ש"ח

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן