עמוד 4 מתוך 4 ראשוןראשון ... 234
תוצאות 46 עד 49 מ 49

אשכול: אופנוע אספנות עם שיוט על 130 ותחזוקה נוחה

  1. #46
    Senior Member הסמל האישי של erani99
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    א.י.
    הודעות
    799
    ציטוט נכתב במקור על ידי הפלג הצפוני צפיה בהודעה
    VX 800 עם גל הינע,קירור מים [רדיאטור ארוך שממוקם בקידמת השלדה].
    תנוחת רכיבה שפויה,לא מאמץ את הגב,אמין מאד.
    שנתון מתקרב לאספנות.
    וואלה איך שכחתי את ה V800 של סוזוקי, יציאה טובה שלהם עם אמינות גבוה (מנוע של אינטרודר), אממה לדעתי אין כמעט למצוא כאלו במצב טוב, ויש שם סיפור קטן עם טיפול בקרבורטורים כיצטרך, זה מאוד לא ידידותי להגיע לקרבורטורים שתקועים שם בתוך ה V
    ........................................ KKK-BITCH
    ......................... We Ride Together, We DIE Together
    ... Respect Your Bike & All Others that Ride the Same Kind of Beast

  2. #47
    אני חושב שאתם מפספסים, הכוונה לאספנות בכדי "להנות" מתעריפי הביטוח הזולים וטסט פעם בשנה.
    כמעט אספנות מבחינת פותש זה lose lose situation. גם יש את החסרונות של אופנוע ישן, וגם אין את הבונוסים של אספנות.

    Sent from...

  3. #48
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2018
    הודעות
    801
    ציטוט נכתב במקור על ידי משה צפיה בהודעה
    ממש מסכם את הפתגם שאי אפשר לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה
    מה אני אגיד לך, אם הונדה היו מייצרים בשנות ה-80 גולדווינג 800cc מקורר אוויר, לא היית שומע ממני מילה

    עוד אופנועים רלוונטיים -
    - SRX 600 - צילינדר יחיד, מקורר אוויר, קיקסטארטר! אבל עם שרשרת ובלי סטנד אמצע. נמכר בארה"ב רק ב-86
    NT600V revere -שנתון מתחיל ב-88, אמנם מקורר מים אבל גל הינע וסטנד אמצע, קורא שנחשבים מאוד אמינים. לא נמכר בארה"ב.

    ה-GS500 מתחיל להיראות יותר ויותר הגיוני - חלקים כמו זבל, יש מי שיטפל, פחות היסוס בעבודה עליו..

    על גוצ'י לעומת זאת אף אחד לא יודע לאמר מילה. שווה לפזול לכיוון הזה? יש בכלל מכונאים בארץ שיודעים איך לטפל בגוצ'ים ישנים אם משהו רציני קורה?

  4. #49
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,096
    תקשיב איש, מה שאומרים לך פה כל אחד במידת הכישרון הייחודי לו שזה לא הפתרון שלך,
    אתה מתעקש לעשות קיצור דרך בשדה מוקשים, לפעמים זה מצליח. בהצלחה.

    לנושא הגוצ'י החדשים נחמדים ויש להם אמינות טובה יחסית, הישנים של שנות השמונים נדירים
    היו בעייתיים גם כחדשים, בעיקר בעיות חשמל, חלודה ואיכות חלקים איטלקית "של פעם".

    למצוא בארץ פריט טוב זה מבצע נדיר, להביא מחו"ל אתה מכפיל את ההוצאה בגלל המיסוי וההובלה.
    אגב אכיפת נסיעה בזמן איסור תנועה של רכבי אספנות הפכה להזמנה לדין!

    בת"א ע"י מוסך הביג בוייס טוייס מצד ימין יש CB500 של שנות התשעים, לא יודע אם הוא למכירה, אבל...
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

אשכולות דומים

  1. מבקש המלצה על קסדה מלאה נוחה למשקפיים
    על ידי doog בפורום פורום ציוד
    תגובות: 23
    הודעה אחרונה: 04-09-2017, 12:21
  2. מהירות שיוט וסלד מומלצים בx evo 250
    על ידי scott12 בפורום כללי
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 10-06-2017, 23:27
  3. מהירות שיוט בכבישים בין עירוניים
    על ידי talr1 בפורום כללי
    תגובות: 16
    הודעה אחרונה: 03-05-2017, 22:09
  4. המלצות לשמנים נכונים ותחזוקת אופנוע (הונדה cbf 250)
    על ידי BassOutcast בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 07-02-2017, 10:14
  5. תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 01-07-2016, 14:59

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO