אתה קצת מגזים, אין הבדל בין לצאת עם הורסיס לטיול מסביב לשכונה או עם GS, הכל מארקטינג שהGS קיבל מהתוכנית של מגרגור והחבר המעצבן שלו.
הGS הוא יותר מהכל אופנוע צפונבוני מאשר חוצה יבשות, לך תזרוק עליו קצת בוץ ותחנה מחוץ לבית הקפה האהוב עליך
רוב הרוכבים של הבימר קונים אותו משיקולים אחרים לגמרי, הם גם מחזיקים רכב נוסף ורוכבים איתו בטיוליי מועדון לצפון כשמתאפשר, זה לא באמת
כלי לשימוש יום יומי.
מסע של חדשיים וכ-11000 ק"מ או יותר זה יכול להיות פרטנר נהדר, יציאה לסיבוב בשבת לנס הרים זה כמו להכניס את שוונצנגר לג'ימבורי.
במחיר שלו אפשר להגשים שלוש חלומות מלאים אז מה עדיף חלום אחד או כמה?
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
אתה קצת מגזים, אין הבדל בין לצאת עם הורסיס לטיול מסביב לשכונה או עם GS, הכל מארקטינג שהGS קיבל מהתוכנית של מגרגור והחבר המעצבן שלו.
הGS הוא יותר מהכל אופנוע צפונבוני מאשר חוצה יבשות, לך תזרוק עליו קצת בוץ ותחנה מחוץ לבית הקפה האהוב עליך
שוב אתה מפספס את הנקודה, לדעתי (ויכול להיות שאני טועה) רכיבה בשתיים עם משקל נוסף בארגזים עם הבימר יהיה מאתגר יותר
מאשר עם ורסיס עמוס, ככה לפחות הגיש לי המעבר מהוי מקס לורסיס, הוא הרבה יותר נוח בתנועה עירונית במהירות אפס.
קל יותר בכניסה ויציאה מחנייה וכמעט לא מאלץ אותך לחשוב על שיפועים בכניסה או ביציאה.
וכן אני חייב רכיבת מבחן על הבימר.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
רכבתי על הgtr1400 שהיה מפלץ לא קטן עם 320 קילו ללא מתנות נוספות.
האמת שהסתדרתי איתו בשימוש יום יומי.
אבל ברגע שעברתי לננסי או בהמשך הטרייסר אתה פתאום מבין כמה היה קשה הקטע העירוני.
אז בהחלט אני מבין את קו המחשבה של שושנה הקשישה ובהחלט חושב שהוורסיס זה הרבה יותר אופנוע מאשר כל הבהמות האחרות שמתקרבות ברוחב שלהן לסמארט.
אני עצמי מת על המשאיות אבל נכון לנקודת הזמן הנוכחית פשוט מברך על הטרייסר.
אפילו שואל את עצמי אם אכן צריך להרכיב את ארגזי הצד.
אבל אל תגלו לאסף.
Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
אתם עלולים להיות מופתעים מאיך שהבווארי מחלק את המשקל שלו. לא התנסיתי עם הורסיס כך שאין לי נקודת השוואה.
משווה ומעלה.
המומחים טוענים שמרכז הכובד הנמוך וחלוקת המשקל גורמים ל GS להרגיש ברכיבה יותר קל מהמתחרים הגדולים למרות שהוא בין הכבדים.
SUZUKI GSX ES 550 E 1986HONDA NC 750 X 2016KTM 1090 Adventure S 2018
2020 Husqvarna 701 Enduro
KTM 790 Adventure S 2021
בסרטון הנ"ל שמתייחס למודל ה- 2019 הבחור מדבר על האיזון של האופנוע ניתן להתרשם, בדגמים שאחרי 2019 הבלמים הוחלפו, ובוצעו
שיפורים נוספים מה שהופך את האופנוע לטוב איכותי ומסקרן יותר:
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
לדעתי השושנים צריך, לא צריך, חייב לרכוש לו במוו, ולו רק כדי להוציא את השד הזה מהראש, אכן מדובר באופנוע שנבנתה לו תדמית סקסית, חבל על הזמן. אבל אצלי, אין כניסה לאירופאים, לא משנה מהיכן.
השד שנמצא אצלי בראש, זה האפריקה. לצערי בדגמים החדשים הוא ממוחשב מדי. אז בינתיים אשאר עם הדוקטור .....
יש הבדלים גדולים בין הדגמים ה-G/S הרגיל מזכיר בממדים אופנוע אדוונצ'ר גדול לעומת זאת האדוונצ'ר כבר אופרה אחרת.
אם (וזה אם גדול מאד) אני קונה בימר הרי שאני קונה אופנוע לתכלית (הטיול הגדול בחו"ל) אז אין ספק במי מהם אני בוחר,
אבל אז כשחוזרים אתה נישאר עם המפלצת ליום יום וטיולים בארץ (...ראשון גז...שני גז....הגעת לגבול) מצד שלישי אולי
יהיו עוד טיולים ארוכים בחו"ל?
בקיצור רק להבין במה מדובר שווה לצפות פה:
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
כל כך הרבה סיבות למה לקנות אחד אבל הנה סרטון שמנסה להגיד למה לא...(הפוך על הפוך?)
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
מיכל גדול יעזור למי שעושה טיולי שטח ארוכים ומבודדים- וגם לא בהרבה.
למי שרוכב כביש האקסטרא מיותר. בכל מקרה עוצרים לנוח לפני שהמיכל מגיע לחצי.
שושני, אני מאמין שלא תתבאס בכלל.
SUZUKI GSX ES 550 E 1986HONDA NC 750 X 2016KTM 1090 Adventure S 2018
2020 Husqvarna 701 Enduro
KTM 790 Adventure S 2021
ומצד שני מי מטייל בשטח אפילו שבילים עם בהמה כמו הGS אדוונצ׳ר חוץ מאלו שבמשך סידרה שלמה עקבה אחריהם משאית שירות.
הGS הרגיל מצוייד במיכל דלק מספק ביותר ומנוע חסכני מה שמביא אותו לטווחים מעל הממוצע בקטגוריה.
מבחינת העמסה של ארגזים ומורכב אין הבדל, אז חוץ מהפוזה למה?
אגב שושנים למה לא RT? מרווח נוח, מערכת שמע עם ניווט מלא מובנה במסך, מנוע עם אופי ולמרות שמזכיר קצת גולדווינג הוא שנות אור יותר דינמי ממנו ומרגיש כמו אופנוע הרבה יותר קטן וקל ממה שהוא באמת.