äúåáðä äæàú òì îèøå î÷ãîú àåúé îéãé éåí ìäáðä ùàðé (àåìé ) äåìê ìäôøã îîèøå åìçæåø çæøä ì BMW ëøâò àðé ìà òåùä ùåí öòã áåçï àåúå ëìëìéú îú÷ùä ìäçìéè ø÷ îñéáä ëìëìéú, òøëéú îèøå äôñéãå àåúé ëì÷åç .
àú ñèéøú äìçé ÷éáìúé îîèøå áëîä î÷øéí àåìí áùðé î÷øéí òé÷øééí äáðúé òã ëîä äí é÷øéí :
1. äôåá (îôúç àìçåèé) ùì ä GTR òåìä áîèøå ìîòìä îôé 3 îîçéøå áçå"ì (àáéæø áâåãì ÷åôñú ñéâøéåú).
2. ä ABS á GTR - îèøå ñáéáåú 14 àìù"ç , ôøèæéìä 1050$ -1100 ìòøê , úåñéó ùéìåç\ úåñéó 40% îéñéí åòãééï äîçéø ùì îèøå áùîééí.
ëï, éáåàï öøéê ìäøååéç, àáì äîçéøåï áîèøå ìà îúàéí ìé ... ìëï, çåôù ääçìèä îöåé áéãé ...



öéèåè ääåãòä áúâåáä