עמוד 3 מתוך 4 ראשוןראשון 1234 אחרוןאחרון
תוצאות 31 עד 45 מ 46

אשכול: האם ה MT09 מגיעים תמיד מוגבלים מהחברה?

  1. #31
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי Smi1ey צפיה בהודעה
    בטיחותית נטו.
    רכבתי כבר כמה פעמים על MT09 שהיה לי במהירויות פליליות ולקראת 200 קמ"ש כבר מתחיל רעידות מפחידות מהכידון.
    כמובן וכמובן זה תלוי בהרבה משתנים ב'עד כמה הכידון ירעד ובאיזה מהירות' אבל מהירויות גבוהות ב-MT09 זה לא הקטע. מבנה האופנוע, מכלולים ושאר ירקות לא מאפשרים לו לחיות בנחת במהירויות גבוהות כל כך.
    יש לי חבר שרוכב כבר שנתיים על ה-MT09.
    הוא חולק עליך.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  2. #32
    Member הסמל האישי של Smi1ey
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    202
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    יש לי חבר שרוכב כבר שנתיים על ה-MT09.
    הוא חולק עליך.
    גם לי יש חברים שחולקים על חברים אחרים. ככה זה ההומו ספיינס.

  3. #33
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    הפינה השבועית של הילד שיוצא מהארון?

    עורך יקר יש לי חבר עם MT האם אני בהריון?
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  4. #34
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    לי אין חבר עם mt. נפרדתי ממנו עוד בתקופה שבה הוא קנה tmax
    😋

  5. #35
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    קקטוב קבל חיזוק ענקי על התובנות והכתיבה.

    Sent from my LG-H870DS using Tapatalk

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  6. #36
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    935
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    הסיבה שהאופנועים עמוסים בבקרות, זה כי האלקטרוניקה נהייתה זולה, והיצרנים צריכים למכור.
    בשביל למכור, צריך לשכנע אותך שהאופנוע הישן שלך לא מספיק טוב, ולמטרה הזאת כל האמצעים כשרים.
    בשום אופנוע ליטר לא צריך להתאמץ כדי להכניס את עצמך לצרות, גם אם זה ליטר מלפני 20 שנה. בתור בעלים לשעבר של וימקס אתה בוודאות יודע את זה.
    עם זאת, רכבת עליו ללא בקרות, ושרדת כדי לספר.
    לכן - אני אמשיך להאמין שכמויות האלקטרוניקה בכלים חדשים שאינם אופנועי ספורט קיצוניים בעיקר ממניעים שיווקיים, ולא מצורך הנדסי.
    אתה מוזמן לנסות להוכיח לי שאני טועה.
    אל תעלב אבל זו שטות.

    הבקרות הומצאו בגלל כמות האנשים שנכנסו לבתי קברות כי פתחו עם rg500 יותר מעשירית מצערת במיידי והחליקו על פינה/עיכול לכיוון מדרכה או מעקה.

    הטכנולוגיה מתקדמת גם כדי לשמור על הרוכב אבל אין בהכרח היא כלי מרכזי.
    אתה צריך לדעת ולהכיר את מה שאתה יושב עליו בדיוק כמו שאתה מכיר את הזין שלך (ואם אתה לא מכיר אז אתה בבעיה).

    מי שעולה על אופנוע וסומך על התנהגות הכלי בעיניים עצומות אז כנראה שהוא ימשיך לעצום אותם לתמיד אחרי הרכיבה הבאה שלו.

    Sent from my Redmi 3 using Tapatalk

  7. #37
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי 2 Strokes צפיה בהודעה
    אל תעלב אבל זו שטות.

    הבקרות הומצאו בגלל כמות האנשים שנכנסו לבתי קברות כי פתחו עם rg500 יותר מעשירית מצערת במיידי והחליקו על פינה/עיכול לכיוון מדרכה או מעקה.

    הטכנולוגיה מתקדמת גם כדי לשמור על הרוכב אבל אין בהכרח היא כלי מרכזי.
    אתה צריך לדעת ולהכיר את מה שאתה יושב עליו בדיוק כמו שאתה מכיר את הזין שלך (ואם אתה לא מכיר אז אתה בבעיה).

    מי שעולה על אופנוע וסומך על התנהגות הכלי בעיניים עצומות אז כנראה שהוא ימשיך לעצום אותם לתמיד אחרי הרכיבה הבאה שלו.

    Sent from my Redmi 3 using Tapatalk

    מה הקשר בין RG500 לאופנוע "רגיל"? דו"פ קרבי, מכונת מסלול טהורה. לא על זה מדברים כאן.
    אני הרי לא דברתי על בקרות בדוקאטי פאניגלה. דברתי על בקרות בכלים יומיומיים ונשלטים.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  8. #38
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    935
    מהמסלול ליום יום... ככה זה עובד.
    אנשים רוצים את מה שיש במסלול או קרוב למסלול או מזכיר את המסלול בצורה כלשהי.

    ראו שהבקרות שם מצילות חיים, אז השליכו את זה על כל תת קטגוריה אחרי זה.
    ואכן זה מציל חיים לשל הרבה טיפשים.

    Sent from my Redmi 3 using Tapatalk

  9. #39
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2017
    הודעות
    1
    ציטוט נכתב במקור על ידי 2 Strokes צפיה בהודעה
    אל תעלב אבל זו שטות.

    הבקרות הומצאו בגלל כמות האנשים שנכנסו לבתי קברות כי פתחו עם rg500 יותר מעשירית מצערת במיידי והחליקו על פינה/עיכול לכיוון מדרכה או מעקה.

    הטכנולוגיה מתקדמת גם כדי לשמור על הרוכב אבל אין בהכרח היא כלי מרכזי.
    אתה צריך לדעת ולהכיר את מה שאתה יושב עליו בדיוק כמו שאתה מכיר את הזין שלך (ואם אתה לא מכיר אז אתה בבעיה).

    מי שעולה על אופנוע וסומך על התנהגות הכלי בעיניים עצומות אז כנראה שהוא ימשיך לעצום אותם לתמיד אחרי הרכיבה הבאה שלו.

    Sent from my Redmi 3 using Tapatalk
    שניכם צודקים, עקרונית, אך קאטקוב צודק יותר, וודאי לאור העובדה שנושא השרשור מכיל את הצירוף MT09.

    לא זו בלבד, שהאלקטרוניקה נעשתה מאוד זולה, אלא שהדבר ניכר מאוד ב-MT09. האלקטרוניקה כאילו נמצאת שם 'על הנייר' אבל לא הייתי סומך על בקרת ההחלקה או על ה-ABS שיעשו את העבודה במקרים קיצוניים. ABS אמנם מערכת מכאנית, אבל צריך לחוות את אופן הפעולה שלה על BMW, כדי להבין עד כמה מערכת ה-ABS של ה-MT מגוחכת.

    במילים אחרות, זה אמנם נחמד שלושה מצבי מצערת - גם אם לא שימושי במיוחד - אבל ה'אלקטרוניקה' המוזלת נוסח ה-MT09 אינה הופכת אותו לבטוח יותר מפייזר 1000 מודל 2001, בהנחה שהאחרון תקין. אדרבה, הפייזר מתוכנן נכון יותר מבחינת היכולת של המכלולים לקלוט את המנוע החזק ועתיר המומנט (143 כוחות סוס). לעומת זאת, ה-MT09 בידיים לא מיומנות או לא זהירות יכניס את הרוכב לצרות מוקדם יותר מהפייזר הזקן, הנטול כל בדל של אלקטרוניקה.

    כאשר רכשת BMW ב-150K יש לצפות מן המערכות האלקטרוניות להגדיל את מעטפת הביטחון, וודאי בכל הנוגע לריסון כוח המנוע ושמירה על חייו של הרוכב שהשאפתנות שלו עולה על יכולותיו. אם רכשת אופנוע ב-75K ומספרים לך שהוא 'עמוס באלקטרוניקה' קח בחשבון שזה מתקזז עם מכלולים אחרים על חשבון הבטיחות (מי אמר בולמים?) ושזו אלקטרוניקה הלקוחה מן המדף הזול והכי פחות מחייב שיש בנמצא (מי אמר טרייד אוף נאה?).

    אם את/ה הבעלים המאושר של MT09, כפי שהעיר הבחור הנבון לעיל, היד המונחת על המצערת והמוח הנפרש בין שתי קצוות הקסדה הם עדיין האלקטרוניקה הכי טובה שיש.

  10. #40
    Member הסמל האישי של Smi1ey
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    202
    ^^

    כבעליו של S1000R ו-MT09 לשעבר - מחזק את מה ש-Fazerdot אמר.
    "מתברר" שאלקטוניקה היא מילה כללית מידיי...
    מוסיף לדיון שה-MT09 (וגם אופנועים זולים אחרים) בא לידי ביטוי בחוסר בשלות - פיתוחי/עדכוני תוכנת ניהול מנוע נעשים תוך כדי שיווקו של האופנוע... כך שיוצא אופנוע פחות בשל, במקרה דנן - כוח מנוע יורד לא בצורה חלקה - רמת בטיחות יורדת. (הרי מי לא שמע על תלונות של לקוחות על מצערת עצבנית בשלהי שנת 2014 של ה-MT09).
    ב-BMW למשל, הם יותר דואגים בליטושי אופנוע לפני שיווקם (ברמת הפירוט של מי, מה וכמה), שזה גם מתבטא ברמת הבטיחות של הרוכב גם כשמדובר במנוע עתיר כ"ס.
    הציפיות עולות בהתאם לכמה עמוק אתה מוכן לרדת בכיס.

    אבל אלקטרוניקה או בלי - "האלקטרוניקה" הכי חשובה זה המוח.

  11. #41
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי 2 Strokes צפיה בהודעה
    מהמסלול ליום יום... ככה זה עובד.
    אנשים רוצים את מה שיש במסלול או קרוב למסלול או מזכיר את המסלול בצורה כלשהי.

    ראו שהבקרות שם מצילות חיים, אז השליכו את זה על כל תת קטגוריה אחרי זה.
    ואכן זה מציל חיים לשל הרבה טיפשים.

    Sent from my Redmi 3 using Tapatalk
    אני מבין, שצירוף המילים המכובס "מערכת מצילת חיים" יכול בימינו להצדיק כל שטות.
    אני אשאר בעמדתי. מי שמטומטם, לא יעזרו לו המערכות. מי שלא - יסתדר גם בלי, כמו שהסתדרו דורות של אופנוענים ב-130 שנים האחרונות, שעברו מאז האופנוע הראשון יצא לעולם.
    פשוט בעזרת "מערכות מצילות חיים", אותם רוכבים מטומטמים יזכו לראות מספרים גבוהים יותר במד המהירות שניה לפני שהעניינים יוצאים משליטה.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  12. #42
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    אני מבין, שצירוף המילים המכובס "מערכת מצילת חיים" יכול בימינו להצדיק כל שטות.
    אני אשאר בעמדתי. מי שמטומטם, לא יעזרו לו המערכות. מי שלא - יסתדר גם בלי, כמו שהסתדרו דורות של אופנוענים ב-130 שנים האחרונות, שעברו מאז האופנוע הראשון יצא לעולם.
    פשוט בעזרת "מערכות מצילות חיים", אותם רוכבים מטומטמים יזכו לראות מספרים גבוהים יותר במד המהירות שניה לפני שהעניינים יוצאים משליטה.

    הופה...פה אתה חוטא לאמת ולמציאות.

    שום רוכב או נהג הטוב בעולם, לא יוכל לבצע את פעולת ה-ABS בצורה מושלמת כמו האלקטרוניקה
    ואף ברנש לא יוכל לפצות את המנוע בחיקוי לקלאץ מחליק.

    נכון שרוכב פיקח לא יכנס מראש לבעיה שמערכת חכמה תוציא אותו ממנה ועדיין לא הכל תלוי בנו.

    מערכות טובות באמת מצילות חיים.

    אגב בקשר לאלקטרוניקה של ה-BMW רוב התקלות היקרות והמרגיזות של מותג העל הזה מתרכזות לשם.
    ממידע פנימי מתוך תוכי המאפלה אני יכול לספר לכם שהרבה מאד מבעלי הבימרים מתלוננים על האלקטרוניקה
    ותקלות שלא צריכות להיות בכלי פרימיום כזה.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  13. #43
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    הופה...פה אתה חוטא לאמת ולמציאות.

    שום רוכב או נהג הטוב בעולם, לא יוכל לבצע את פעולת ה-ABS בצורה מושלמת כמו האלקטרוניקה
    ואף ברנש לא יוכל לפצות את המנוע בחיקוי לקלאץ מחליק.

    נכון שרוכב פיקח לא יכנס מראש לבעיה שמערכת חכמה תוציא אותו ממנה ועדיין לא הכל תלוי בנו.

    מערכות טובות באמת מצילות חיים.

    אגב בקשר לאלקטרוניקה של ה-BMW רוב התקלות היקרות והמרגיזות של מותג העל הזה מתרכזות לשם.
    ממידע פנימי מתוך תוכי המאפלה אני יכול לספר לכם שהרבה מאד מבעלי הבימרים מתלוננים על האלקטרוניקה
    ותקלות שלא צריכות להיות בכלי פרימיום כזה.
    ואני מאמין שאתה לא רואה את שורש הבעיה.
    תפקידו של הרוכב הוא לא לבלום יותר טוב מה-ABS.
    תפקידו של הרוכב זה לתכנן את הרכיבה כך שהוא לא יידרש לבלימת חירום.
    אין לי התנגדות עקרונית ל-ABS כ"תעודת ביטוח", מעטפת הגנה אחרונה למצב קיצון.
    אבל... זה לא מה שהרוכב הממוצע עושה. הרוכב הממוצע (כמו הנהג הממוצע לפני שני עשורים) פשוט מקבל אמון עודף ביכולות הברקסים ולוקח סיכונים מוגדלים, כי הוא מניח שה-ABS יציל אותו.
    זה כבר קרה ברכב פרטי, וזה יקרה בשנים הקרובות באופנועים.
    לאחרונה אני מרגיש שיותר ויותר נהגים (באחוז מכלל התנועה) עוברים נתיב בחדות וללא איתות, או בהדלקת איתות ביחד עם פקודת ההיגוי.
    בהתחלה, חשבתי שאני מדמיין. שזאת סטטיסטיקה עקומה. אחרי זמן מה, התחלתי לחשוב למה דווקא עכשיו אני עד לירידה נוספת באיכות הנהיגה הממוצעת בכביש.
    ואז, נפל האסימון.
    מובילאיי.
    אותה מערכת, שמותקנת מזה שנתיים ברכבים החדשים - ומשגעת את הנהג בצפצופים.
    למה לאותת? למה לגלוש בהדרגה מנתיב לנתיב? הרי המובילאיי לא ציפצף, משמע - אין שם אף אחד ואפשר לעבור נתיב בקפיצה אחת.
    תאמר לי שזה לא ייעודה המוקרי של המערכת. שהיא באה במקור להיות לעזר ורשת בטחון. אני כנראה אאלץ להסכים איתך. אפילו אסכים שעל הנייר, זה אמור לשפר את רמת הבטיחות.
    אבל - בשטח, התוצאה הפוכה. העצלנות האנושית עושה את שלה, וכל מערכת שנוספת רק מוסיפה לניוון של הנהג המנוון ממילא. הכביש לא הופך לבטוח יותר, ורואים זאת היטב בסטטיסטיקת התאונות. השיפור הפוטנציאלי בבטיחות שהמערכות אמורות לייצר, מתמוסס עקב הניוון ברמת הנהיגה שהמערכות מביאות עימן.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  14. #44
    Member הסמל האישי של Smi1ey
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    202
    KKatkov אכן צודק.

    כושר הנהיגה של הישראלי הממוצע ירד בשנים האחרונות. הישראלי מעדיף לשלם יותר על מכוניות "מפוצצות" אלקטרוניקה כדי שיעשו לו את החיים קלים.
    שורה תחתונה - הוא רק גורם למוח ולגוף שלו להתנוון ולאבד מכושר הנהיגה (אההה וגם איבוד הכיף בנהיגה והתעסקות עם מכוניות פחות אמינות).

    עצוב שאנחנו שוברים חזק לכיוון הזה. :/

  15. #45
    Member הסמל האישי של tree
    תאריך הצטרפות
    Jun 2016
    הודעות
    429
    רכב אוטונומי, נבואה שמגשימה את עצמה.

אשכולות דומים

  1. תגובות: 30
    הודעה אחרונה: 24-09-2017, 22:17
  2. ENERGICA מגיעים לארץ!
    על ידי אRני בפורום הפורום החשמלי
    תגובות: 22
    הודעה אחרונה: 08-12-2016, 11:58
  3. רשות המסים מרחיבה את גזירות המס על כלים מוגבלים
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 29
    הודעה אחרונה: 06-11-2016, 07:31
  4. שנת דגם של כלי מהחברה
    על ידי paperplane בפורום כללי
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 12-10-2016, 16:22
  5. האם יש קאצ׳ כלשהו באופנועים מוגבלים ברישיון?
    על ידי DANKAT1990 בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 18
    הודעה אחרונה: 11-02-2016, 12:58

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO