אז ארחיב עוד מעט: למרות שאיני יודע את ההצהרה הרשמית של ימאהה אודות ההגבלה, אך נשמע כי נועדה בעיקרה להגן על הרוכב. לפי המון מבחנים, וגם ניסיון אישי חד-פעמי, אפשר לסבול מהירות של עד 160 קמ"ש על נייקד, אך מעבר לכך שרירי הצוואר מתחילים להיאבק קשות להחזיק את הראש+קסדה ברוח, תוסיף גם רעש (ללא קשר בכמה שקטה הקסדה) וקיבלת סיטואציה ממש-ממש-לא-נעימה עד גבול מסכנת החיים.
אינטואטיבית, אני נוטה להאמין כי האופנוע כשלעצמו, על סה"כ מכלוליו, יוכל להתמודד עם מהירות 200+ ללא בעיה.