עמוד 59 מתוך 78 ראשוןראשון ... 949575859606169 ... אחרוןאחרון
תוצאות 871 עד 885 מ 1175

אשכול: פלסטיקים, שרשרת, ומחשב מנוע - KAWASAKI Versys 1000 TL - חיים משותפים.

צפייה משולבת

  1. #1
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    ומצד שני מי מטייל בשטח אפילו שבילים עם בהמה כמו הGS אדוונצ׳ר חוץ מאלו שבמשך סידרה שלמה עקבה אחריהם משאית שירות.
    יש רוכבי GS שעושים מסלולים מבודדים וברמת קושי אללה יוסתור בארה"ב ואוסטרליה. גם בארץ הקודש יש רוכבי שטח שנכנסים עם ה GS למקומות מאתגרים.
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  2. #2
    Banned
    תאריך הצטרפות
    Feb 2018
    הודעות
    1,291
    ציטוט נכתב במקור על ידי קידוזו צפיה בהודעה
    גם בארץ הקודש יש רוכבי שטח שנכנסים עם ה GS למקומות מאתגרים.
    אני הייתי בכמה טיולים של מועדון ה GS עם זהר זהר (העו"ד) ועמית (מנהל פורום אופנועים בYNET ) בין היתר אי אז לפני 15 שנה.
    הזהר בדיוק קנה בימר כחול דנדש, עלה עליה ואשריי שאחז וניפץ את הבימר אל הסלע.
    דנט במיכל קצ'ינג - עשרת אלפים שקלים.

    חיים יפים

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי קידוזו צפיה בהודעה
    יש רוכבי GS שעושים מסלולים מבודדים וברמת קושי אללה יוסתור בארה"ב ואוסטרליה. גם בארץ הקודש יש רוכבי שטח שנכנסים עם ה GS למקומות מאתגרים.
    יש ברור, יש גם בחור על R1 שעשה את הסהרה, עדיין זה לא אומר שזה הכלי המתאים וGS אדוונצ׳ר לא מתאים, זה כלי כביש לשניים עם ציוד שמתמודד טוב עם כבישים בסלילה גרועה כמו שיש בהרבה מקומות באירופה וארצות הברית אבל גם כאן אם אתה מרכיב את בת זוגתך תיהיה בטוח שהשלפוחית שלה קטנה יותר מהמיכל המוגדל ואתה תעצור הרבה לפני.

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ...לא מתחבר ל-RT, המיכל הגדול דווקא יתרון בעיניי כי אני לא אוהב לתדלק, לגבי עצירה בחצי מיכל אם זה של האדוונצ'ר זה בסדר
    כי אז מדובר על זמן רכיבה משמעותי, אבל אם מדובר על אחרי כמאה ק"מ +- אז כמי שרכב אותי אתה יודע שאני שונא לעצור.

    חידוד:
    אני אוהב את האדוונצ'ר (GSA) בגלל המראה, בגלל מה שהוא משדר וגם בגלל שהוא דיי כמו האקדח שלי, הטוב בקטגוריה, נוח, הוא איתי
    רוב הזמן, אני מאד מיומן בו והסיכוי שאני אשתמש בו לתכלית נמוך מאד אבל תמיד טוב לדעת שהוא שם...

    בעולם מקביל של מגורים באירופה זאת הייתה חד משמעית הבחירה שלי, אני יודע שקשה לדמיין אפילו לי, אבל בסוף השנה יתחיל אצלי החופש
    הגדול שלא נגמר אף פעם, ודאגות פרנסה בזכות ניהול נכון של המשאבים ועבודה קשה בשירות המדינה של המון שנים יצרו לי מציאות נוחה
    אני יכול לעשות כמעט כל מה שבא לי מתי שאני רוצה ואיך שאני אוהב, הוסיפו על כך דרכון אירופאי ואני די פנוי לרדוף אחרי מזג האוויר הנוח
    ברחבי אירופה/יבשת אחרת. לכן ההתאמה של אופנוע "מסעות" היא קלסית עבורי. בארץ המצב שונה כי אתה כלוא בין הים לבין מדינות אויב.
    זה נחמד לצאת לרכיבה של כמה ימים במדינה אבל תכלס, כמה פעמים בשנה תעשו כזה דבר, בסופו של יום האופנוע ששאב ממך כלכך הרבה
    יישב בחניה ויחכה למשיח. ניתן כמובן לשלח את האופנוע בכל פעם למקום אחר (אחרי הטיול הראשון כשאני אבין במה מדובר אחליט אם זה
    באמת שווה ומעשי) אז פעם בשנה טיול לתקופה שעוברת את סכום השוויון בין השכרת אופנוע בחו"ל לבין שילוח היא אופציה.

    הורסיס החדש ייתן לי כמעט הכל בתמורה על פחות הוצאות בארץ הוא יהיה שימושי יותר ואני מאמין שבזיווד נכון אפשר יהיה להסתדר איתו
    טוב גם בחו"ל למרות שהוא אינו בנוי מאסיבי ויעודי כמו הבימר והוא יותר ספורט תיור משודרג.

    BMW = כלי יעודי פרופר הווי דיוטי - אובהר קיל בארץ נהדר לתכלית.
    VERSYS = חבר נאמן בארץ בעל יכולת טובה בחו"ל.

    אני מניח שאחרי רכיבת מבחן אדע לתת יותר תשובות.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  5. #5
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    אני לא בטוח שהמצב במטרו יהיה יותר טוב.

    קיצ'ינג יבואניי מדינת ישראל

    חבר קנה ג'יפ

    הלך אצלו חלק ( לא זוכר איזה מהרשימה)
    ארה"ב 180 דולר ישראל 4700 שקל.
    בכל מקרה הביאו לו במזוודה משאבת מים חיישן מצערת ועוד כמה דברים קטנים שיש להם נטייה ללכת לאיבוד.

    קצ'ינג מושג ישראלי מאוד.

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  6. #6
    Banned
    תאריך הצטרפות
    Feb 2018
    הודעות
    1,291
    דבריי הוצאו מהקשרם.
    הרשו לי לצטט את עצמי:

    "לא
    נכנסים
    עם
    פילים
    לשטח"

  7. #7
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    מתנצל קשיים בהבנת הנקרא

    ועדיין קצ'ינג זו מילה חביבה על כולנו ובטח על יבואני כלי הרכב בישראל

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    כשמדברים על "שטח" כל אחד מבין את ההגדרה אחרת כיון שהיא מילה כוללת כל דבר שהוא מעבר לכביש סלול, לאסקימוסים בקוטב
    יש המון מילים לשלג שכל אחת מהם מציינת מצב אחר או סוג אחר של שלג, זה הכרחי לקיומם, אצלנו בארץ יש מילה אחת וכמעט אין
    שלג.

    ככה בדיוק עם המושג שטח, הירידה מכביש סלול פתוחה לפרשנות ולגודל הביצים של הרוכב, לרוב מה שמגביל אותו זה הראש ולא
    הכלי, חוסר ביטחון וחוסר ניסיון גורם לנפילות, נפילות גורמות לנזקים ונזקים גורמים לצורך בתיקונים שגורמים בתורם להוצאות כספיות.

    נפילות גם גורמות לפציעות וגם שם המנעד גדול מה שבפועל מונע מרבים וטובים לעזוב את הכביש "הבטוח".

    יש כאלה שקפצו דום וסיפרו לכם על מדבר סהרה ברגע שהזכרתם רמז לשטח, והיו כאלה שדברו על שביל הכורכר מאחורי "רמי לוי"
    הכניסה האחורית למשאיות כולם צודקים.

    מי שרכב באירופה או ביוון יודע שלא פעם אתה רוכב בכביש הררי ופתאום הכביש "ניגמר" אתה נכנס לשביל עפר אירופאי, רוכב ואז
    אחרי כמה ק"מ שוב מתחדש הכביש כאילו הוא אף פעם לא הפסיק... או בירידות לכיוון חוף הים פתאום אתה מגלה עשרות דרכים
    "סודיות" שלוקחות אותך למקומות הכי יפים וקצת מרוחקים משאר האנשים אבל הדרכים האלה לא סלולות לא תמיד במצב "מושלם"

    נכון להיום הגלגל היצוק של הורסיס חוסר במיגון מנוע תחתון מונע ממני לרדת מהכביש הוסיפו צמיגים לתיור מהיר ספורטיבי ויש את
    "חבילת הנזק" האולטימטיבית.

    ולכן אני מנסה "להרהר" באופציה לא שפויה בעליל כאלטרנטיבה לצורך מועט של שבילים לא סלולים והרחבת השטח הקטן בו אני
    יכול לרכוב היום. תחשבו על זה טיול שמשלב גם קצת שבילים בסיסים ולא רק חריש עמוק של אותם כבישים יום יום.

    בינינו להיכנס עם מפלצת כזו לשטח עם מורכבת וציוד צריך להיות אהבלי רציני... (תמונה ליחס):

    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  9. #9
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    לשביל אפשר להכנס אפילו עם ננסי וZ1000SX פשוט צריך לרכב נכון זה הכל.

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  10. #10
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי lokimonster צפיה בהודעה
    לשביל אפשר להכנס אפילו עם ננסי וZ1000SX פשוט צריך לרכב נכון זה הכל.

    בואו נכניס דברים לפרופורציה, האופנוע הזה מסוגל לעשות הרבה מעבר ליכולת הרוכב הממוצע, וכשאני מדבר על שבילים אני
    לא מדבר על קטע כורכר מזדמן אני מדבר על שבילי קק"ל, שבילי נבי מוסא, ומדבר יהודה בשבילי הטנקים ואפשר לתבל גם
    בעליה לסרטבה.

    ההיגיון שלכם קצת אתגר אותי, אז חפרתי קצת בסרטונים ומצאתי את הסרטון הבא, שמתאר פחות או יותר איך אני ראיתי את
    הדברים:

    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  11. #11
    Senior Member הסמל האישי של erani99
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    א.י.
    הודעות
    799
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    בואו נכניס דברים לפרופורציה, האופנוע הזה מסוגל לעשות הרבה מעבר ליכולת הרוכב הממוצע, וכשאני מדבר על שבילים אני
    לא מדבר על קטע כורכר מזדמן אני מדבר על שבילי קק"ל, שבילי נבי מוסא, ומדבר יהודה בשבילי הטנקים ואפשר לתבל גם
    בעליה לסרטבה.

    ההיגיון שלכם קצת אתגר אותי, אז חפרתי קצת בסרטונים ומצאתי את הסרטון הבא, שמתאר פחות או יותר איך אני ראיתי את
    הדברים:

    מחזק מה שדרזדנר ציין.. ובסרטון (וואלה סרט סרט, ארוך.. לא ראיתי את כולו רק ריפרפתי קדימה מדי פעם לראות אם אני לא מפספס סינגלים א-ל-ה הארצברג רודיאו) הם רוכבים בשבילים כבושים שכל פחית ליסינג/השכרה תעבור בלי בעיה ובלי לדפוק את השאסי/גחון (לא במהירויות של הבימרים כן) ובלי לשלם את הנזק לחב' ההשכרה בהזדכות. ברור שאפשר לדפוק כל רכב, גם ג'פס או האמר1.. תלוי כמה הנהג דפוק
    ........................................ KKK-BITCH
    ......................... We Ride Together, We DIE Together
    ... Respect Your Bike & All Others that Ride the Same Kind of Beast

  12. #12
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    זה נכון שבאלפים אתה יכול לרכב על כביש ופתאום הוא הופך לדרך עפר מהודק היטב כמו הירידה מהסטלביו לכיוון שוויץ שרק בשנים האחרונות סללו אותה אבל עד הסלילה את הארבע קילומטרים האלו עשו הרבה רוכבים עם כל אופנוע אפשרי בלי שום בעיה, אופנועים כמו הGS אלו אופנועי כביש שמיועדים לתיור בזוג עם ציוד ובעלי יכולת שיכוך טובה בכבישים עם סלילה גרועה ויכולת לעבור מכשולים כמו אבני שפה, בקיצור מקביל לרכבי הפנאי שיש היום כמו VW טיגואן או במוו X3

  13. #13
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    בהצלחה עם הסרטבה.

    להכנס עם מפלץ שעולה 200000 שקל ושוקל 300 קילו לטעמי ( מעריץ את אלו שאין להם פחד ) זה קצת מטופש.

    קנה חרגול ונגרר לידנית של הג'ינג'ית וסע לסרטבה.

    או סופר טנרה (גם קצת מוגזם)
    ואם כבר הגיון טנרה 700

    כמובן שזה מתאים לראיית עולמי הצר והחשוך.


    Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  14. #14
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    שושני לא ייכנס למרסבא אבל ה GS יכול להגיע למרסבא ואני בטוח שהרבה הגיעו. זה בסה"כ כלי שרוכב ממוצע יעבור גם דרכי עפר משובשות ברמה 2 (שפרייבט לא עובר בלי נזק*) בלי יותר מדי דרמות. דרכי עפר שפרייבט עובר בהם, כל אופנוע עובר. סרטונים ביוטיוב על היכולות של הכלי בשטח קשה יש בטונות. לא צריך לכוון לשם, רק לדעת שאם אתה לבד עם חברים ויש שביל קצת יותר קרבי משביל קק"ל האופנוע יכול לעבור שם. מסכים זה לא האופנוע לצאת במיוחד לשבילים כאלה. וגם לא הייתי טורח להשקיע במגן גחון כי למקומות שמסכנים את הגחון לא תיכנס בכל מקרה. דוגמא אקראית:
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  15. #15
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

אשכולות דומים

  1. אורך חיים שרשרת/ גלג"ש
    על ידי Manta בפורום פורום טכני
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 25-07-2017, 17:12
  2. מהו אורך חיים של מנוע 600 ומעל 4 צילינדר ממוצע?
    על ידי EvyatarMusseri בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 18-05-2017, 22:20
  3. תוחלת חיים מנוע גוימקס 250
    על ידי Turhtk39 בפורום כללי
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 10-03-2017, 20:16
  4. מחפש מנוע של Kawasaki KLX 2001 דגם אירופאי הזרקה
    על ידי inSection בפורום פורום קנייה
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 24-06-2016, 12:39
  5. Kawasaki versys 650 2015/6 כיוון גובה מושב (כ"ע)
    על ידי Danny בפורום פורום טכני
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 05-06-2016, 08:35

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO