עמוד 2 מתוך 4 ראשוןראשון 1234 אחרוןאחרון
תוצאות 16 עד 30 מ 46

אשכול: האם ה MT09 מגיעים תמיד מוגבלים מהחברה?

צפייה משולבת

  1. #1
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    כמה עצות מתחסדות בשרשור אחד.
    העיקר, שאף אחד לא ביקש את העצות האלה.

    הבנדיט 1200 שהיה לי פעם סגר 260. "בטיחותית" "מבחינת מתלים ושלדה" היה צריך להגביל אותו ל-180, כנראה.
    דרך אגב - בשוק היפני אכן היו מגבילים בשנים מסויימות אופנועי ליטר ל-180 קמ"ש. הרוסים שהביאו אותם כיד שניה עבדו קשה על שחרור המגבלה אח"כ.
    אבל הבנדיט שלי לא היה מוגבל. הסתדרתי נפלא עם "הגבלה" ביד ימין (ההגבלה היחידה שבאמת מצילה חיים, אגב) שהייתה פעילה 99.8% מהזמן. שאר הזמן, שמחתי שהאופנוע לא מוגבל. ואם הייתי קונה MT (לא מתכוון לעשות את זה), סביר להניח שהייתי מחפש איך להוריד את ההגבלה. לא כי אני באמת צריך, אלא בשביל הפרינציפ.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  2. #2
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    303
    גם גרסת SP עם הבולמים המשופרים תהיה מוגבלת?

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    טכנולוגית המנועים של רכב בכלל ואופנועים בפרט, השתכללה והשתפרה בצורה מאד לא לינארית במשך העשורים האחרונים.

    קח אופנוע פרימיום של לפני עשרים שנה ותעמיד אותו מול כל אופנוע סידרתי מהשנה ותראה מי נותן בראש למי.

    בשלב מסוים קמה הטכנולוגיה על יוצריה ועברה בהרבה את מגבלות יכולת הרוכב, עכשיו על מנת שלא להפוך את האופנוע
    למלכודת מות/יוצר אלמנות, או כזה שרק טייסי קרב ורוכבי מירוץ מקצועיים יוכלו לרכוב עליהם. נכנסת האלקטרוניקה לשרות.

    קח את האופנוע שלי לדוגמה (ורסיס 1000 2017) ונסה לרכוב עליו ללא הגבלות האלקטרוניקה והמערכות השומרות עליך.
    ניסיתי פעם אחת וויתרתי. האופנוע הופץ למפלצת בלתי נשלטת המצריכה יד של מנתח, ויכולות של אלוהים. וזה אופנוע רגוע
    יש אופנועים מפחידים ממנו בהרבה.

    ללא הגבלות האלה, וללא הגמדים שמתערבים לנו בנהיגה התוצאות על הכביש היו עגומות יותר וכבר היום הם לא מזהירות.

    בתי הקברות מלאים בכאלה שחשבו שינצחו את הטכנולוגיה...
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    טכנולוגית המנועים של רכב בכלל ואופנועים בפרט, השתכללה והשתפרה בצורה מאד לא לינארית במשך העשורים האחרונים.

    קח אופנוע פרימיום של לפני עשרים שנה ותעמיד אותו מול כל אופנוע סידרתי מהשנה ותראה מי נותן בראש למי.

    בשלב מסוים קמה הטכנולוגיה על יוצריה ועברה בהרבה את מגבלות יכולת הרוכב, עכשיו על מנת שלא להפוך את האופנוע
    למלכודת מות/יוצר אלמנות, או כזה שרק טייסי קרב ורוכבי מירוץ מקצועיים יוכלו לרכוב עליהם. נכנסת האלקטרוניקה לשרות.

    קח את האופנוע שלי לדוגמה (ורסיס 1000 2017) ונסה לרכוב עליו ללא הגבלות האלקטרוניקה והמערכות השומרות עליך.
    ניסיתי פעם אחת וויתרתי. האופנוע הופץ למפלצת בלתי נשלטת המצריכה יד של מנתח, ויכולות של אלוהים. וזה אופנוע רגוע
    יש אופנועים מפחידים ממנו בהרבה.

    ללא הגבלות האלה, וללא הגמדים שמתערבים לנו בנהיגה התוצאות על הכביש היו עגומות יותר וכבר היום הם לא מזהירות.

    בתי הקברות מלאים בכאלה שחשבו שינצחו את הטכנולוגיה...
    לא מסכים.
    דוגמאות לאופנועי פרימיום מלפני 20 שנה: ZZR1100 (הגיע ל-280+ קמ"ש), ZX-9, YZF1000 (הגיעו ל-270+). אפילו בנדיט 1200 צנוע ונגיש ידע להביא את המחוג ל-260 (שהיו סדר גודל של 240 קמ"ש אמיתיים).
    לך יותר רחוק - FZR1000 מלפני כמעט שלושה עשורים ידע להראות 265 קמ"ש אמיתיים. 280+ על השעון.
    דווקא המנועים לא עברו רבולוציה, אלא רק אבולוציה. לעומתם, המתלים, השלדות והברקסים באופנועים סדרתיים (כולל אופנועי ביניים+) עבר מהפכה של ממש. פרונטים הפוכים, שלדות אלומיניום ובלמים סופר-חזקים שהיו לפני שני עשורים נחלתם הבלעדית של אופנועי קצה הפכו לציוד סטנדרטי.

    אני לא מצליח להבין מה כל-כך מפחיד בורסיס שלך. רכבתי על R1 99' על 150 סוסיו, רכבתי על GSX-R750 07 עם אותו הספק. לבנדיט שלי היה פחות כוח בקצה, אבל ערימות של מומנט (בתוך שלדת ספגטי ועל מתלים של 600 מתון). לכולם לא היו שום בקרות פרט לבקרה ביד ימין, ומשום מה - לא הרגשתי שאני רוכב על "מפלצת בלתי נשלטת", וגם אתה לא טענת שהוי-מקס "בלתי נשלט". אז מה השתנה במעבר לורסיס?
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  5. #5
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מה זה? אופנוען לא יושב במקום אחד
    הודעות
    687
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    בתי הקברות מלאים בכאלה שחשבו שינצחו את הטכנולוגיה...
    ולידם שוכבים אילו שסמכו יותר מדי על הטכנולוגיה....

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    מהירות סופית היא לא המדד למוצלחות האופנוע או היכולות האמתית שלו, כי אז תוכל להכניס בקטגוריה הזאת
    גם את אופנוע האינדיאן מודל טרפפו באגמי המלח בארה"ב. אני מדבר על היכולות של האופנועים ביצירת מומנט
    כבר בתחילת הסקלה וכוח שיורד כבר מהרבע הראשון של הסל"ד, הסיבות שהאופנועים החדשים מרובים בבקרות
    כי לא באמת צריך להתאמץ בכדי להגיע להתערבות המערכת. או לצרה צרורה. באיזשהו מקום הבין כבר מישהו שאם
    לא תהיה התערבות כזו האופנוע יהפוך למסוכן מדי.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    מהירות סופית היא לא המדד למוצלחות האופנוע או היכולות האמתית שלו, כי אז תוכל להכניס בקטגוריה הזאת
    גם את אופנוע האינדיאן מודל טרפפו באגמי המלח בארה"ב. אני מדבר על היכולות של האופנועים ביצירת מומנט
    כבר בתחילת הסקלה וכוח שיורד כבר מהרבע הראשון של הסל"ד, הסיבות שהאופנועים החדשים מרובים בבקרות
    כי לא באמת צריך להתאמץ בכדי להגיע להתערבות המערכת. או לצרה צרורה. באיזשהו מקום הבין כבר מישהו שאם
    לא תהיה התערבות כזו האופנוע יהפוך למסוכן מדי.
    הסיבה שהאופנועים עמוסים בבקרות, זה כי האלקטרוניקה נהייתה זולה, והיצרנים צריכים למכור.
    בשביל למכור, צריך לשכנע אותך שהאופנוע הישן שלך לא מספיק טוב, ולמטרה הזאת כל האמצעים כשרים.
    בשום אופנוע ליטר לא צריך להתאמץ כדי להכניס את עצמך לצרות, גם אם זה ליטר מלפני 20 שנה. בתור בעלים לשעבר של וימקס אתה בוודאות יודע את זה.
    עם זאת, רכבת עליו ללא בקרות, ושרדת כדי לספר.
    לכן - אני אמשיך להאמין שכמויות האלקטרוניקה בכלים חדשים שאינם אופנועי ספורט קיצוניים בעיקר ממניעים שיווקיים, ולא מצורך הנדסי.
    אתה מוזמן לנסות להוכיח לי שאני טועה.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  8. #8
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    935
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    הסיבה שהאופנועים עמוסים בבקרות, זה כי האלקטרוניקה נהייתה זולה, והיצרנים צריכים למכור.
    בשביל למכור, צריך לשכנע אותך שהאופנוע הישן שלך לא מספיק טוב, ולמטרה הזאת כל האמצעים כשרים.
    בשום אופנוע ליטר לא צריך להתאמץ כדי להכניס את עצמך לצרות, גם אם זה ליטר מלפני 20 שנה. בתור בעלים לשעבר של וימקס אתה בוודאות יודע את זה.
    עם זאת, רכבת עליו ללא בקרות, ושרדת כדי לספר.
    לכן - אני אמשיך להאמין שכמויות האלקטרוניקה בכלים חדשים שאינם אופנועי ספורט קיצוניים בעיקר ממניעים שיווקיים, ולא מצורך הנדסי.
    אתה מוזמן לנסות להוכיח לי שאני טועה.
    אל תעלב אבל זו שטות.

    הבקרות הומצאו בגלל כמות האנשים שנכנסו לבתי קברות כי פתחו עם rg500 יותר מעשירית מצערת במיידי והחליקו על פינה/עיכול לכיוון מדרכה או מעקה.

    הטכנולוגיה מתקדמת גם כדי לשמור על הרוכב אבל אין בהכרח היא כלי מרכזי.
    אתה צריך לדעת ולהכיר את מה שאתה יושב עליו בדיוק כמו שאתה מכיר את הזין שלך (ואם אתה לא מכיר אז אתה בבעיה).

    מי שעולה על אופנוע וסומך על התנהגות הכלי בעיניים עצומות אז כנראה שהוא ימשיך לעצום אותם לתמיד אחרי הרכיבה הבאה שלו.

    Sent from my Redmi 3 using Tapatalk

  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי 2 Strokes צפיה בהודעה
    אל תעלב אבל זו שטות.

    הבקרות הומצאו בגלל כמות האנשים שנכנסו לבתי קברות כי פתחו עם rg500 יותר מעשירית מצערת במיידי והחליקו על פינה/עיכול לכיוון מדרכה או מעקה.

    הטכנולוגיה מתקדמת גם כדי לשמור על הרוכב אבל אין בהכרח היא כלי מרכזי.
    אתה צריך לדעת ולהכיר את מה שאתה יושב עליו בדיוק כמו שאתה מכיר את הזין שלך (ואם אתה לא מכיר אז אתה בבעיה).

    מי שעולה על אופנוע וסומך על התנהגות הכלי בעיניים עצומות אז כנראה שהוא ימשיך לעצום אותם לתמיד אחרי הרכיבה הבאה שלו.

    Sent from my Redmi 3 using Tapatalk

    מה הקשר בין RG500 לאופנוע "רגיל"? דו"פ קרבי, מכונת מסלול טהורה. לא על זה מדברים כאן.
    אני הרי לא דברתי על בקרות בדוקאטי פאניגלה. דברתי על בקרות בכלים יומיומיים ונשלטים.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  10. #10
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2017
    הודעות
    1
    ציטוט נכתב במקור על ידי 2 Strokes צפיה בהודעה
    אל תעלב אבל זו שטות.

    הבקרות הומצאו בגלל כמות האנשים שנכנסו לבתי קברות כי פתחו עם rg500 יותר מעשירית מצערת במיידי והחליקו על פינה/עיכול לכיוון מדרכה או מעקה.

    הטכנולוגיה מתקדמת גם כדי לשמור על הרוכב אבל אין בהכרח היא כלי מרכזי.
    אתה צריך לדעת ולהכיר את מה שאתה יושב עליו בדיוק כמו שאתה מכיר את הזין שלך (ואם אתה לא מכיר אז אתה בבעיה).

    מי שעולה על אופנוע וסומך על התנהגות הכלי בעיניים עצומות אז כנראה שהוא ימשיך לעצום אותם לתמיד אחרי הרכיבה הבאה שלו.

    Sent from my Redmi 3 using Tapatalk
    שניכם צודקים, עקרונית, אך קאטקוב צודק יותר, וודאי לאור העובדה שנושא השרשור מכיל את הצירוף MT09.

    לא זו בלבד, שהאלקטרוניקה נעשתה מאוד זולה, אלא שהדבר ניכר מאוד ב-MT09. האלקטרוניקה כאילו נמצאת שם 'על הנייר' אבל לא הייתי סומך על בקרת ההחלקה או על ה-ABS שיעשו את העבודה במקרים קיצוניים. ABS אמנם מערכת מכאנית, אבל צריך לחוות את אופן הפעולה שלה על BMW, כדי להבין עד כמה מערכת ה-ABS של ה-MT מגוחכת.

    במילים אחרות, זה אמנם נחמד שלושה מצבי מצערת - גם אם לא שימושי במיוחד - אבל ה'אלקטרוניקה' המוזלת נוסח ה-MT09 אינה הופכת אותו לבטוח יותר מפייזר 1000 מודל 2001, בהנחה שהאחרון תקין. אדרבה, הפייזר מתוכנן נכון יותר מבחינת היכולת של המכלולים לקלוט את המנוע החזק ועתיר המומנט (143 כוחות סוס). לעומת זאת, ה-MT09 בידיים לא מיומנות או לא זהירות יכניס את הרוכב לצרות מוקדם יותר מהפייזר הזקן, הנטול כל בדל של אלקטרוניקה.

    כאשר רכשת BMW ב-150K יש לצפות מן המערכות האלקטרוניות להגדיל את מעטפת הביטחון, וודאי בכל הנוגע לריסון כוח המנוע ושמירה על חייו של הרוכב שהשאפתנות שלו עולה על יכולותיו. אם רכשת אופנוע ב-75K ומספרים לך שהוא 'עמוס באלקטרוניקה' קח בחשבון שזה מתקזז עם מכלולים אחרים על חשבון הבטיחות (מי אמר בולמים?) ושזו אלקטרוניקה הלקוחה מן המדף הזול והכי פחות מחייב שיש בנמצא (מי אמר טרייד אוף נאה?).

    אם את/ה הבעלים המאושר של MT09, כפי שהעיר הבחור הנבון לעיל, היד המונחת על המצערת והמוח הנפרש בין שתי קצוות הקסדה הם עדיין האלקטרוניקה הכי טובה שיש.

  11. #11
    Member הסמל האישי של Smi1ey
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    202
    ^^

    כבעליו של S1000R ו-MT09 לשעבר - מחזק את מה ש-Fazerdot אמר.
    "מתברר" שאלקטוניקה היא מילה כללית מידיי...
    מוסיף לדיון שה-MT09 (וגם אופנועים זולים אחרים) בא לידי ביטוי בחוסר בשלות - פיתוחי/עדכוני תוכנת ניהול מנוע נעשים תוך כדי שיווקו של האופנוע... כך שיוצא אופנוע פחות בשל, במקרה דנן - כוח מנוע יורד לא בצורה חלקה - רמת בטיחות יורדת. (הרי מי לא שמע על תלונות של לקוחות על מצערת עצבנית בשלהי שנת 2014 של ה-MT09).
    ב-BMW למשל, הם יותר דואגים בליטושי אופנוע לפני שיווקם (ברמת הפירוט של מי, מה וכמה), שזה גם מתבטא ברמת הבטיחות של הרוכב גם כשמדובר במנוע עתיר כ"ס.
    הציפיות עולות בהתאם לכמה עמוק אתה מוכן לרדת בכיס.

    אבל אלקטרוניקה או בלי - "האלקטרוניקה" הכי חשובה זה המוח.

  12. #12
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    שושני גילה את מנועי ה4 צילינד בשורה על העגלגלות וחלקות הפעולה שלהם.

    שושני החליף מסיון עד לא מזמן קרא לג'יהד איסלאמי בדמות V2 וכיום גילה את נפלאות הקמה סוטרה הגמישות של הסושי היפני.

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  13. #13
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי lokimonster צפיה בהודעה
    שושני גילה את מנועי ה4 צילינד בשורה על העגלגלות וחלקות הפעולה שלהם.

    שושני החליף מסיון עד לא מזמן קרא לג'יהד איסלאמי בדמות V2 וכיום גילה את נפלאות הקמה סוטרה הגמישות של הסושי היפני.

    שושני אוהב אופנועים ללא הבדל דת מין וצבע.

    שושני אוהב לעשות חיים ולרכב.

    שושני אוהב מנועי 4V רצוי עם 4 שסתומים לצילינדר ומערכת וי בוסט
    אבל מנסה גם דברים אחרים.

    שושני גילה שככל שאתה מתאים יותר לאופנוע, ולא להיפך ההנאה שלך מתחדדת.

    עכשיו שושני ירכב הביתה על 4 בשורה במשך 7 דקות.

    שושני צריך אופנוע חשמלי, אבל שושני בחיים לא יקנה כזה...

    החיים הם לא אפס למאה, אבל...
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  14. #14
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    בקלות וכבר סיפרתי את זה, משכתי ראשון לכיוון הקו האדום כנראה מהר מדי והאופנוע הרים גלגל קדמי,
    לא בכוונה לא מרצון אבל הגלגל התרומם, מערכת כלשהי פשוט נתקה לעשירית השנייה את הדלק למנוע
    והגלגל חזר למקומו הטבעי, ללא המערכת הזו הייתי מוצא את עצמי הרבה יותר זמן על גלגל אחד במקרה
    הטוב או....במקרה הרע. כך היה גם בכביש לח שהמערכת אותתה לי על שימוש מופרז בהתערבות הגמדים
    הפחתתי הספק מנוע ל-75% במפת ההצתה והמערכת חזרה לישון. גמדים גמדים אבל עם כזה!
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  15. #15
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    בקלות וכבר סיפרתי את זה, משכתי ראשון לכיוון הקו האדום כנראה מהר מדי והאופנוע הרים גלגל קדמי,
    לא בכוונה לא מרצון אבל הגלגל התרומם, מערכת כלשהי פשוט נתקה לעשירית השנייה את הדלק למנוע
    והגלגל חזר למקומו הטבעי, ללא המערכת הזו הייתי מוצא את עצמי הרבה יותר זמן על גלגל אחד במקרה
    הטוב או....במקרה הרע. כך היה גם בכביש לח שהמערכת אותתה לי על שימוש מופרז בהתערבות הגמדים
    הפחתתי הספק מנוע ל-75% במפת ההצתה והמערכת חזרה לישון. גמדים גמדים אבל עם כזה!
    אז היית סוגר את הגז, ומוריד את הקדמי.
    מה גם, שיש מצב שהמערכת שפגשת בקו האדום נקראת "מנתק הצתה", ואם כך - היא קיימת בכל אופנוע משנות ה-80 ואילך...
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

אשכולות דומים

  1. תגובות: 30
    הודעה אחרונה: 24-09-2017, 22:17
  2. ENERGICA מגיעים לארץ!
    על ידי אRני בפורום הפורום החשמלי
    תגובות: 22
    הודעה אחרונה: 08-12-2016, 11:58
  3. רשות המסים מרחיבה את גזירות המס על כלים מוגבלים
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 29
    הודעה אחרונה: 06-11-2016, 07:31
  4. שנת דגם של כלי מהחברה
    על ידי paperplane בפורום כללי
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 12-10-2016, 16:22
  5. האם יש קאצ׳ כלשהו באופנועים מוגבלים ברישיון?
    על ידי DANKAT1990 בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 18
    הודעה אחרונה: 11-02-2016, 12:58

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO