לא יודע אבל תמונות כאלה עושות לי טוב...
![]()
...לא מתחבר ל-RT, המיכל הגדול דווקא יתרון בעיניי כי אני לא אוהב לתדלק, לגבי עצירה בחצי מיכל אם זה של האדוונצ'ר זה בסדר
כי אז מדובר על זמן רכיבה משמעותי, אבל אם מדובר על אחרי כמאה ק"מ +- אז כמי שרכב אותי אתה יודע שאני שונא לעצור.
חידוד:
אני אוהב את האדוונצ'ר (GSA) בגלל המראה, בגלל מה שהוא משדר וגם בגלל שהוא דיי כמו האקדח שלי, הטוב בקטגוריה, נוח, הוא איתי
רוב הזמן, אני מאד מיומן בו והסיכוי שאני אשתמש בו לתכלית נמוך מאד אבל תמיד טוב לדעת שהוא שם...
בעולם מקביל של מגורים באירופה זאת הייתה חד משמעית הבחירה שלי, אני יודע שקשה לדמיין אפילו לי, אבל בסוף השנה יתחיל אצלי החופש
הגדול שלא נגמר אף פעם, ודאגות פרנסה בזכות ניהול נכון של המשאבים ועבודה קשה בשירות המדינה של המון שנים יצרו לי מציאות נוחה
אני יכול לעשות כמעט כל מה שבא לי מתי שאני רוצה ואיך שאני אוהב, הוסיפו על כך דרכון אירופאי ואני די פנוי לרדוף אחרי מזג האוויר הנוח
ברחבי אירופה/יבשת אחרת. לכן ההתאמה של אופנוע "מסעות" היא קלסית עבורי. בארץ המצב שונה כי אתה כלוא בין הים לבין מדינות אויב.
זה נחמד לצאת לרכיבה של כמה ימים במדינה אבל תכלס, כמה פעמים בשנה תעשו כזה דבר, בסופו של יום האופנוע ששאב ממך כלכך הרבה
יישב בחניה ויחכה למשיח. ניתן כמובן לשלח את האופנוע בכל פעם למקום אחר (אחרי הטיול הראשון כשאני אבין במה מדובר אחליט אם זה
באמת שווה ומעשי) אז פעם בשנה טיול לתקופה שעוברת את סכום השוויון בין השכרת אופנוע בחו"ל לבין שילוח היא אופציה.
הורסיס החדש ייתן לי כמעט הכל בתמורה על פחות הוצאות בארץ הוא יהיה שימושי יותר ואני מאמין שבזיווד נכון אפשר יהיה להסתדר איתו
טוב גם בחו"ל למרות שהוא אינו בנוי מאסיבי ויעודי כמו הבימר והוא יותר ספורט תיור משודרג.
BMW = כלי יעודי פרופר הווי דיוטי - אובהר קיל בארץ נהדר לתכלית.
VERSYS = חבר נאמן בארץ בעל יכולת טובה בחו"ל.
אני מניח שאחרי רכיבת מבחן אדע לתת יותר תשובות.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
לא יודע אבל תמונות כאלה עושות לי טוב...
![]()
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
אני לא בטוח שהמצב במטרו יהיה יותר טוב.
קיצ'ינג יבואניי מדינת ישראל
חבר קנה ג'יפ
הלך אצלו חלק ( לא זוכר איזה מהרשימה)
ארה"ב 180 דולר ישראל 4700 שקל.
בכל מקרה הביאו לו במזוודה משאבת מים חיישן מצערת ועוד כמה דברים קטנים שיש להם נטייה ללכת לאיבוד.
קצ'ינג מושג ישראלי מאוד.
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
דבריי הוצאו מהקשרם.
הרשו לי לצטט את עצמי:
"לא
נכנסים
עם
פילים
לשטח"
מתנצל קשיים בהבנת הנקרא
ועדיין קצ'ינג זו מילה חביבה על כולנו ובטח על יבואני כלי הרכב בישראל
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
יש ברור, יש גם בחור על R1 שעשה את הסהרה, עדיין זה לא אומר שזה הכלי המתאים וGS אדוונצ׳ר לא מתאים, זה כלי כביש לשניים עם ציוד שמתמודד טוב עם כבישים בסלילה גרועה כמו שיש בהרבה מקומות באירופה וארצות הברית אבל גם כאן אם אתה מרכיב את בת זוגתך תיהיה בטוח שהשלפוחית שלה קטנה יותר מהמיכל המוגדל ואתה תעצור הרבה לפני.
כשמדברים על "שטח" כל אחד מבין את ההגדרה אחרת כיון שהיא מילה כוללת כל דבר שהוא מעבר לכביש סלול, לאסקימוסים בקוטב
יש המון מילים לשלג שכל אחת מהם מציינת מצב אחר או סוג אחר של שלג, זה הכרחי לקיומם, אצלנו בארץ יש מילה אחת וכמעט אין
שלג.
ככה בדיוק עם המושג שטח, הירידה מכביש סלול פתוחה לפרשנות ולגודל הביצים של הרוכב, לרוב מה שמגביל אותו זה הראש ולא
הכלי, חוסר ביטחון וחוסר ניסיון גורם לנפילות, נפילות גורמות לנזקים ונזקים גורמים לצורך בתיקונים שגורמים בתורם להוצאות כספיות.
נפילות גם גורמות לפציעות וגם שם המנעד גדול מה שבפועל מונע מרבים וטובים לעזוב את הכביש "הבטוח".
יש כאלה שקפצו דום וסיפרו לכם על מדבר סהרה ברגע שהזכרתם רמז לשטח, והיו כאלה שדברו על שביל הכורכר מאחורי "רמי לוי"
הכניסה האחורית למשאיות כולם צודקים.
מי שרכב באירופה או ביוון יודע שלא פעם אתה רוכב בכביש הררי ופתאום הכביש "ניגמר" אתה נכנס לשביל עפר אירופאי, רוכב ואז
אחרי כמה ק"מ שוב מתחדש הכביש כאילו הוא אף פעם לא הפסיק... או בירידות לכיוון חוף הים פתאום אתה מגלה עשרות דרכים
"סודיות" שלוקחות אותך למקומות הכי יפים וקצת מרוחקים משאר האנשים אבל הדרכים האלה לא סלולות לא תמיד במצב "מושלם"
נכון להיום הגלגל היצוק של הורסיס חוסר במיגון מנוע תחתון מונע ממני לרדת מהכביש הוסיפו צמיגים לתיור מהיר ספורטיבי ויש את
"חבילת הנזק" האולטימטיבית.
ולכן אני מנסה "להרהר" באופציה לא שפויה בעליל כאלטרנטיבה לצורך מועט של שבילים לא סלולים והרחבת השטח הקטן בו אני
יכול לרכוב היום. תחשבו על זה טיול שמשלב גם קצת שבילים בסיסים ולא רק חריש עמוק של אותם כבישים יום יום.
בינינו להיכנס עם מפלצת כזו לשטח עם מורכבת וציוד צריך להיות אהבלי רציני... (תמונה ליחס):
![]()
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
לשביל אפשר להכנס אפילו עם ננסי וZ1000SX פשוט צריך לרכב נכון זה הכל.
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
זה נכון שבאלפים אתה יכול לרכב על כביש ופתאום הוא הופך לדרך עפר מהודק היטב כמו הירידה מהסטלביו לכיוון שוויץ שרק בשנים האחרונות סללו אותה אבל עד הסלילה את הארבע קילומטרים האלו עשו הרבה רוכבים עם כל אופנוע אפשרי בלי שום בעיה, אופנועים כמו הGS אלו אופנועי כביש שמיועדים לתיור בזוג עם ציוד ובעלי יכולת שיכוך טובה בכבישים עם סלילה גרועה ויכולת לעבור מכשולים כמו אבני שפה, בקיצור מקביל לרכבי הפנאי שיש היום כמו VW טיגואן או במוו X3
בואו נכניס דברים לפרופורציה, האופנוע הזה מסוגל לעשות הרבה מעבר ליכולת הרוכב הממוצע, וכשאני מדבר על שבילים אני
לא מדבר על קטע כורכר מזדמן אני מדבר על שבילי קק"ל, שבילי נבי מוסא, ומדבר יהודה בשבילי הטנקים ואפשר לתבל גם
בעליה לסרטבה.
ההיגיון שלכם קצת אתגר אותי, אז חפרתי קצת בסרטונים ומצאתי את הסרטון הבא, שמתאר פחות או יותר איך אני ראיתי את
הדברים:
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
גם אתה אתגרת אותי וזכרתי שיש הבדלים נוספים אז:
https://bmw-motorrad.co.il/wp-conten...-25-2-2019.pdf
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
ברור שיש עוד הבדלים אבל מיכל הדלק הוא הגדול מביניהם השאר זה מילימטר פה מילימטר שם במידות שעדיין לפי דעתי נותנים עדיפות לדגם הרגיל.
כל אופנוע מסוגל לביצועים הרבה יותר ממה שהרוכב הממוצא מסוגל, סירטונים ביוטיוב עם כל מיני אנשים עושים כל מיני דברים עם האופנוע שלהם לא ממש אומרים משהוא על האופנוע.
אני יכול לעלות כאן כמה תמונות וסירטונים של GSים בשטח ששברו את מכסה השסתומים או גל ההנע בשטח קל יחסית מה שהשבית את האופנוע, אל תשכח ששטח פעם עשו עם הארלי וBSA.
בהצלחה עם הסרטבה.
להכנס עם מפלץ שעולה 200000 שקל ושוקל 300 קילו לטעמי ( מעריץ את אלו שאין להם פחד ) זה קצת מטופש.
קנה חרגול ונגרר לידנית של הג'ינג'ית וסע לסרטבה.
או סופר טנרה (גם קצת מוגזם)
ואם כבר הגיון טנרה 700
כמובן שזה מתאים לראיית עולמי הצר והחשוך.
Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI